Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Przebudowa budynku Hotelu Maraton związana ze zwiększeniem powierzchni
istniejącego lokalu gastronomicznego wraz z zagospodarowaniem przyległego
terenu.
Numer ogłoszenia: 213054 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Hotelu Maraton związana ze
zwiększeniem powierzchni istniejącego lokalu gastronomicznego wraz z
zagospodarowaniem przyległego terenu..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przebudowa budynku Hotelu Maraton przy ul. Bocznej 15 w Kielcach związana ze
zwiększeniem powierzchni istniejącego lokalu gastronomicznego przy hotelu wraz
z zagospodarowaniem przyległego terenu, tj:
1/ wykonanie
wymiany posadzek 2/ wyburzenia ścian po uprzednim montażu podciągów i nadproży
stalowych 3/ zamurowania otworów w ścianach 4/ wymurowaniu nowych ścianek
działowych 5/ montażu nowych skrzydeł drzwiowych 6/ wykonaniu gładzi gipsowych
na ścianach i sufitach 7/ wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych
wraz z robotami malarskimi 8/ wykonanie wentylacji mechanicznej
nawiewno-wywiewnej 9/ wykonanie instalacji C.O i C.T 10/ wykonanie instalacji
wod-kan 11/ wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w zakresie
okablowania, montażu gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych, opraw
oświetleniowych, rozdzielni skrzynkowych wraz z niezbędnymi pomiarami.
Szczegółowy
zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zwierają:
a) projekt
budowlany stanowiący załączniki nr 7 do siwz w zakresie części lokalu
gastronomicznego i pomieszczeń biurowych od strony wschodniej obiektu.
b)
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załączniki nr 8 do
siwz
c) przedmiar
robót stanowiący załączniki nr 9 do siwz
Zgodnie z
art. 30 ust.4 ustawy pzp - w stosunku do materiałów zastosowanych w w/w
opracowaniach - Zamawiający dopuszcza w ofercie rozwiązania równoważne
opisywanym, o parametrach jakościowych i technicznych nie mniejszych, niż
wymagane dokumentacją projektową. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego, a w trakcie realizacji robót Wykonawca na koszt własny uzyska
opinie autorskiego Biura Projektowego i zgody Zamawiającego w tym zakresie.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodnie z dokumentacja
projektową.
Wykonawcy
powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji
niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do
kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest: Bogusław
Michalski- Tel: 41 3449239 w.23 lub 692005123 Termin wizji lokalnej powinien
zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.31.60.00-5,
45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, które musi być
obejmować cały okres związania ofertą.
Kwota wadium 5 000,00 zł.
Wadium może
być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U.nr 109, poz.1158, z późn. zm.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt XIII powinna
być wpłacona przelewem na konto Zamawiającego w Banku ING O Kielce nr rachunku: 9 8 1 0 5 0 1 4 6 1 1 0 0 0 0 0 2 3 5 3 4
1 5 7 5 1 tytułem: Wadium - przetarg na: Przebudowa budynku Hotelu Maraton związana ze zwiększeniem powierzchni
istniejącego lokalu gastronomicznego wraz z zagospodarowaniem przyległego
terenu Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty
termin uznania rachunku Zamawiającego ( odnotowania wpływu środków na rachunek
Zamawiającego) Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium
wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku
wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu należy
złożyć lub przesłać z pismem przewodnim do siedziby Zamawiającego przed upływem
terminu składania ofert. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie
okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy. Zamawiający
zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46
ust.1, 1a) i 2 Ustawy. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania
ofert lub wniesienie wadium o terminie krótszym, niż okres związania ofertą-
skutkuje wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy pzp
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny spełniania
warunków na podstawie: posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego
jako należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej , której
zakres jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie
mniejszej niż 200 000,00 zł. Przez zakres zgodny z niniejszym zamówieniem
uznaje się wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na
przebudowie, rozbudowie , remoncie obiektu budowlanego. Zamawiający oceni
spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły : spełnia albo
nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy , wymienionego w pkt.
VIII.3b) siwz sporządzonego wg wzoru załącznika nr 4 do siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków na podstawie: dysponowania osobą/ami, która/e/ będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót, z
uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
konstrukcyjno -budowlanej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału
w postępowaniu według: spełnia albo nie spełnia na podstawie oświadczenia
Wykonawcy , wymienionego w pkt. VIII.3c) siwz sporządzonego wg wzoru
załącznika nr 5 do siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy pzp
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki
cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia.
Wymagana
forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
istotne zmiany umowy:
- w zakresie
ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień
wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)
działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, mające bezpośredni wpływ na
terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których strony
umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
d) wystąpienia robót dodatkowych , których termin wykonania, wpłynie na termin
zakończenia zamówienia podstawowego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok.5 Cena za 1 egz. wynosi 100,00 zł
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.08.2011
godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 25-018 Kielce
ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W załączeniu: do
pobrania ze strony internetowej : www.mosir.kielce.pl
Załączniki: SIWZ z załacznikami:1 do 6 SIWZ z załacznikami:1 do 6
zal 7-1 do 7-7 Architektura zal 7-1 do 7-7 Architektura
Zal 7-8 do 7-13 Architektura Zal 7-8 do 7-13 Architektura
Zal 7-14 do 7-18 Architektura Zal 7-14 do 7-18 Architektura
zal 7-19 do 7-25 Instalacje elektryczne zal 7-19 do 7-25 Instalacje elektryczne
Zal 7-26 do 7-46 Instalacje sanitarne Zal 7-26 do 7-46 Instalacje sanitarne
Zal 7-47 do 7-50 Konstrukcja Zal 7-47 do 7-50 Konstrukcja
Zal 7-51 do 7-55 Konstrukcja opis Zal 7-51 do 7-55 Konstrukcja opis
zal 8 STWiORB zal 8 STWiORB
zal 9-1 do 9-3 Przedmiar robót zal 9-1 do 9-3 Przedmiar robót
|