|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 359176-2011 z dnia
2011-10-31 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach - są okresowe dostawy środków
chemicznych stosowanych do procesu uzdatniania wody w basenach obiektów
Zamawiającego, eksploatowanych całorocznie i sezonowo. Terminy i wielkości...
Termin składania ofert: 2011-11-10
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Kielce:
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do obiektów Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 339329 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359176
- 2011r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach - są
okresowe dostawy środków chemicznych stosowanych do procesu uzdatniania wody w
basenach obiektów Zamawiającego, eksploatowanych całorocznie i sezonowo.
Terminy i wielkości poszczególnych dostaw będą uzależnione od zapotrzebowania
bieżącego na obiektach. Każdorazowa dostawa odbywać się będzie za zamówieniem
Zamawiającego.
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.96.20.00-5,
24.31.31.23-9, 24.31.31.26-0, 24.31.14.00-1, 24.31.31.21-5, 24.31.19.00-6.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków do uzdatniania wody
w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2012: -Krytej Pływalni
DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, -
Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole
nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej Pływalni FOKA ul. Oś. Barwinek 31 w okresie: od
1. 01. 2012 r. do 31 .12. 2012 r.
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno - Usługowy
GOTIX Gotowicz Waldemar Hanna, ul. Merlina 5,, 89-200 Zamość, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69999,30 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 69999,30
- Oferta z najniższą ceną: 57342,60 / Oferta z
najwyższą ceną: 122508,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa środków do uzdatniania wody
w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2012: - Basen Letni przy
ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012 r. do 31.08.2012 r.
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK Polska, Kałduny 3A,, 97- 40
Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5870,03 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 7806,50
- Oferta z najniższą ceną: 7806,50 / Oferta z
najwyższą ceną: 9268,06
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa skroplonego chloru na
potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach w roku 2012: - Basen Letni
przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012 r. do 31.08.2012 r.
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK Polska, Kałduny 3A,, 97- 40
Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8820,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 11070,00
- Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z
najwyższą ceną: 11070,00
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I i II.
Kielce, dnia 06.12.2011 r.
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego,
na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn: Dostawa środków do
uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Kielcach w roku 2012.
1. Zawiadomienie o wyborze oferty (cz.
I. )
Działając w trybie art. 92
ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu w
wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert dot. cz. I. zamówienia, pn: Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2012;
została wybrana oferta
Nr 1 Wykonawcy: Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX W.H.Gotowicz, 89-200 Zamość ul. Merlina 5 za cenę: 69 999,30 pln ( słownie:
sześćdziesiąt dziewięć dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć 30 /100 pln)
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .Oferta jest sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia
najniższą cenę .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożone 9 ofert. w tym na cz. I - 6. Odrzucono 5 ofert.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz. I. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.
I.
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
1
|
Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX W.H.Gotowicz89-200 Zamość ul. Merlina 5
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie
z art. 94 ust. 1 pkt. 2) umowa zostanie
zawarta w terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. nie wcześniej niż 12 .12.2011 r.
1.
Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. II.
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu
Zamawiającego, informuję, że w niniejszym postępowaniu w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert dot. cz. II. zamówienia, pn: Dostawa środków do uzdatniania wody w
małym i dużym basenie letnim MOSiR w
Kielcach w roku 2012- Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1
- została wybrana oferta
Nr 7 Wykonawcy: MK Polska Karolina
Trzcińska 97-400 Bełchatów ul. Kałduny
3A, za cenę|: 7 806,50 pln ( słownie: siedem tysięcy osiemset sześć 50/ /100 pln)
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .Oferta jest sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia
najniższą cenę .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożone 9 ofert. w tym na cz. II - 2.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz. II. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.
II.
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
7
|
MK Polska Karolina
Trzcińska97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie
z art. 94 ust. 2 pkt. 3) umowa może
zostać zawarta w terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze oferty, tj. wcześniej niż
12.12.2011 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o wyborze ofert na cz.I,II,i III.
Kielce, dnia 22 listopada 2011r
OGŁOSZENIE
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego,
na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn: Dostawa środków do
uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Kielcach w roku 2012.
1.Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I.
Działając w trybie art. 92
ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu w wyniku oceny i badania ofert dot. cz.
I. zamówienia, została wybrana oferta Nr 6 Wykonawcy: MK Polska Karolina Trzcińska 97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A, za cenę|:57
342,60 pln ( słownie:
pięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta czterdzieści dwa, 60/100 pln)
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .Oferta jest sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia
najniższą cenę .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożone 9 ofert. w tym na cz.I - 6. Nie wykluczono
żadnego Wykonawcy . Jedna oferta została odrzucona.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty dot. cz.I. wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.I.
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
1
|
Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX W.H.Gotowicz89-200 Zamość ul. Merlina 5
|
81,92
|
81,92
|
2
|
CHEMI KAM Sp. z o.o.
42-506 Będzin
ul. Barlickiego 26
|
82,11
|
82,11
|
4
|
VOLLMER
Basen Serwis Sp. z o.o.
59-900 Zgorzelec ul.
Szymanowskiego 16
|
90,08
|
90,08
|
5
|
Przedsiębiorstwo
Produkcyjno Handlowo Usługowe DARLAS
38-400 Krosno ul. Bursaki 29
|
46,81
|
46,81
|
6
|
MK Polska Karolina
Trzcińska97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A
|
100,00
|
100,00
|
9
|
F.H.U.ALARTUS – Artur
Fabian
40-036 Katowice ul. Plebiscytowa 28/7
|
97,61
|
97,61
|
Zgodnie
z art. 94 ust. 1 pkt. 2) umowa zostanie
zawarta w terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. nie wcześniej niż 28
listopada 2011r
2.Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. II.
Działając w trybie art. 92
ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu w wyniku oceny i badania ofert dot. cz.
II. zamówienia, została wybrana oferta Nr 7 Wykonawcy: MK Polska Karolina Trzcińska 97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A, za cenę|:
7 806,50 pln ( słownie:
siedem tysięcy osiemset sześć 50/100 pln)
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .Oferta jest sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia
najniższą cenę .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożone 9 ofert. w tym na cz.II - 2.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz.II. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.
II.
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
3
|
CHEMI
KAM Sp. z o.o. 42-506 Będzin
ul.
Barlickiego 26
|
84,23
|
84,23
|
7
|
MK Polska Karolina
Trzcińska97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie
z art. 94 ust. 2 pkt. 3) umowa może
zostać zawarta w terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze oferty, tj. wcześniej niż
28 listopada 2011r
3.Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. III.
Działając w trybie art. 92
ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu w wyniku oceny i badania ofert dot. cz.
III. zamówienia, została wybrana oferta Nr 8 Wykonawcy: MK Polska Karolina Trzcińska 97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A, za cenę|:
11 070, 00 pln (
słownie: jedenaście tysięcy zero siedemdziesiąt 00/ /100 pln)
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .Oferta jest sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia najniższą
cenę .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium:
cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożone 9 ofert. w tym na cz. III - 1.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz. III. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.III
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
8
|
MK Polska Karolina
Trzcińska97-400 Bełchatów ul. Kałduny 3A
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie
z art. 94 ust. 2 pkt. 3) umowa może
zostać zawarta w terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze oferty, tj. wcześniej niż
28 listopada 2011r
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012.
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Kielce:
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 359176 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w
obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego
w częściach - są okresowe dostawy środków chemicznych stosowanych do procesu
uzdatniania wody w basenach obiektów Zamawiającego, eksploatowanych całorocznie
i sezonowo. Terminy i wielkości poszczególnych dostaw będą uzależnione od
zapotrzebowania bieżącego na obiektach. Każdorazowa dostawa odbywać się będzie
za zamówieniem Zamawiającego.
Cz. I.
Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w
Kielcach w roku 2012: -Krytej Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej
Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, - Krytej Pływalni MORS przy ul.
Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej
Pływalni FOKA ul. Oś. Barwinek 31 w okresie: od 1. 01. 2012 r. do 31 .12. 2012
r.
Cz. II.
Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w
Kielcach w roku 2012: - Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012
r. do 31.08.2012 r.
Cz. III.
Dostawa skroplonego chloru na potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach
w roku 2012: - Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012 do 31.08.2012r.
Szczegółowy
zakres dostaw oraz warunki ich realizacji zawierają: a) Specyfikacja techniczna
dostawy , stanowiącą załącznik nr 1.1 ), 1.2).i 1.3) do SIWZ b)umowa , której /
wspólny / wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.96.20.00-5, 24.31.31.23-9, 24.31.31.26-0,
24.31.14.00-1, 24.31.31.21-5, 24.31.19.00-6.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium- nie
wymagane
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy na podst. art. 22 ust. 1 ustawy PZP
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako:
należyte wykonanie , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co
najmniej dwóch dostaw zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o
wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda, poświadczonych za
należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana
na podstawie załączonego wykazu dostaw wg formuły: spełnia albo nie
spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
warunku. Ocena spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy na podst. art. 22 ust. 1 ustawy PZP
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
na podstawie: dysponowania minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane
przepisami prawa tj. ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z
2002r Nr 199, poz.1671 ze zm.) - ważne zaświadczenie ADR o ukończeniu
kursu dla kierowców przewożących towary niebezpieczne . Ocena spełnienia
warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły:
spełnia albo nie spełnia Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej na podstawie :posiadania opłaconej
polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu wg
formuły: spełnia albo nie spełnia. Uwaga! W tej sytuacji wykonawca nie
może posługiwać się dokumentami innych podmiotów!
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) potwierdzające
uprawnienie osób ( pełnomocnictwo) podpisujących wniosek, o ile nie wynika z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych / w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza !/
b) pisemne
oświadczenie / zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy
niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z
informacją o uczestnictwie (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia
(jeżeli dotyczy). / w oryginale/ wg wzoru, jak w zał. nr 7 do siwz
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony
dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie aneksu, w
sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie
sporządzania siwz oraz ogłoszenia , a w szczególności : a) z powodu gdy
producenci w okresie obowiązywania umowy zaprzestaną produkcji bądź dystrybucji
środka do uzdatniania wody wymienionego w zamówieniu Zamawiającego i ofercie
Wykonawcy i zajdzie konieczność zastosowania innego środka o odpowiednich
właściwościach; b) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na zmianę
technologii uzdatniania wody w obiektach zamawiającego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. pok. nr
5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. -
sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do
uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2012.
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do uzdatniania wody
w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2012 - Krytej Pływalni
DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, -
Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole
nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej Pływalni FOKA ul. Oś. Barwinek 31 w okresie: od
1. 01. 2012 r. do 31 .12. 2012 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1,
24.96.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków do
uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2012.
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do uzdatniania wody
w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2012: - Basen Letni przy
ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012 r. do 31.08.2012 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
24.31.22.20-2, 24.31.31.23-9, 24.31.31.26-0, 24.31.14.00-1, 24.31.31.21-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa skroplonego
chloru na potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach w roku 2012.
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skroplonego chloru na
potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach w roku 2012: - Basen Letni
przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2012 r. do 31.08.2012 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
24.31.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
W
załączeniu: ( do pobrania ze strony)
- SIWZ z załącznikami od 1 do 8
Załączniki: SIWZ z załacznikami:1 do 8 SIWZ z załacznikami:1 do 8
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i odpowiedzi do SIWZ
Kielce,
03.11.2011 r.
Ogłoszenie
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010r
Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w
obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2012.
Działając
w trybie art.38 ust. 1 i 2 ustawy pzp –Zamawiający informuje, że: w dniu 02.11.2011 r. od Wykonawcy
wpłynęły do Zamawiającego pytania w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ ,
których treść zamieszczamy poniżej:
1.W cz. I. Specyfikacji technicznej dostawy środków do
uzdatniania wody basenowej w krytych pływalniach „MOSiR” Kielce w roku 2012
wymieniają Państwo jako jeden ze środków Podchloryn sodu -15% aktywnego chloru
– ciecz.
Jak długi okres ważności produktu biobójczego będzie
przez Państwa wymagany ?
2.W punkcie II Warunki dostawy wymagają Państwo, aby
wszystkie oferowane produkty posiadały pozwolenie na obrót produktem
biobójczym.
Zgodnie z art. 3 ustawy o produktach biobójczych z dnia
13 września 2002 r. (Dz. U. Nr 175, poz.1433 z późn. zm.):
Użyte w ustawie
określenia oznaczają: pkt. 1 produkt biobójczy - substancję czynną lub preparat
zawierający co najmniej jedną substancję czynną, w postaciach, w jakich są
dostarczone użytkownikowi, przeznaczony do niszczenia, odstraszania,
unieszkodliwiania, zapobiegania działaniu lub kontrolowania w jakikolwiek inny
sposób organizmów szkodliwych przez działanie chemiczne lub biologiczne.
W związku z powyższym rozumiemy, że na produkty takie
jak: podchloryn sodu, stabilizowany podchloryn sodu oraz środek do zwalczania
glonów, grzybów, bakterii w wodzie basenowej należy przedstawić ważne
pozwolenie na obrót środkiem biobójczym. Czy jednak na takie preparaty, jak korektor
ph (którego przeznaczeniem jest korekcja pH) i koagulant (którego
przeznaczeniem jest koagulacja) wymagają również Państwo pozwolenia na obrót
środkiem biobójczym, skoro nie mają one takich właściwości?
Działając w trybie art. 38 ust. 1
i 2 – Zamawiający wyjaśnia, co następuje
Ad. 1.
Odnośnie
wymaganego okresu ważności podchlorynu sodu – 15% aktywnego chloru – ciecz,
Zamawiający informuje, że wymagany okres
ważności produktu wynosi 3 miesiące.
Ad.2.
Odnośnie
wymogu przedstawienia pozwolenia na obrót produktem biobójczym w odniesieniu do
korektora Ph oraz koagulanta - Zamawiający
informuje że w przypadku tych dwóch środków pozwolenie nie jest wymagane.
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|