Ogłoszenie o udzieleniu
zamówienia
Świadczenie usług
sprzątania na terenie Stadionów Piłkarskich MOSIR przy ul.
Ściegiennego 8 oraz przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach w roku
2011.
Numer ogłoszenia: 412470
- 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
usług sprzątania na terenie Stadionów Piłkarskich MOSIR przy ul.
Ściegiennego 8 oraz przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach w roku
2011..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia:
a/ w ramach codziennie świadczonych usług
porządkowych sprzątania jest:
- obowiązek wykonywania prac związanych z
utrzymaniem w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości)
wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku Stadionów Piłkarskich (w
tym mycie szyb w pomieszczeniach stadionowych w zależności od potrzeb
i wskazań Zamawiającego) - oraz terenów komunikacji zewnętrznej
(ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów
Sportowych od strony ulic Gagarina, Ściegiennego i Alei Legionów
oraz ulicy Szczepaniaka ). Zbierane nieczystości będą składane w
pojemnikach kontenerowych ustawionych przez Zamawiającego. -
odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz terenu -
3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów,
oraz trybun stadionu w razie potrzeby - zostanie zgłoszone przez
Zamawiającego. - natychmiastowe po zgłoszeniu przez zamawiającego
usuwanie nadmiaru wody z trybun stadionu - czyszczenie obudów oraz
kloszy naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu - 2
razy w ciągu roku. - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach
biurowych w razie potrzeby. - utrzymanie w ciągłej czystości
obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i naturalną trawą
b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z
organizacją imprez masowych /meczy piłkarskich/ należy:
przygotowanie stadionów do mającej się odbyć
imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich
siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych zgodnie z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w
obrębie całości zaznaczonego terenu. -sprzątanie wszystkich
sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących
się na terenie stadionu -utrzymanie czystości w czasie imprezy w
sanitariatach, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach
(papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło - w całym okresie
trwania umowy) - sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie
po zakończeniu imprezy
c) w ramach usług okresowych :
- czyszczenie obudów oraz kloszy naświetlaczy
oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu (2 razy w ciągu roku ),
- pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie
potrzeby, - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się
wewnątrz obszaru obiektu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów
komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun stadionu - zimą, oraz w razie
potrzeby, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego - prace porządkowe
na terenie ogólno - miejskiego parkingu na zewnątrz obiektu oraz
ciągów komunikacyjnych o powierzchni 6 000 m2 (raz na tydzień), -
mycie okien o łącznej powierzchni 1100 m2 , w zależności od potrzeb
- według zaleceń Zamawiającego. Czynności te Wykonawca będzie
realizował w czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca
zrealizuje wymienione prace stosując własne środki utrzymania
czystości (w tym papier toaletowy, ręczniki papierowe, detergenty,
itd.) przy pomocy własnych urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH
OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH
OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe CEDROX Józef
Cedro, ul. Marszałka Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość
zamówienia (bez VAT): 138871,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE
WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
117600,00
Oferta z najniższą ceną:
117600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258000,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie
udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia,
zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie
o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -
Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru
trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne
wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest
zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania należą do usług powszechnie
dostępnych, wykonywane są przez wszystkich wykonawców działających
w określonej branży o ustalonych standardach jakościowych, . Liczba
zaproszonych Wykonawców ( 6) do złożenia oferty zapewnia
konkurencję oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Zawiadomienie o
wyborze oferty
Kielce
dnia 8 grudnia 2010r
O
G Ł O S Z E N I E
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie „zapytania o
cenę ”, na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień
publicznych / tekst. jedn. Dz. U. z 2010r
Nr 113 poz. 759/ na: Świadczenie usług sprzątania na terenie
Stadionów Piłkarskich MOSIR przy ul. Ściegiennego 8
oraz przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach - w roku
2011.
Zawiadomienie
o wyborze oferty
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy–
Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu została wybrana
oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe
CEDROX Józef Cedro 25-431 Kielce ul.
Marszałka Józefa Piłsudskiego 18/54 za cenę: 117 600,00
zł ( słownie: sto siedemnaście tysięcy sześćset 00/100 zł )
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne, jest sporządzona zgodnie ze siwz, kompletna.
Przedstawia najniższą cenę , wg przyjętego w siwz kryterium.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % , określonego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy
Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem
oceny złożonych ofert zawierającym
punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów
w
kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba pkt
łącznie
|
1
|
USŁUGI KOMUNALNE I
PORZĄDKOWE Zagospodarowanie Terenów Zielonych
Grzegorz Śnioch
ul. Podemłynie
20,
26-026 Morawica
|
45,58
|
45,58
|
2
|
Usługi Porządkowe
POL-BOL
Paweł Sadowski
ul. Przejazd
30;
25-509 Kielce
|
56,32
|
56,32
|
3
|
Przedsiębiorstwo Handlowo
–Usługowe FILPEX
ul. Jeziorańskiego
73;
25-408 Kielce
|
74,86
|
74,86
|
4
|
USŁUGI
Magdalena Stawska
ul. Chęcińska 78 A;
28-366 Małogoszcz
|
54,40
|
54,40
|
5
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-
Handlowe
CEDROX
Józef Cedro
ul. Marszałka Józefa
Piłsudskiego 18/54
25-431 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2)
umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym, niż 5 dni od
dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, tj. nie
wcześniej niż 14 grudnia 2010r.
|
|
|
|
|