|
Ochrona w roku 2011
Ochrona fizyczna w obiektach MOSIR w roku 2011
|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie
nr 335092-2010 z dnia 2010-10-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu -
Kielce
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej
osób, mienia i obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego
znajdujących się na terenie miasta Kielce , zapewnienie pracownikom ochrony...
Termin składania ofert: 2010-10-28
Kielce:
Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach
Numer ogłoszenia: 394222 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
335092 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień
Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot
prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
obiektów sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
- świadczenie usługi bezpośredniej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach, znajdujących sie na terenie
miasta Kielce ,
- zapewnienie pracownikom ochrony
wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania oraz dozorowanie urządzeń
alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego w okresie od: 1 stycznia
2011r do 1 stycznia 2012r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg
ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
·
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze
środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY,
KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·
Konsorcjum: 1) IMPEL SECURITY POLSKA Sp. z o.o. 2) IMPEL
SECURITY PROVIDER Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-118 Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 684222,00
PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ
OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·
Cena wybranej oferty: 593865,59
·
Oferta z najniższą ceną: 593865,59 / Oferta z
najwyższą ceną: 771150,77
·
Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty
Kielce dnia 24
listopada 2010r
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE OFERTY
Dot. postępowania w
sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie ustawy z
dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych / tekst. jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759/ w
trybie przetargu ograniczonego na: Usługi ochrony fizycznej obiektów sportowo –
rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2011.
Zawiadomienie
( o wyborze
oferty)
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy–
Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego, informuję, że w niniejszym
postępowaniu została wybrana oferta Firmy: Konsorcjum:
1) Impel Security Polska Sp z o.o. Ochrona Osób i Mienia,
ul. Ślężna 118, 53-118 Wrocław / Pełnomocnik
Konsorcjum /
2) Impel Security Provider Sp z o.o. Ochrona Osób i Mienia
ul. Ślężna 118, 53-118 Wrocław;
za cenę: 593 865,59 zł brutto /sł: pięćset dziewięćdziesiąt trzy
tysiące osiemset sześćdziesiąt pięć
59/100 /
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie
wymogi formalno-prawne, jest złożona w terminie, cena jest prawidłowo
obliczona.
Zgodnie z art. 91 ust. 1
Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z
wagą 100 % , określonego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i
adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w
kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba pkt łącznie
|
1
|
G4S SECURITY Sp. z
o.o.
ul. Prosta 69
00-838
Warszawa
|
77,01
|
77,01
|
2
|
Konsorcjum:
a)Argos-1 Sp. z o.o.
( LIDER)
ul. 1-go Maja 72
25-511 Kielce
b ) Argos Security Sp. z o.o.
ul 1-go Maja 72
25-511 Kielce
|
94,77
|
94,77
|
4
|
Konsorcjum: a) Impel Security Polska Sp z o.o.
Ochrona Osób i Mienia
ul. Ślężna 118
53-118 Wrocław / Pełnomocnik /
b) Impel Security Provider Sp z o.o.
Ochrona Osób i Mienia
ul. Ślężna 118
53-118 Wrocław
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 2
pkt. 2) umowa zostanie zawarta w
terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. od dnia 24
listopada 2010r.
|
|
|
|
|
|
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na ochronę w obiektach MOSIR w roku 2011
Kielce:
Usługa ochrony fizycznej w obiektach sportowo - rekreacyjnych Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2011
Numer ogłoszenia: 335092 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka organizacyjna fp- zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej w obiektach sportowo -
rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie
usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego znajdujących się na terenie
miasta Kielce , zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej
szybkiego reagowania oraz dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w
obiektach Zamawiającego w okresie od: 1 stycznia 2011r do 1 stycznia 2012r.
Wykaz lokalizacji i sposób
sprawowania ochrony:
1) Zespół Obiektów Sportowych przy
ul. Ściegiennego 8; (hotel STADION , hala sportowa, stadion piłkarski) we
wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie w
godzinach pomiędzy 7.00 a 700 dnia następnego.
2) Zespół Obiektów Sportowych przy
ul. Bocznej 15; (hala LEGIONÓW , hotel MARATON , stadion l.a.)
a) hotel Maraton i stadion l.a.: -
we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach
pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego.
b) Hala Legionów: - we wszystkie dni tygodnia,
przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego.
3) Zespół Obiektów Sportowych przy
ul. Szczecińskiej 1; (basen letni / lodowisko)
a) we wszystkie dni tygodnia, przez
365 dni w roku ,przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00
dnia następnego,
b) w okresie od 1 marca do 30
czerwca 2011 r oraz od 1 października do 31 grudnia 2011 r - w niedziele i
święta, przez jednego pracownika ochrony - w godzinach pomiędzy 7.00 a 19.00(
łącznie do 32 dni),
c) w okresie od 24 czerwca do 31 sierpnia 2011
r we wszystkie dni tygodnia przez jednego pracownika ochrony w godzinach
pomiędzy 10.00 a 19.00( łącznie do 60 dni).
4) Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala
, hotel ) - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego.
5) Kryta Pływalnia DELFIN przy ul.
Krakowskiej 2 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 18.00 , a 6.00 dnia następnego;
6) Kryta Pływalnia ORKA przy ul.
Kujawskiej 18 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego.
7) Kryta Pływalnia MORS przy ul.
Toporowskiego 96 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony
w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego.
8) Kryta Pływalnia JURAJSKA ul.
Jurajska 7 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego.
9) Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś.
Barwinek 31 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego.
10) Stadion piłkarski przy ul.
Szczepaniaka - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego.
Łącznie - przewidywana liczba godzin
ochrony w okresie realizacji zamówienia wyniesie: 65 164 godziny.
Ochrona fizyczna będzie realizowana
przez pracowników ochrony spełniających wszystkie wymagania określone w ustawie
o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zm.)
Przed przystąpieniem do sporządzenia
wniosku i oferty należy dokonać wizji lokalnej poszczególnych nieruchomości w
oznaczonych lokalizacjach.
Szczegółowy zakres czynności
objętych usługą ochrony obejmuje:
- stałe patrolowanie budynków
wewnątrz jak na zewnątrz poprzez wykonywanie okresowych prewencyjnych obchodów
obiektów z zaznaczeniem czynności, trasy obchodu na czytnikach zainstalowanych
przez Wykonawcę na terenie obiektu / demontowanych po zakończeniu umowy /
- obserwacje monitorów wizyjnych
przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektów i w ich
otoczeniu zewnętrznym,
- działania mające na celu
zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników
Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu;
- działania zapobiegające
przestępstwom i przekroczeniom przeciwko mieniu , w szczególności: kradzieżom,
włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną,
przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń;
- dozorowanie zainstalowanych w siedzibie
zamawiającego systemów: monitoringu, systemu sygnalizacji wykrywania pożaru;
- reagowanie na sygnał alarmu
antywłamaniowego,
- ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się
na nim pojazdami , w razie potrzeby obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu;
- ochrona obiektu przed wszelkimi
działaniami niepożądanymi ze strony osób trzecich, a w szczególności:
zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i zachowaniom osób
zakłócających pracę, interweniowanie w przypadku zakłócania przez te osoby
porządku;
- kontrola pod względem możliwości
wyrządzenia szkód typu: malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli i
wandalizmu;
- sprawdzanie zabezpieczenia
pomieszczeń w których zakończono pracę,
- zwracania uwagi na wnoszone lub
pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki,
- podejmowanie natychmiastowych
działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu
przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązująca instrukcją przeciwpożarową,
- nie wpuszczanie do budynków osób
będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających - zwracania uwagi na
osoby palące w miejscach niedozwolonych
- kontrolowania zamknięcia
wszystkich drzwi ewakuacyjnych - ujawnianie zauważonych awarii i zdarzeń
mających wpływ na funkcjonowanie obiektów, w razie potrzeby informowania o nich
wyznaczonych pracowników zamawiającego lub odpowiednie służby oraz swoich
przełożonych, a także wpisywanie tych zdarzeń i podjętych działań książce
raportów/ dyżurów;
- po zakończeniu pracy
Zamawiającego-sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń
mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż,
ustalenie, czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nie
uprawnione;
Należy ponadto uwzględnić - na koszt
Wykonawcy - dostawę i instalację w obiektach Zamawiającego pilotów
antynapadowych / po 1 szt / z funkcją odbioru sygnału / do demontażu po
zakończeniu umowy /
Wykonawca odpowiadać będzie wobec
Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel wykonawcy
oraz osoby trzecie , w przypadku niedołożenia przez personel należytej
staranności przy wykonywaniu usługi.
Wykonawca obowiązany będzie do
prowadzenia książki dyżurów , do której będą wpisywane wszelkie spostrzeżenia,
uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony.
Zamawiający zapewni pracownikom
Wykonawcy dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia
oraz możliwość korzystania z telefonu w celach związanych z wykonywaniem
zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·
Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach
sportowo-rekreacyjnych MOSIR, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, do
wartości 50000,00 zł netto.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie
wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania
uprawnień do wykonywania działalności, na podstawie: posiadania koncesji na
prowadzenie działalności wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o
ochronie osób i mienia / Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 /;
o
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego dokumentu koncesji, wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania
wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako: należyte wykonanie lub wykonywanie w
ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia, z których każda
polega na bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach - o wartości
usługi nie mniejszej niż 450 000 zł brutto każda;
o
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego wykazu usług wg formuły: spełnia albo nie spełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku dysponowania
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie:
dysponowania grupami interwencyjnymi
na terenie miasta Kielc z wykorzystaniem firmowo oznakowanych samochodów
o
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego oświadczenia wykonawcy wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie:
- dysponowania co najmniej 20
osobami z co najmniej 6 -miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika
ochrony ,
- dysponowania co najmniej 20
osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia;
Ocena spełnienia warunku będzie
dokonana na podstawie załączonych oświadczeń wykonawcy wg formuły: spełnia albo
nie spełnia.
Uwaga
:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp
wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku dot. sytuacji
ekonomicznej na podstawie : posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej
braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z
przedmiotem zamówienia / tj. usług ochrony mienia /
o
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego dokumentu wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
Uwaga!
W tej sytuacji wykonawca nie może posługiwać się dokumentami innych podmiotów!
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję, zezwolenie lub licencję
·
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby,
której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto należy przedłożyć dokumenty
potwierdzające uprawnienie osób ( pełnomocnictwo) podpisujących wniosek, o ile
nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych / w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Kryterium 1.
Wykazanie 2-ch zamówień usługi
ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł brutto każda = 10 pkt.
Za każde dodatkowe odpowiadające warunkowi zamówienie - przyznane zostanie 10
pkt - maksymalnie 50 pkt.
Kryterium 2.
Oświadc |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| | | | | |
|
|
|