- HOTEL MARATON**
CENNIK USŁUG HOTELOWYCH
L.p.
|
Przedmiot usługi
|
Ceny w zł brutto/
1 dobę bez śniadania*
|
1.
|
Pokój jednoosobowy
|
130,00
|
2.
|
Pokój dwuosobowy
|
220,00
|
3.
|
Pokój trzyosobowy
|
250,00
|
4.
|
Pokój czteroosobowy
|
290,00
|
5.
|
Grupy zorganizowane osób dorosłych - powyżej 10 osób
(wycieczki, zgrupowania, kursokonferencje, itp…)
|
70,00
|
6.
|
Grupy młodzieżowe -zorganizowane powyżej 10 osób
(wycieczki szkolne, zgrupowania, obozy sportowe itp…)
|
60,00
|
7.
|
Dzieci do lat 4, jeżeli nie korzystają z odrębnego miejsca noclegowego
|
|
8.
|
Opłata za psa w pokoju (lub inne zwierzę)
|
30,00
|
9.
|
Śniadanie dla jednej osoby
|
Wg cennika restauracji
|
10.
|
Sauna – brutto za godzinę korzystania
|
80,00
|
Podane ceny zawierają podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uprzejmie informujemy, iż podczas Państwa pobytu w naszych hotelach istnieje możliwość skorzystania z naszych pięciu krytych pływalni.
Przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę promocyjną, która pozwala na zakup biletu na basen w cenie promocyjnej 10 zł brutto.
Za każdą dobę hotelową przysługuje Państwu zakup 1 biletu w cenie promocyjnej.
Zakup biletu w cenie promocyjnej uzależniony jest od wolnych miejsc na pływalni w wybranym przez Państwa bloku czasowym.
W przypadku grup zorganizowanych chęć uczestnictwa z basenu należy zgłosić Kierownikowi danej pływalni.
Jeżeli są Państwo zainteresowani w/w promocją, prosimy o zabranie ze sobą czepków oraz strojów kąpielowych (mężczyźni: slipek).
Prosimy o kliknięcie TUTAJ w celu uzyskania szczegółowych informacji nt. naszych pływalni.
Regulamin hotelu „Maraton”
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
7. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.
8. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
9. W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa, hotel obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę. Opisana powyżej sytuacja nie dotyczy ofert specjalnych gdzie mogą obowiązywać inne warunki sprzedaży, rezerwacji i płatności.
10. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca za nią opłaty.
11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
12. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o pobycie Gościa (Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych hotel nie udzieli osobom trzecim żadnych informacji dotyczących pobytu Gościa),
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e) sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę swoich możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
13. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o wyznaczonej godzinie,
c) przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego),
d) przechowanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca,
e) zamawianie taxi.
14. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego
15. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
16. Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia wszelkich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Prosimy o zastosowanie się do tej reguły. W przypadku nie stosowania się do powyższego zakazu zostanie naliczona opłata w wysokości 500 PLN/dzień.
17. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okno, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
18. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
20. Zabrania się wnoszenia na teren hotelu:
a) przedmiotów niebezpiecznych (broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży, amunicji, kijów bejsbolowych),
b) materiałów wybuchowych, materiałów pirotechnicznych,
c) środków odurzających i psychotropowych,
d) pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących i farbujących.
21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą przechowywane przez hotel przez okres 3 miesięcy, po tym okresie zostaną przekazane do utylizacji.
22. Hotel akceptuje zwierzęta.
23. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04/05/2016 informujemy że pełna polityka dotycząca RODO dostępna jest na naszej stronie internetowej www.mosir.kielce.pl
Życzymy przyjemnego pobytu w naszym hotelu!