|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 43700-2011 z dnia
2011-03-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Zakres zamówienia obejmuje: 7 komputerów stacjonarnych typ 1, 1 komputer
stacjonarny typ 2; 8 monitorów LCD 19, 1 komputer przenośny; 1 przełącznik
sieciowy, 1 serwer, 2 urządzenia laserowe wielofunkcyjne; 1 faks...
Termin składania ofert: 2011-03-28
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Kielce:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 109257 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer
ogłoszenia w BZP: 43700 - 2011r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj.
świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania
komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 7
komputerów stacjonarnych typ 1, 1 komputer stacjonarny typ 2; 8 monitorów LCD
19, 1 komputer przenośny; 1 przełącznik sieciowy, 1 serwer, 2 urządzenia
laserowe wielofunkcyjne; 1 faks biurowy; 4 dyski twarde 300GB 15K.5, 3.5, SCSI
U320, do serwera HP DL 380G4; 7 licencji na oprogramowanie MS Office 2010
Standard PL MOLP (Government); 5 licencji na oprogramowanie NOD32 z subskrypcją
na 2 lata; 1 licencję na oprogramowanie MS Windows 2008 R2 PL MOLP
(Government); 20 licencji na oprogramowanie MS Server 2008 R2 CAL MOLP
(Government); 1 licencję na oprogramowanie Corel Draw X5 PL; 1 licencję na
oprogramowanie Norma Pro 4.33..
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.10-3,
30.23.20.00-4, 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo
Handlowe NET com Grzegorz Czerwiński pod adresem:, ul. Domaniówka
1/1B ,, 25-413 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92350,00
PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty:
85820,79
- Oferta z najniższą ceną:
85820,79 /
- Oferta z najwyższą ceną:
106578,27
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o wyborze oferty
Kielce dnia 29 marca 2011r
Ogłoszenie
Dot.
postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych / tekst. jedn.
Dz. U. z 2010r Nr 113
poz. 759/ w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dostawa
sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach.
Zawiadomienie
o wyborze oferty
1.Zgodnie
z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, Zamawiający,
informuje, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta Firmy: Przedsiębiorstwo Handlowe NETcom Grzegorz
Czerwiński, ul. Domaniówka 1/1B, 25-413 Kielce, z ceną:
85 820,79 zł brutto ( sł:
osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dwadzieścia
79/100 )
2. W
postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne, jest sporządzona zgodnie ze siwz,
kompletna. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu - przedstawia najniższą
cenę .
Zgodnie z
art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie
kryterium: cena z wagą 100 % ,
określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze
streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów
w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba
punktów łącznie
|
1
|
Przedsiębiorstwo
Handlowe NETcom Grzegorz Czerwiński
ul.
Domaniówka 1/1B 25-413
Kielce
|
100,00
|
100,00
|
2
|
InFast
Sp. z o.o.
ul.
Szopena 51 35-055
Rzeszów
|
92,98
|
92,98
|
3
|
Login Sp.
z o.o.
ul.
Chromika 5a 40-238
Katowice
|
85,61
|
85,61
|
4
|
System
Data Sp. z o.o.
ul.
Sienkiewicza 42, 39-300
Mielec
|
95,97
|
95,97
|
5
|
MaN Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert
ul. W. Przyborowskiego 4/1
25-417 Kielce
|
80,52
|
80,52
|
Zgodnie z
art. 94 ust. 1 pkt. 2) umowa zostanie
zawarta w terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. nie wcześniej niż 4
kwietnia 2011r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i odpowiedzi do siwzKielce 23 marca 2011 O G Ł O S Z E N I E MOSiR/NE/DN/IIDU/04.03./2/2011 Dot. Ogłoszenia nr UZP 43700 – 2011 z dnia 14.03.2011 wpostępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego o wartościszacunkowej nie przekraczającej równowartość 193 000 euro, prowadzonego wtrybie przetargu ograniczonego, na podstawie art.47-53 oraz art.5 ustawypzp/tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113poz.759/, pn: „Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Miejskiego OśrodkaSportu i Rekreacji w Kielcach” Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy PZP w imieniuZamawiającego informuję, że w dniu 22.03.2011r. – od jednego z Wykonawcówwpłynęła prośba o wyjaśnienie treści SiWZ następującej treści: Zgodnie z art. 38pkt. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieńPublicznych (tj. DZ.U. z 2006r. nr 164 poz 1163 z poźn. zm.) zwracamy się zprośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnastępujących kwestiach: - Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1
z chipsetem Intel Q67 Express? - Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 posiadających zewnętrzne wnęki na napędy 1x5,25 zewnętrzna + 1x3,5 wewnętrzna + 1x2,5 wewnętrzna?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 posiadających gniazda rozszerzeń 2xPClex 16 w tym jedno okablowane x4?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 posiadających wbudowaną kartę dźwiękową HD z kodekiem ALC269 wewnętrzny głośnik?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 oraz Typ 2 bez drugiego opcjonalnego portu szeregowego?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 oraz Typ 2 bez zamka elektromagnetycznego?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 1 oraz Typ 2 posiadających gwarancję: „ Standardowa gwarancja producenta 3-3-3 ( 3 lata części/ 3 lata robocizna/ 3 lata w miejscu eksploatacji) z serwisem na następny dzień roboczy”? Obecny napis jest wskazaniem na producenta i stanowi ograniczenie uczciwej konkurencji.
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 2 posiadających zewnętrzne wnęki na napędy 2x5,25 zewnętrzna + 2x3,5 wewnętrzna + 2x2,5 wewnętrzna?
- Czy zamawiający wyraża zgodę na oferowanie zestawów komputerowych Typ 2 posiadających Gniazda rozszerzeń 2xPCI x16 w tym jedno okablowane jak x 4 1 x PCI, 1x PCIex 1?
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy PZP Zamawiającywyjaśnia co następuje: Ad.1 Zamawiający dopuści zestawykomputerowe TYP1 z zainstalowanym chipsetem Intel Q67 Express. Ad.2 Zamawiający wyraża zgodę naoferowanie zestawów komputerowych TYP1 z 1 wewnętrzną wnęką 2,5” pod warunkiem, żekomputer będzie posiadał również wnękę wewnętrzną 3,5”, gdyż posiada urządzenia 3,5” do zamontowania w w/wwnęce. Ad.3 Zamawiający nie dopuszczakomputerów z okablowanym złączem PCIex x4. Oferowane zestawy komputerowe musząposiadać przynajmniej jedno złącze PCI Express x1 oraz 2 gniazda PCIex x 16 , gdyżposiada urządzenia i karty rozszerzeń działające na tym interfejsie. Ad.4 Zamawiający dopuszcza komputeryTYP 1 z wbudowaną kartą dźwiękową HD zkodekiem ALC269 z wewnętrznym głośnikiem Ad.5 Zamawiający nie dopuszczazestawów komputerowych TYP 1 i TYP 2 bez możliwości zainstalowania dodatkowego(drugiego) portu szeregowego gdyż posiada urządzenia działające na tym porcie. Ad. 6 Zamawiający nie dopuszczazestawów komputerowych TYP 1 i TYP 2 bez zainstalowanego zamkaelektromagnetycznego. Oferowane zestawy muszą posiadać zainstalowany zamekelektromagnetyczny uniemożliwiający otwarcie obudowy przez osoby nieuprawnione.Zamawiający przewiduje możliwość użytkowania komputerów w miejscach ogólniedostępnych (recepcje hotelowe, sale konferencyjne, sale z dostępem do sieciinternet zlokalizowane w obiektach Zamawiającego) Ad.7 Zamawiający dopuszcza zestawykomputerowe TYP 1 TYP 2 z gwarancjąproducenta ( 3 lata części/ 3 lata robocizna/ 3 lata w miejscu eksploatacji) zserwisem producenta na następny dzień roboczy. Ad.8 Zamawiający nie dopuszcza urządzeńz wnękami 2x5,25” zewnętrzna + 2x3,5” wewnętrzna + 2x2,5 wewnętrzna” gdyż posiada więcej niż dwa urządzenia 5.25 oraz3,5”cala, do zamontowania w dostarczanym komputerze. Ad.9 Zamawiający dopuszcza zestawykomputerowe Typ 2 posiadających gniazda rozszerzeń 2xPCI x16 w tym jedno okablowane jak x 4, 1xPCIex x 1 oraz minimum 3 gniazda PCI gdyż posiada urządzenia i karty rozszerzeńdziałające na tym interfejsie. Kielce 23 marca 2011 O G Ł O S Z E N I E MOSiR/NE/DN/IIDU/04.03./2/2011 Dot. Ogłoszenia nr UZP 43700 – 2011 z dnia 14.03.2011 wpostępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego o wartościszacunkowej nie przekraczającej równowartość 193 000 euro, prowadzonego wtrybie przetargu ograniczonego, na podstawie art.47-53 oraz art.5 ustawypzp/tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113poz.759/, pn: „Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Miejskiego OśrodkaSportu i Rekreacji w Kielcach” Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy PZP w imieniu Zamawiającegoinformuję, że w dniu 22.03.2011r. – od jednego z Wykonawców wpłynęła prośba owyjaśnienie treści SiWZ następującej treści: Zgodnie z art. 38pkt. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieńPublicznych (tj. DZ.U. z 2006r. nr 164 poz 1163 z poźn. zm.) zwracamy się zprośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnastępujących kwestiach: Pytanie 1 :Dotyczy Umowy zawartej w załączniku nr 7do SIWZ W celu odpowiedniego wycenienia wartości przedmiotuzamówienia prosimy o sprecyzowanie lokalizacji do których ma nastąpić dostawasprzętu wedle zapisu zawartego w Umowie paragraf 3. pkt. 1 „Przedmiot Umowy należydostarczyć do poszczególnych obiektów/ lokalizacji MOSiR, wg. informacjiZamawiającego” Pytanie 2: Dotyczyspecyfikacji technicznej komputerów stacjonarnych oraz komputera przenośnegozawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający w specyfikacji komputera stacjonarnego Typ 1,Typ 2 oraz komputera przenośnego, umieścił zapis: „Kontroler napędu dyskutwardego: Serial Ata III 3,0 GB/s.” Z racji, że prędkośc 3,0 Gb/s odnosi się do interfejsu SATAII prosimy o poprawienie w/w zapisu w specyfikacji technicznej. Pytanie 3: Dotyczyspecyfikacji technicznej komputera przenośnego zawartych w załączniku nr 1 doSIWZ. Ze specyfikacji technicznej Zamawiającego wynika pewnarozbieżność w punktach dotyczących parametrów procesora. W pierwszym punkcieZamawiający informuje o dwurdzeniowym procesorze min. 2,4 Ghz. Lub równoważnymosiągającym min.2226 pkt., natomiast poniżej podaje prędkość procesora napoziomie 2,6 Ghz. Prosimy o jednoznaczne określenie wymagań. Wnioskujemyrównież o dopuszczenie możliwości zaproponowania laptopa o kolorze obudowyinnym, niż czerwony. Taki wymóg nie jest parametrem mającym znaczenie podczasużytkowania komputera natomiast może mieć wpływ na dostępność takiego laptopa. Pytanie 4: Dotyczyspecyfikacji technicznej komputera stacjonarnego Typ 2 zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ. W komputerze stacjonarnym Typ 2, Zamawiający w punkcie„Nazwa podsystemu grafiki” określił parametr „Zintegrowany Intel ® HDGraphics”, wskazujący na rozwiązanie będące wbudowanym rdzeniem graficznym wprocesorach serii Core I5. Zamawiający wymaga procesora 4 rdzeniowego owydajności na poziomie Core I7, natomiast te procesory nie posiadają zintegrowanegordzenia graficznego. Wnioskujemy o dopuszczenie zewnętrznej kart graficznej. Zgodnie z art. 38pkt. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieńPublicznych (tj. DZ.U. z 2006r. nr 164 poz 1163 z poźn. zm.) zwracamy się zprośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnastępujących kwestiach: Ad.1 Opisany w SIWZ sprzętnależy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres: Miejski Ośrodek Sportu iRekreacji w Kielcach, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce. Ad.2 Stosowna zmiana została uwzględnionaw załączniku nr 1 do SIWZ – specyfikacja techniczna Nowa specyfikacjatechniczna do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego: www.mosir.kielc.pl w zakładce –zamówienia publiczne/dostawy. Ad.3 Oferowany komputer przenośnypowinien posiadać procesor o parametrach: Dwurdzeniowy procesor, min 2.6 GHz, lub równoważne osiągające minimum 2512 pkt. CPU Mark. Zamawiający dopuszcza komputerprzenośny o innym kolorze obudowy niż czerwony. Ad.4 Zamawiający dopuszczazainstalowanie zewnętrznej karty graficznej o parametrach: Złącze PCI Express16x, 512 MB pamięci DDR3 800 MHz, obsługa sprzętowa OpenGL 3.0, DirectX10, CPU min 400 MHz, Załączniki: zał. nr 1 do siwz zał. nr 1 do siwz
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach
Numer ogłoszenia: 43700 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj.
świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji w Kielcach.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres
zamówienia obejmuje: 7 komputerów stacjonarnych typ 1, 1 komputer stacjonarny
typ 2; 8 monitorów LCD 19, 1 komputer przenośny; 1 przełącznik sieciowy, 1
serwer, 2 urządzenia laserowe wielofunkcyjne; 1 faks biurowy; 4 dyski twarde
300GB 15K.5, 3.5, SCSI U320, do serwera HP DL 380G4; 7 licencji na
oprogramowanie MS Office 2010 Standard PL MOLP (Government); 5 licencji na
oprogramowanie NOD32 z subskrypcją na 2 lata; 1 licencję na oprogramowanie MS
Windows 2008 R2 PL MOLP (Government); 20 licencji na oprogramowanie MS Server
2008 R2 CAL MOLP (Government); 1 licencję na oprogramowanie Corel Draw X5 PL; 1
licencję na oprogramowanie Norma Pro 4.33..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67. Ust. 1
pkt. 7 ustawy pzp, tj. dostaw sprzętu i oprogramowania komputerowego do 20
% wartości zamówienia podstawowego;
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.10-3,
30.23.20.00-4, 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium - nie wymagane.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający
nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędna
wiedzę i doświadczenie , rozumiane jako wykonanie lub w przypadku dostaw
okresowych lub ciągłych - również wykonywanie w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 / dwóch / dostaw
sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej, niż 70
000 zł ( siedemdziesiąt tysięcy złotych ) brutto każda, potwierdzonych
dokumentem o należytym wykonaniu zamówienia.
- Ocena
spełnienia tego warunku udziału odbędzie się wg formuły: spełnia lub nie
spełnia; na podstawie wykazu dostaw Wykonawcy sporządzonego wg wzoru jak
w zał. nr 5 do siwz ,
- Uwaga
: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi
do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający
nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający
nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający
nie uszczegóławia tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym
do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą
brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w
pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania
oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Wymagana
forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia w
sytuacji: - zmiany będącej następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie
poinformowano zamawiającego, - zmiany przepisów prawa,
b)zmiany
zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji: - rezygnacja
Zamawiającego z części zamówienia;
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, pok. nr5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011
godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul.
Żytnia 1, Ip. , sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ z załącznikami od 1 do 7 SIWZ z załącznikami od 1 do 7 SIWZ z załącznikami od 1 do 7
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|