|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 302839-2011 z dnia
2011-11-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów rozmieszczonych na terenie
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach, (zamówienie II
częściowe)
Termin składania ofert: 2011-11-30
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 339615 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302839
- 2011r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów
rozmieszczonych na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach, (zamówienie II częściowe).
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z
pojemników i kontenerów wolnostojących, z obiektów MOSiR: Zespół Obiektów ul.
Boczna Zespół Obiektów ul. Ściegiennego Zespół Obiektów ul. Szczecińska Hala
Sportowa, Hotel ul. Krakowska Hala Widowiskowo-Sportowa ul Żytnia Pływalnia
FOKA ul. Oś. Barwinek Pływalnia DELFIN ul. Krakowska Pływalnia ORKA ul.
Kujawska Pływalnia MORS ul. Toporowskiego Pływalnia ul. Jurajska Stadion
Piłkarski ul. Szczepaniaka Boisko sportowe ul. Kusocińskiego
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-
Handlowe CEDROX - Józef Cedro, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18/54,
25-431 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50643,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 42500,00
- Oferta z najniższą ceną: 42500,00 / Oferta z
najwyższą ceną: 126684,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych zgromadzonych
w blaszanych pojemnikach ulokowanych w betonowych silosach podziemnych,
składających się z: - 3 pojemników o pojemności po 5m3 na śmieci mieszane - 2
pojemników o pojemności po 3 m3 na ściętą trawę z obiektu: Stadion Piłkarski -
Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIO - EKOL Sp. z o. o., ul. Olszewskiego
6, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14175,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 14400,00
- Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z
najwyższą ceną: 14688,00
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o wyborze oferty na część I i II
Kielce, dnia 09.12.2011 r.
Ogłoszenie o wyborze i odrzuceniu oferty na część I
Dot. Cz. I. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego,
na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn.: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.
1.
Zawiadomienie o wyborze oferty cz. I.
Działając w trybie art.
92 ust. 1 pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego,
informuję, że w niniejszym postępowaniu w wyniku oceny i badania ofert dot. cz.
I. zamówienia, pn: „Wywóz nieczystości
stałych z pojemników i kontenerów wolnostojących z obiektów MOSiR Kielce w roku 2012” została wybrana oferta: Nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo
Usługowo-Handlowe „CEDROX” Józef Cedro ul. Piłsudskiego 18/54,
25-431 Kielce, za cenę: 42 500,00 pln ,
w tym: 25,00 pln za wywóz 1m3
( słownie: czterdzieści dwa tysiące pięćset 00/100 pln,
w tym: dwadzieścia pięć )
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest sporządzona
zgodnie ze SIWZ. kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w
siwz. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przedstawia
najniższą cenę .
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty
dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu zostało złożone 10
ofert, w tym na cz. I - 8 ofert.
Nie wykluczono żadnego Wykonawcy . Jedna oferta została odrzucona. Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz. I. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.
I.
|
Nazwa
(firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
1
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
„CEDROX” Józef Cedro
ul. Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
2
|
„EKOM” Maciejczak Sp. J.
ul. Paderewskiego 18, 25-004 Kielce
|
55,55
|
55,55
|
4
|
A.S.A. Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Jasińskiego 19, 39-400 Tarnobrzeg
|
60,93
|
60,93
|
6
|
„CZYSTOPOL” Adam Bielas
ul. Partyzantów 114, 29-100 Włoszczowa
|
85,73
|
85,73
|
8
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
EKO-KWIAT Sp. z o. o.
Wola Jachowa 94A, 26-008 Górno
|
67,64
|
67,64
|
9
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
„Zieliński” Zbigniew Zieliński
ul. Klasztorna 27A, 26-035 Raków
|
77,61
|
77,61
|
10
|
Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX”
Sp. z o. o.
ul. Wrocławska 3, 26-600 Radom
|
33,55
|
33,55
|
Zgodnie z art. 94 ust.
1 pkt. 2) umowa zostanie zawarta w
terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. nie wcześniej niż 15 grudnia 2011r
2.
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty ( dot. cz. I.)
Działając
w trybie art. 92 ust.1 pkt 2 ustawy pzp- w imieniu Zamawiającego informuję,
że w cz. I postępowania została
odrzucona na podstawie
art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy pzp oferta
Nr 3 tj: Veolia Usługi dla Środowiska
S.A. , 25-563 Kielce ul. Zagnańska 232 A
Kielce, dnia 09.12.2011 r.
Ogłoszenie o wyborze oferty na część II
Dot.
Cz. II. postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego,
na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn.: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.
1. Zawiadomienie o
wyborze oferty cz. II.
Działając w trybie art. 92 ust. 1
pkt. 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego, informuję,
że w niniejszym postępowaniu w wyniku oceny i badania ofert dot. cz. II.
zamówienia, pn:„Wywóz nieczystości
stałych z pojemników i kontenerów podziemnych przy stadionie Piłkarskim ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach została
wybrana oferta Nr 1 Wykonawcy: BIO-EKOL
Sp. z o. o. ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce za cenę: 14 400,00 pln w tym:
45,00 pln za wywóz 1m3 ( słownie: czternaście tysięcy czterysta 00/100 pln , w tym: czterdzieści pięć 00/100 )
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ.
kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w siwz oraz
przedstawia najniższą cenę . Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp,
wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą
100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu
zostało złożone 10 ofert, w tym
na cz. II - 2 oferty. Nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie
odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy),
siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz.I. wraz ze
streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
Cz.
II.
|
Nazwa
(firma), siedziba i adres Wykonawcy
|
Liczba
punktów w kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba
pkt łącznie
|
5
|
BIO-EKOL
Sp. z o. o.
ul.
Olszewskiego 6, 25-663 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
7
|
Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe EKO-KWIAT Sp. z o. o.
Wola
Jachowa 94A, 26-008 Górno98,04
|
98,04
|
98,04
|
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3a) umowa może zostać zawarta w terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania
zawiadomienia o wyborze oferty, tj. wcześniej niż
15 grudnia 2011r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i wyjaśnienia do SIWZ
Kielce, dnia 28.11.2011 r.
PYTANIA I WYJASNIENIA DO
TREŚCI SIWZ
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego,
na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn.: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.
Działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy pzp – w
imieniu Zamawiającego uprzejmie informuję
że od jednego z Wykonawców wpłynęło pytanie w sprawie wyjaśnienia treści
siwz, o następującej treści:
„ W załączonym do
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wzorze umowy w § 5 pkt 2 jest
napisane, że w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz
podwykonawców, którym zleci część wykonania zamówienia i jednocześnie Wykonawca
musi uzyskać zgodę zamawiającego na wybranych podwykonawców.
Z powyższego zapisu
wynika, że Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej i podpisaniu umowy
o zamówienie publiczne swoją decyzją może doprowadzić do zmiany elementów
mających istotny wpływ na treść złożonej oferty, w szczególności ceny
ofertowej, co może skutkować narażeniem Wykonawcy na ewentualne straty lub
ryzyko nieprawidłowego skalkulowania cent ofertowej. Wykonawca na etapie
składania ofert nie ma pewności, czy w sytuacji, gdy zamierza realizować
przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawcy, wskazany przez niego podwykonawca
zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego.
W związku z powyższym
prosimy o modyfikację zapisu treści umowy, poprzez usuniecie z niej zapisu § 5
pkt 2.”
Działając
w trybie art. 38 ust.1 ustawy pzp – Zamawiający wyjaśnia co następuje:
Zapis w § 5 pkt 2 projektu umowy stanowiącego
załącznik nr 6 do siwz (cz. I i II) należy rozumieć łącznie z warunkiem
zawartym w ust. 3 i 4, szczególnie w kontekście:
- sprawdzenia przez Zamawiającego, czy wskazany
Podwykonawca nie widnieje na liście Prezesa UZP (art. 154 pkt 5a),
- zgodności umowy Wykonawcy z Podwykonawcą o
zakresie nie wykraczającym poza wskazany w ofercie Wykonawcy,
- terminu realizacji części lub całości zamówienia
przez Podwykonawcę.
Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą - nie może nie wyrazić zgody na wskazanych
Podwykonawców bez ważnych powodów, a
zwłaszcza w celu doprowadzenia w konsekwencji do zmiany elementów mających istotny wpływ na
treść złożonej oferty, w
szczególności ceny ofertowej.
Obowiązkiem zaś Wykonawcy jest wybrać takiego
Podwykonawcę, który jest w stanie wykonać powierzony zakres zamówienia, przedstawiając oświadczenie
Podwykonawcy z art. 22
ust. 1 ustawy pzp, jak również skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem kosztów
współpracy z odpowiednim Podwykonawcą.
Powyższe wyjaśnienie nie zmienia treści SIWZ, ani Ogłoszenia o zamówienia.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi
Kielce:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 302839 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z
pojemników i kontenerów rozmieszczonych na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji w Kielcach, (zamówienie II częściowe).
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego ,
polegających na wywozie nieczystości z pojemników wolnostojących lub
podziemnych rozmieszczonych na terenie obiektów MOSIR w Kielcach.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dotyczy Cz. I i II.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie: posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ,
rozumianego, jako posiadania zezwolenia na wywóz odpadów, nieczystości komunalnych
obowiązującego na terenie miasta Kielce Zamawiający oceni spełnienie
warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu zezwolenia
wydanego przez odpowiednie organy - wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków na podstawie:
- Cz. I posiadania wiedzy i doświadczenia,
rozumianego jako należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wywozie
nieczystości stałych z kontenerów i pojemników wolnostojących ,o wartości
brutto co najmniej 60 000,00 PLN każda, poświadczonych za należyte
wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w
postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych usług, jak w zał. Nr 4 do
siwz -wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- Cz. II posiadania wiedzy i
doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
2 usług polegających na wywozie nieczystości stałych z kontenerów
podziemnych ,o wartości brutto co najmniej 16 000,00 PLN każda
poświadczonych za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni
spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu
wykonanych/wykonywanych usług, jak w zał. Nr 4 do siwz -wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. Cz. I Zamawiający nie
precyzuje warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia będzie
dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy pzp.
- Dot. Cz. II Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków na podstawie: dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym rozumianym, jako dysponowanie minimum jednym samochodem , z
podwójnym układem zawieszenia wyposażonym w system HDS. Zamawiający oceni
spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu,
oświadczenia Wykonawcy, jak w zał. nr 5 do siwz -wg formuły: spełnia albo
nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje
warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje
warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia będzie dokonana na
podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby
upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania
oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w
niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w
kopii potwierdzonej przez notariusza.
- Pisemne
oświadczenie - zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy
niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z
informacją o uczestnictwie (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia
(jeżeli dotyczy) wg zał.7 ( w oryginale )
- Ponadto, w
celu wykazania uprawnienia do złożenia oferty przez osoby reprezentujące spółki
cywilne i osoby fizyczne prowadzące gospodarczą, należy przedłożyć dokument
wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony ( lub potwierdzony)
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub potwierdzony za
aktualność danych wpisu przez organ uprawniony. wymagana forma dokumentu -
kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w sposób opisany w
pkt XV ppkt 1i) siwz.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p., pokój nr
5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.,
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z pojemników i
kontenerów wolnostojących, z obiektów MOSiR Kielce w roku 2012..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywóz nieczystości
stałych z pojemników i kontenerów wolnostojących, z następujących obiektów
MOSiR Kielce: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15
(Wielofunkcyjna Hala Sportowa, Hotel, Stadion La.) - 2 kontenery zamykane
7,5 m3 2) Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 (Hotel,
Hala Sportowa, Stadion Piłkarski) - 4 kontenery zamykane 7,5 m3 3) Zespół
Obiektów Sportowych ul. Szczecińska 1 (Basen Letni/Lodowisko) - 3
pojemniki na kółkach 1,1 m 4) Hala Sportowa, Hotel ul. Krakowska 72 - 1
kontener zamykany 7,5 m3 5) Hala Widowiskowo-Sportowa ul Żytnia 1 - 2
pojemniki na kółkach 1,1 m3 6) Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 -
1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 7) Kryta Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 - 1
pojemnik na kółkach 1,1 m3 8) Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 - 1
pojemnik na kółkach 1,1 m3 9) Kryta Pływalnia MORS ul. Toporowskiego 96 -
1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 10) Kryta Pływalnia ul. Jurajska 25 - 1
pojemnik na kółkach 1,1 m3 11) Stadion Piłkarski ul. Szczepaniaka 29 - 1
kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1 m3 12) Boisko
sportowe ul. Kusocińskiego 53 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3
- Przewidywana ilość wywozu
nieczystości stałych w okresie objętym zamówieniem wynosi: z kontenerów
KP-7 1260 m3, a z pojemników SM-1100 wynosi 440 m3.
- Wykonawca jest zobowiązany do
wstawienia własnych: - kontenerów KP-7 o pojemności 7,5 m3 w ilości 8
sztuk - pojemników: SM-1100 o pojemności 1,1 m3 w ilości 13 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2.NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z kontenerów
podziemnych przy stadionie Piłkarskim ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości
stałych zgromadzonych w blaszanych pojemnikach ulokowanych w betonowych
silosach podziemnych, składających się z: - 3 pojemników o pojemności po
5m3 / na śmieci mieszane / - 2 pojemników o pojemności po 3 m3 / na ściętą
trawę/ z obiektu: Stadion Piłkarski - Zespół Obiektów Sportowych MOSiR
przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
- Przewidywana ilość wywozu
nieczystości stałych z silosów podziemnych wynosi 320 m3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
W załączeniu: do pobrania
SIWZ z załącznikami: od 1 do 7
Załączniki: SIWZ z załącznikami:1 do 7 SIWZ z załącznikami:1 do 7
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|