Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU – usługi
Kielce:
Usługa ochrony fizycznej w obiektach sportowo - rekreacyjnych Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012
Numer ogłoszenia: 301254 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej w obiektach sportowo -
rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia
i obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego znajdujących sie
na terenie miasta Kielce , zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy
interwencyjnej szybkiego reagowania oraz dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych
w obiektach Zamawiającego w okresie od: 1 stycznia 2012 r. do 1 stycznia 2013
r. Wykaz lokalizacji i sposób sprawowania ochrony:
1) Zespół
Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8; (hotel STADION , hala sportowa,
stadion piłkarski) we wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników ochrony
jednocześnie w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia następnego.
2) Zespół
Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15; (hala LEGIONÓW , hotel MARATON ,
stadion l.a.) a) hotel Maraton i stadion l.a.: - we wszystkie dni tygodnia,
przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia
następnego. b) Hala Legionów: - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia następnego.
3) Zespół
Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1; (basen letni / lodowisko) a) we
wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy
1900 a 700 dnia następnego, b) w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2012 r oraz
od 1 października do 31 grudnia 2012 r - w niedziele i święta, przez jednego
pracownika ochrony - w godzinach pomiędzy 700 a 1900( łącznie do 32 dni), c) w
okresie od 24 czerwca do 31 sierpnia 2012 r we wszystkie dni tygodnia przez
jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1000 a 1900( łącznie do 60
dni).
4) Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala
, hotel ) - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego.
5) Kryta
Pływalnia DELFIN przy ul. Krakowskiej 2 - we wszystkie dni tygodnia, przez
jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1800 , a 600 dnia następnego;
6) Kryta
Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej 18 - we wszystkie dni tygodnia, przez
jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00 a 600 dnia następnego.
7) Kryta Pływalnia MORS przy ul. Toporowskiego
96 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach
pomiędzy 2200 a 600 dnia następnego.
8) Kryta
Pływalnia JURAJSKA ul. Jurajska 7 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 2200 a 600 dnia następnego.
9) Kryta
Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 2200 a 600 dnia następnego.
10) Stadion
piłkarski przy ul. Szczepaniaka - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego.
11) Boisko
Piłkarskie ul. Kusocińskiego 53 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach: a) 1900 - 700 dnia następnego w okresie styczeń
- marzec i październik - grudzień 2012 b) 2200 a 600 dnia następnego w okresie
kwiecień - wrzesień 2012
Łącznie -
przewidywana liczba godzin ochrony w okresie realizacji zamówienia wyniesie: 69000 godziny.
Ochrona
fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony spełniających wszystkie
wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r Nr 145,
poz. 1221 ze zm.) Przed przystąpieniem do sporządzenia wniosku i oferty należy
dokonać wizji lokalnej poszczególnych nieruchomości w oznaczonych
lokalizacjach.
Szczegółowy
zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
- stałe
patrolowanie budynków wewnątrz jak na zewnątrz poprzez wykonywanie okresowych
prewencyjnych obchodów obiektów z zaznaczeniem czynności, trasy obchodu na
czytnikach zainstalowanych przez Wykonawcę na terenie obiektu / demontowanych
po zakończeniu umowy /
- obserwacje
monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie
obiektów i w ich otoczeniu zewnętrznym, - działania mające na celu zapewnienie
bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników
Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu;
- działania
zapobiegające przestępstwom i przekroczeniom przeciwko mieniu , w szczególności:
kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę
kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń;
-
dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego systemów: monitoringu,
systemu sygnalizacji wykrywania pożaru;
- reagowanie
na sygnał alarmu antywłamaniowego,
- ochrona
parkingów wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami , w razie potrzeby obsługa
wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu;
- ochrona
obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi ze strony osób trzecich, a w
szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i zachowaniom
osób zakłócających pracę, interweniowanie w przypadku zakłócania przez te osoby
porządku;
- kontrola pod względem możliwości wyrządzenia
szkód typu: malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli i wandalizmu; -
sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w których zakończono pracę,
- zwracania
uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże
lub pakunki,
-
podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania
sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązująca instrukcją
przeciwpożarową,
- nie
wpuszczanie do budynków osób będących pod wpływem alkoholu lub środków
odurzających - zwracania uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych
-
kontrolowania zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych
- ujawnianie
zauważonych awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektów, w razie
potrzeby informowania o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego lub
odpowiednie służby oraz swoich przełożonych, a także wpisywanie tych zdarzeń i
podjętych działań książce raportów/ dyżurów;
- po
zakończeniu pracy Zamawiającego-sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść
oraz pomieszczeń mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz
przepisy ppoż, ustalenie, czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały
osoby nieuprawnione;
Należy
ponadto uwzględnić - na koszt Wykonawcy dostawę i instalację w obiektach
Zamawiającego:
- pilotów
antynapadowych z funkcją odbioru sygnału po 1 szt ( dot. hoteli MOSIR ) (do
demontażu po zakończeniu umowy )
- czytniki
kontroli pracy pracownika ochrony Wykonawcy .
Wykonawca
odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone
Zamawiającemu przez personel wykonawcy oraz osoby trzecie , w przypadku nie
dołożenia przez personel należytej staranności przy wykonywaniu usługi.
Wykonawca obowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów , do której będą
wpisywane wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze
sprawowaniem ochrony. Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy dostęp do
pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość
korzystania z telefonu w celach związanych z wykonywaniem zamówienia..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zamierza udzielić
zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy
pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z
przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 10 % wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Kwota
wadium 15 000,00 pln.
1.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert,
które musi obejmować cały okres związania ofertą.
2.Wadium
może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach
bankowych, c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109,
poz.1158, z późn. zm.).
3. W
przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt III.1).1.
powinna być wpłacona przelewem na konto Zamawiającego w Banku ING O/Kielce nr
rachunku:
98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 tytułem: Wadium - przetarg na:
Usługa ochrony fizycznej w obiektach sportowo - rekreacyjnych Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012
4. Za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego ( odnotowania wpływu środków na rachunek Zamawiającego)
5. Dowód
wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium
wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie
innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu należy złożyć lub przesłać z pismem
przewodnim do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty
określone w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy pzp.
8.
Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5
pzp.
9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46
ust.1, 1a) i 2 Ustawy pzp.
10. Nie
wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniesienie wadium o
terminie krótszym, niż okres związania ofertą- skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności, na
podstawie: posiadania koncesji na prowadzenie działalności wydanej na
podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia / Dz. U. z
2005 r. Nr 145 poz. 1221 /; Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na
podstawie załączonego dokumentu koncesji, wg formuły: spełnia albo nie
spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako:
należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed
terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co
najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia, z których każda polega na
bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach - o wartości
usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda; Ocena spełnienia
warunku będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu usług wg formuły:
spełnia albo nie spełnia. Uwaga : Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wymagana
forma dokumentu - oryginał
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym na podstawie: -
dysponowania co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi na terenie miasta
Kielc z wykorzystaniem firmowo oznakowanych samochodów Ocena spełnienia
warunku będzie dokonana na podstawie załączonych oświadczeń wykonawcy wg
formuły: spełnia albo nie spełnia. Uwaga : Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp
wykonawca może polegać na potencjale technicznym, innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
na podstawie: - dysponowania co najmniej 25 osobami z co najmniej 12
-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony , -
dysponowania co najmniej 25 osobami posiadającymi licencję pracownika
ochrony fizycznej pierwszego stopnia; Ocena spełnienia warunku będzie
dokonana na podstawie załączonych Wykazów wykonawcy wg formuły: spełnia
albo nie spełnia. Uwaga : Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może
polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej na podstawie : posiadania
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem
zamówienia / tj. usług ochrony mienia / Ocena spełnienia warunku będzie
dokonana na podstawie załączonego dokumentu wg formuły: spełnia albo nie
spełnia. Uwaga! W tej sytuacji (5) wykonawca nie może posługiwać się
dokumentami innych podmiotów!
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto
należy przedłożyć dokumenty :
a) potwierdzające uprawnienie osób (
pełnomocnictwo) podpisujących wniosek, o ile nie wynika z przepisów prawa lub
innych dokumentów rejestrowych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza)
b) pisemne
oświadczenie - zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy
niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z
informacją o uczestnictwie (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia
(jeżeli dotyczy). (w oryginale)
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu: 5.
Znaczenie
warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Kryterium 1. Wykazanie 2-ch zamówień usługi
ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda = 10 pkt.
Za każde dodatkowe odpowiadające warunkowi zamówienie - przyznane zostanie 10
pkt - maksymalnie 50 pkt.
Kryterium 2. Wykazanie osób zdolnych do
wykonania zamówienia , którymi Wykonawca będzie dysponował , w tym co najmniej
25-ciu pracowników ochrony z co najmniej 12 -miesięcznym stażem pracy = 10 pkt.
Za każdego 1 pracownika więcej ponad 25-ciu z co najmniej 6 - miesięcznym
stażem pracy Wykonawca otrzyma 10 pkt - maksymalnie 50 pkt.
Kryterium 3. Wykazanie osób zdolnych do wykonania
zamówienia , którymi Wykonawca będzie dysponował , w tym co najmniej 25-ciu
pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej
pierwszego stopnia = 10 pkt. Za każda osobę więcej ponad 25 - Wykonawca otrzyma
10 pkt - maksymalnie 50 pkt.
Kryterium 4. Oświadczenie o dysponowaniu co
najmniej dwoma grupami interwencyjnymi na terenie miasta Kielc z oznakowanym
firmowo samochodem = 10 pkt. Za każdą grupę więcej - Wykonawca otrzyma 10 pkt -
maksymalnie 50 pkt.
Punkty za
warunki pośrednie nie będą przyznawane. Wynik stanowi suma punktów, jakie
otrzyma każdy wniosek. Punkty przyzna komisja przetargowa w toku badania
wniosków. Wnioski, które przedstawią najkorzystniejszy bilans (maksymalna
liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostaną uznane za
najkorzystniejsze i Wykonawcy którzy je złożyli, w liczbie maksymalnej 5
zostaną zaproszeni do składania ofert. W przypadku uzyskania jednakowej ilości
punktów, o ocenie ostatecznej będzie decydować : liczba grup interwencyjnych na
terenie miasta Kielc. Gdyby zaś i ilość grup interwencyjnych w Kielcach była
taka sama, to decydować będzie liczba pracowników posiadających licencję
pracownika ochrony pierwszego stopnia. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających
warunki określone w punkcie III.2). będzie mniejsza niż 5, to Zamawiający
zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców Jeżeli liczba Wykonawców,
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to
Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych 5 Wykonawców, którzy spełnili
warunki określone w punkcie III.2) i otrzymali największą ilość pkt. Wykonawcę
nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana
przez Zamawiającego wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, Ip, sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania
ze strony: www.mosir.kielce.pl
Zał. od nr 1 –do 6 do Ogłoszenia
Załączniki: Załączniki od nr 1 do 6 do Ogłoszenia Załączniki od nr 1 do 6 do Ogłoszenia
|