Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Ułożenie kostki brukowej (ciągi piesze) oraz wykonanie podjazdu dla
niepełnosprawnych - Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 288452 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy
zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie kostki brukowej (ciągi piesze) oraz
wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych - Zespół Obiektów Sportowych przy ul.
Bocznej 15 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wykonanie
parkingu dla samochodów osobowych ( 10 stanowisk w tym 1 dla osób
niepełnosprawnych) z kostki brukowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego
0/63 wraz z okrawężnikowaniem i robotami towarzyszącymi,
- wykonanie
ciągów pieszych z kostki brukowej gr. 6cm na podbudowie z gruntu
stabilizowanego cementem,
- wykonanie
podjazdu dla osób niepełnosprawnych w konstrukcji wsporczej stalowej z profili
70x50 zabetonowanej w gruncie, konstrukcja nośna wykonana z profilu 50x50mm,
konstrukcja pochwytów i balustrad z profilu 50x50mm, pochwyty na wysokości 75 i
90 cm z rur ø 50mm, rampa wraz ze spocznikiem wykonana z krat pomostowych
(staco) ocynkowanych ogniowo, na zakończeniach podjazdu wykonać połączenia z
podłożem z blachy stalowej lub aluminiowej ryflowanej, kraty montować do
konstrukcji stalowej za pomocą śrub, szer. podjazdu 1,20m, nachylenie 6%,
długość jednego odcinka nie może przekraczać 9m, spocznik o długości co
najmniej 1,4m, długość podjazdu 15,80 m
Szczegółowy
zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zwierają:
a) plan
sytuacyjny i przekrój parkingu stanowiący załączniki nr 7 do siwz;
b)
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załączniki nr 8 do
siwz
c) przedmiar
robót stanowiący załączniki nr 9 do siwz .
Zgodnie z
art. 30 ust.4 ustawy pzp - w stosunku do materiałów zastosowanych w w/w
opracowaniach - Zamawiający dopuszcza w ofercie rozwiązania równoważne
opisywanym, o parametrach jakościowych i technicznych nie mniejszych, niż
wymagane dokumentacją projektową. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z załączoną
dokumentacją.
Wykonawcy
powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji
niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do
kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest: Bogusław
Michalski - Tel: 41 3449239 w.23 Termin wizji lokalnej powinien zostać
wcześniej uzgodniony telefonicznie..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.31.00-7, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, które musi być
obejmować cały okres związania ofertą.
Kwota wadium
3000 PLN Wadium może być wnoszone w
następujących formach:
a)
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
Ustawy z dnia 09.11.2000r.
o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn.
zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt XIII
powinna być wpłacona przelewem na konto Zamawiającego w Banku ING O/Kielce nr
rachunku: 9 8 1 0 5 0 1 4 6 1 1 0 0 0 0
0 2 3 5 3 4 1 5 7 5 1 tytułem: Wadium - przetarg na: Ułożenie kostki
brukowej (ciągi piesze) oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych Zespół
Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 4. Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego ( odnotowania
wpływu środków na rachunek Zamawiającego) 5. Dowód wniesienia wadium należy
załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w
pieniądzu - oryginał dokumentu należy złożyć lub przesłać z pismem przewodnim
do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dokument
wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone
w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach
wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a) i 2 Ustawy. 10. Nie
wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniesienie wadium o
terminie krótszym, niż okres związania ofertą- skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy uzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·
Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków na podstawie: 1) posiadania wiedzy i
doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej
, której zakres jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez zakres
zgodny z niniejszym zamówieniem uznaje się wykonanie, co najmniej jednej roboty
budowlanej polegającej na ułożeniu parkingów, ciągów pieszych itp. z kostki
brukowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według
formuły : spełnia albo nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy ,
wymienionego w pkt. VIII.3b) siwz sporządzonego wg wzoru załącznika nr 4 do
siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy uzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·
Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków na podstawie: dysponowania osobą/ami, która/e/
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót, z uprawnieniami
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: roboty drogowe. Zamawiający
oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według: spełnia albo nie
spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy , wymienionego w pkt. VIII.3c) siwz
sporządzonego wg wzoru załącznika nr 5 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy uzp.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki
cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez
notariusza
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
istotne zmiany umowy: - w zakresie ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w
przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień
zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej np. silne opady
deszczu, gradu lub śniegu w czasie nie krótszym niż 5 dni, mające bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których
strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
d) wystąpienia robót dodatkowych , których termin wykonania, wpłynie na termin
zakończenia zamówienia podstawowego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, pok. nr. 5, I p
Tel: 41 3449239, Fax: 41 3440375.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, sekretariat, I
p.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W załączeniu - do pobrania ze strony internetowej:
- SIWZ z załącznikami
od 1 do 6
- Załącznik Nr 7 do siwz - Plan
sytuacyjny parkingu (PDF)
- Załącznik nr 8 do
siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót
- Załącznik nr 9
do siwz - Przedmiar robót 9.0
(WORD)
Załączniki: SIWZ z załacznikami:1 do 6 SIWZ z załacznikami:1 do 6
załącznik nr 7.1 załącznik nr 7.1
załącznik nr 7.2 załącznik nr 7.2
załącznik nr 8.0 załącznik nr 8.0
załącznik 9.0 załącznik 9.0
|