|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 16131-2012 z dnia
2012-01-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah
każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72
akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4...
Termin składania ofert: 2012-01-25
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Kielce:
Dostawa i montaż baterii akumulatorowych oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego
oraz baterii akumulatorowych awaryjnego zasilania systemów bezpieczeństwa
(monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia - wyjścia) w budynku Stadionu
Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 29647 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16131
- 2012r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż baterii akumulatorowych oświetlenia
ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowych awaryjnego zasilania
systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia -
wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: - demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i
o napięciu 12V (zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72
akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4
szafach CBA po 18 szt. w każdej) - utylizację 120 szt. zużytych baterii
akumulatorów - dostawę 48 szt. akumulatorów o pojemności 17Ah każdy, napięciu
12V ich montaż w szafie baterii UPS odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, -
dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie
większej niż 150 Ah o napięciu 12V oraz ich montaż w 4 niezależnych
rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych
szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i
połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak obecnie
zamontowane; - uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia - wykonanie prób
związanych z poprawnością działania całości systemu oświetlenia awaryjnego, -
wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów z pomiarów obciążeniowych -
przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej baterii akumulatorów..
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6,
31.51.82.00-2.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wamtechnik Sp. z o. o., ul.
Zawodzie 24, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68400,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 66236,78
- Oferta z najniższą ceną: 66236,78 / Oferta z
najwyższą ceną: 122956,41
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty
Kielce
dnia 26 stycznia 2012
Zawiadomienie
(o wyborze oferty)
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / tekst
jednolity: Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759
ze zmianami / na: Dostawę i montaż
baterii akumulatorowvch oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii
akumulatorowvch awaryjnego zasilania systemów bezpieczeństwa (monitoring, system
nagłośnienia, bramy wejścia – wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach.
Zgodnie
z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy– Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
informuje, że w niniejszym postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Firmy: WAMTECHNIK Sp. z
o.o. 02-981 Warszawa, ul. Zawodzie 24,
za cenę: 66 236,78 zł ( słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy dwieście trzydzieści sześć 78/100 )
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest złożona w terminie, kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 % , określonego w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono
4 oferty. Nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy
Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba pkt łącznie
|
1
|
AMPER
Sp. z o. o.
ul.
Równoległa 1
42-600
Tarnowskie Góry
|
59,72
|
59,72
|
2
|
WAMTECHNIK
Sp. z o.o.
ul.
Zawodzie 24, 02-981 Warszawa
|
100,00
|
100,00
|
3
|
Hybryd
Sp. z o. o.
ul.
Sikorskiego 28
44-120
Pyskowice
|
53, 87
|
53, 87
|
4
|
DACPOL
Sp. z o. o.
ul.
Puławska 34
05-500
Piaseczno
|
73,32
|
73,32
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt.
2) umowa zostanie zawarta w terminie nie
krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, tj. nie wcześniej niż w dniu 1 lutego
2012r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z 23.01.2012 r.
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 16131-2012 z dnia
2012-01-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah
każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72
akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4...
Termin składania ofert: 2012-01-25
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer
ogłoszenia: 19829 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 16131 - 2012 data 17.01.2012 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia obejmuje:
... - dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah
każdy i nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V i wymiarach: 238x446x165 mm
oraz ich montaż w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk
w każdej rozdzielni) w zamykanych szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm,
szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących
przewodów w sposób identyczny jak obecnie zamontowane; ....
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje:
... - dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah
każdy i nie większej niż 150 Ah o napięciu 12V i wymiarach: 238x446x165 mm
oraz ich montaż w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk
w każdej rozdzielni) w zamykanych szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm,
szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących
przewodów w sposób identyczny jak obecnie zamontowane; ....
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina
10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce, ul.
Żytnia 1, I p. sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina
10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce, ul.
Żytnia 1, I p. sekretariat..
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i wyjaśnienia do treści SIWZ z dnia 23.01.2012 r.
Kielce, dnia 23.01.2012 r.
Pytania i odpowiedzi do treści siwz
Dot. Postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego , prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Dostawa i
montaż baterii akumulatorowych
oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowych awaryjnego
zasilania systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy
wejścia – wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w
Kielcach. Nr ogł: 16131-2012
Działając w trybie art.38 ust. 1 i 2 ustawy pzp
–Zamawiający informuje, że w dniu
20.01.2012 r./ po godzinach pracy Zamawiającego
/ od Wykonawcy wpłynęło do pytanie w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ ,
którego treść zamieszczamy poniżej:
Pytanie
Zamawiający
podał, że wymaga 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128 Ah
każdy i nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V.
Czy
Zamawiający dopuści akumulatory o pojemności 150 Ah i napięciu 12V, jeżeli będą
spełniać warunki dotyczące wymiarów zainstalowanych akumulatorów? W przypadku
niedopuszczenia użycia, prośba o podanie przyczyny technicznej.
Na
podstawie art. 38 ust.2 ustawy pzp- Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Zamawiający dopuszcza akumulatory o
pojemności 150Ah i napięciu 12 V, spełniające warunki dotyczące wymiarów szaf, w których
akumulatory mają być zamontowane oraz technologii wykonania czyli AGM ( NIE
ŻELOWE!)
W
związku z powyższym wyjaśnieniem, Zamawiający dokonuje zmiany treści siwz w ten sposób, że :
a) Rozdz.
III SIWZ ppkt. Opis przedmiotu zamówienia zdanie piąte przyjmuje brzmienie:
- dostawę 72 szt.
akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż 150 Ah o napięciu 12V oraz ich
montaż w 4 niezależnych
rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych szafach, o wymiarach szaf :
wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak obecnie zamontowane;
b) pkt.
1 zd. piąte załącznika nr 8 do siwz przyjmuje brzmienie:
-
dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż 150 Ah o
napięciu 12V oraz ich montaż
w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej
rozdzielni) w zamykanych szafach, o
wymiarach szaf : wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i
połączenie ich za pomocą istniejących
przewodów w sposób identyczny jak
obecnie zamontowane;
c)
§1 ust. 2 zdanie piąte umowy
stanowiącej załącznik nr 6 do siwz przyjmuje brzmienie:
-
dostawy 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż 150 Ah o
napięciu 12V oraz ich montażu
w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej
rozdzielni) w zamykanych szafach, o
wymiarach szaf : wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie
ich za pomocą istniejących
przewodów w sposób identyczny jak obecnie
zamontowane;
d)
Rozdział XVI SIWZ Miejsce oraz termin
składania i otwarcia ofert-przyjmuje brzmienie:
Oferty należy składać w siedzibie
zamawiającego:
Termin
składania ofert upływa w dniu 26 stycznia 2012r o godz. 10:00
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która
została złożona po terminie.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie
zamawiającego:
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018
Kielce ul. Żytnia 1, Ip.
w dniu 26
stycznia 2012r o godz. 10:15
2. Zgodnie z art. 38 ust. 4a)
ppkt.1 ustawy pzp - powyższe zmiany siwz
zmieniające treść ogłoszenia o zamówieniu, zostaną zamieszczone na stronie
Biuletynu Zamówień Publicznych.
Ponadto
– w związku z licznymi zapytaniami
telefonicznymi zamawiający składa uściślenie wymiarów obecnie zainstalowanych
akumulatorów w szafach.
Duże
akumulatory 72 sztuki do baterii CBA:
Wysokość
– 238mm
Długość
- 446 mm
Głębokość
– 165 mm
Małe
akumulatory 48 sztuk do UPS
Wysokość
– 166 mm
Długość
– 181 mm
Szerokość
– 76 mm
Typ
akumulatorów – AGM - Nie żelowe!!! ( zgodnie z opisem w zał. nr 8 do siwz )
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i wyjaśnienia do treści SIWZ
Kielce, dnia 20.01.2012 r.
Pytania i wyjaśnienia do treści SIWZ
Dot. Postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego , prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Dostawa i
montaż baterii akumulatorowych
oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowych awaryjnego
zasilania systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy
wejścia – wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w
Kielcach.
Nr ogłoszenia: 16131-2012
Działając w trybie art.38 ust. 1 i 2 ustawy pzp
–Zamawiający informuje, że w dniu 19.01.2012
r. od Wykonawcy wpłynęły do
Zamawiającego pytania w sprawie o
wyjaśnienie treści SIWZ , których
treść zamieszczamy poniżej:
Pytanie
1
Proszę o podanie marki i typu akumulatorów
obecnie zainstalowanych w Państwa 4
rozdzielniach elektrycznych w których przewidziano akumulatory do wymiany.
Pytanie
2
Proszę o podanie prądu obciążenia dla pojedynczej
rozdzielni elektrycznej.
Pytanie
3
Zamawiający
podał, że wymaga 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah
każdy i nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V.
Czy
Zamawiający dopuści akumulatory o pojemności 120Ah i napięciu 12V?
Pytanie
4
Zamawiający
podał, że wymaga 72 szt. akumulatorów o wymiarach 238x446x165 mm.
Czy
Zamawiający dopuszcza akumulatory o wymiarach: długość – 407(mm); szerokość –
173(mm); wysokość-239(mm). Z podanych przez Zamawiającego szczegółów wymiarów
szafy wynika, że akumulatory o takich wymiarach powinny się zmieścić w istniejących
szafach.
Czy
Zamawiający dopuści akumulatory o takich wymiarach? (w załączeniu przesyłam
kartę katalogową akumulatora ).
Na
podstawie art. 38 ust.2 ustawy pzp- Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Ad. Pytanie 1.
Obecnie
zainstalowane akumulatory to:
Kaufel Primus 12, Verschlossene Bleibatteie 12V 128
Ah, prod. Thoms & Betts, AGM VRLA.
Ad.
Pytanie 2.
Z
dokumentacji powykonawczej zamawiającego wynika, że każda z 4 CBA posiada moc
10kW,
zaś
UPS posiada mocy 40kVA/32kW.
Odpowiedzi na pytanie 1 i 2 mają
charakter zmiany treści SIWZ w zakresie załącznika nr 8. Zmiany te nie powodują
zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Ad. Pytanie 3.
Zamawiający
nie dopuszcza akumulatorów 120Ah ze względu na pierwotny dobór (dokumentacja
powykonawcza) akumulatorów o parametrze 128Ah, które gwarantują podtrzymanie
oświetlenia awaryjnego przez 2 godz.
Ad. Pytanie 4.
Zamawiający
podał wymiary zainstalowanych akumulatorów. Zamawiający dopuszcza akumulatory o
innych wymiarach pod warunkiem, że w określonej ilości zmieszczą się do szaf o
podanych przez zamawiającego wymiarach.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 16131-2012 z dnia 2012-01-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah
każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72
akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4...
Termin składania ofert: 2012-01-25
OGŁOSZENIE O
ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer
ogłoszenia: 16715 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 16131 - 2012 data 17.01.2012 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -
demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72 akumulatorów o
pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4 szafach CBA
po 18 szt. w każdej) - utylizację 120 szt. zużytych baterii akumulatorów -
dostawę 48 szt. akumulatorów o pojemności 17Ah każdy, napięciu 12V i
wymiarach: 166 x 181 x 76 mm oraz ich montaż w szafie baterii UPS
odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, o wymiarach: wysokość 1050 mm,
szerokość 420 mm, głębokość 655mm - dostawę 72 szt. akumulatorów o
pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż 140 Ah o
napięciu 12V i wymiarach: 238x446x165 mm oraz ich montaż w 4 niezależnych
rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych
szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i
połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak
obecnie zamontowane; - uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia -
wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości systemu
oświetlenia awaryjnego, - wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów z
pomiarów obciążeniowych - przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej
baterii akumulatorów. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia :
36 miesięcy. Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu Centralnej Baterii
Akumulatorów - SZC (2) 14/120/2/DC 10kW z podtrzymaniem na 2 godziny
produkcja Hybryd Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu UPS: UPS
Sentry ST 40 produkcja Aros ST 40 40kVA/32 kW z podtrzymaniem 8 minut..
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż 48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w szafie baterii UPS) - demontaż 72 akumulatorów o
pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4 szafach CBA
po 18 szt. w każdej) - utylizację 120 szt. zużytych baterii akumulatorów -
dostawę 48 szt. akumulatorów o pojemności 17Ah każdy, napięciu 12V oraz
ich montaż w szafie baterii UPS odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, o
wymiarach szafy: wysokość 1050 mm, szerokość 420 mm, głębokość 655mm -
dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i
nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V oraz ich montaż w 4 niezależnych
rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych
szafach, o wymiarach szaf : wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość
540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób
identyczny jak obecnie zamontowane; - uruchomienie źródeł awaryjnego
oświetlenia - wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości
systemu oświetlenia awaryjnego, - wykonanie prób i oraz przekazanie
protokołów z pomiarów obciążeniowych - przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej
baterii akumulatorów. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia :
36 miesięcy. Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu Centralnej Baterii
Akumulatorów - SZC (2) 14/120/2/DC 10kW z podtrzymaniem na 2 godziny
produkcja Hybryd Oznaczenie obecnie zainstalowanego systemu UPS: UPS
Sentry ST 40 produkcja Aros ST 40 40kVA/32 kW z podtrzymaniem 8 minut.
Aktualnie są zainstalowane 72 akumulatory o wymiarach: 238x446x165 mm i 48
akumulatorów o wymiarach: 166 x 181 x 76 mm.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie siwz
Kielce dnia 18.01.2012
Ogłoszenie
(o
zmianie treści siwz)
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, na postawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień
publicznych / tekst jednolity: Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 ze zmianami pn: Dostawa
i montaż Dostawa i montaż baterii akumulatorowvch oświetlenia
ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowvch awaryjnego zasilania
systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia –
wyjścia) w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Działając
w trybie art. 38 ust. 4 ustawy pzp –Zamawiający informuje, ze zmienia treść
siwz w zakresie:
1) Opisu
przedmiotu zamówienia, w ten sposób, że Rozdz. III SIWZ ppkt. Opis przedmiotu zamówienia przyjmuje
brzmienie:
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
- demontaż
48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych
w szafie baterii UPS)
-
demontaż 72 akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w 4 szafach CBA po 18 szt.
w każdej)
- utylizację 120 szt. zużytych baterii
akumulatorów
- dostawę
48 szt. akumulatorów o pojemności
17Ah każdy, napięciu 12V oraz ich montaż
w szafie baterii UPS odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, o wymiarach szafy: wysokość 1050 mm,
szerokość 420 mm, głębokość 655mm
-
dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż
128Ah każdy i nie większej niż 140 Ah o napięciu 12V oraz ich
montaż w 4 niezależnych
rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w zamykanych szafach, o wymiarach szaf :
wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak obecnie
zamontowane;
-
uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia
-
wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości systemu
oświetlenia awaryjnego,
- wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów
z pomiarów obciążeniowych
-
przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej baterii akumulatorów.
Wymagany
okres gwarancji na przedmiot zamówienia : 36 miesięcy.
Oznaczenie
obecnie zainstalowanego systemu Centralnej Baterii Akumulatorów
- SZC (2) 14/120/2/DC 10kW z podtrzymaniem na 2
godziny produkcja Hybryd
Oznaczenie
obecnie zainstalowanego systemu UPS:
UPS
Sentry ST 40 produkcja Aros ST 40 40kVA/32 kW z podtrzymaniem 8 minut.
Aktualnie
są zainstalowane 72 akumulatory o
wymiarach: 238x446x165 mm
i 48
akumulatorów o wymiarach: 166 x 181 x 76 mm
Zgodnie
z art. 38 ust. 4a) ppkt.1 ustawy pzp -
powyższa zmiana siwz w pkt. 1) zmieniająca treść ogłoszenia o zamówieniu
zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Zamówień Publicznych
2) W
zakresie §1 ust. 2 umowy stanowiącej
załącznik nr 6 do siwz, w ten sposób , że przyjmuje on przyjmuje brzmienie:
Wykonawca
w ramach Umowy zobowiązuje się do:
- demontażu
48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w szafie baterii UPS)
-
demontażu 72 akumulatorów o pojemności 128Ah, o napięciu 12V (zlokalizowanych w
4 szafach CBA po 18 szt. )
- utylizacji 120 szt. zużytych baterii
akumulatorów
- dostawy
48 szt. akumulatorów o pojemności
17Ah każdy, napięciu 12V oraz ich
montażu w szafie baterii UPS
odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS,
o wymiarach szafy : wysokość 1050 mm, szerokość 420 mm, głębokość 655mm
-
dostawy 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej
niż 128 Ah i nie większej niż 140Ah każdy i
o napięciu 12V oraz ich montażu
w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej
rozdzielni) w zamykanych szafach, o
wymiarach szaf: wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość 540 mm i połączyć
je za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny jak obecnie
zamontowane;
-
uruchomienia źródeł awaryjnego oświetlenia
-
wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości systemu oświetlenia
awaryjnego,
- wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów
z pomiarów obciążeniowych
-
przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej baterii akumulatorów.
3) w zakresie treści
pkt. 1 Specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do siwz,w ten
sposób, że przyjmuje on brzmienie:
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
- demontaż
48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w szafie baterii UPS)
-
demontaż 72 akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V
(zlokalizowanych w 4 szafach CBA po 18 szt.
w każdej)
- utylizację 120 szt. zużytych baterii akumulatorów
- dostawę
48 szt. akumulatorów o pojemności
17Ah każdy, napięciu 12V oraz ich
montaż w szafie baterii UPS
odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS,
o wymiarach szafy : wysokość
1050 mm, szerokość 420 mm, głębokość 655mm
-
dostawę 72 szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż
128Ah każdy i nie większej niż 140 Ah,
o napięciu 12V oraz ich montaż
w 4 niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej
rozdzielni) w zamykanych szafach, o
wymiarach szaf: wysokość 1440mm,
szerokość 985mm, głębokość 540 mm
i połączenie ich za pomocą istniejących
przewodów w sposób identyczny jak obecnie zamontowane;
-
uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia
-
wykonanie prób związanych z poprawnością działania całości systemu oświetlenia
awaryjnego,
- wykonanie prób i oraz przekazanie protokołów
z pomiarów obciążeniowych
-
przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej baterii akumulatorów.
Zmiana
treści siwz , jak w pkt.2) i 3) ogłoszenia - nie zmienia treści ogłoszenia o zamówieniu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Kielce:
Dostawa i montaż baterii akumulatorowvch oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego
oraz baterii akumulatorowvch awaryjnego zasilania systemów bezpieczeństwa
(monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia - wyjścia) w budynku Stadionu
Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 16131 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż baterii akumulatorowvch oświetlenia
ewakuacyjno-awaryjnego oraz baterii akumulatorowvch awaryjnego zasilania
systemów bezpieczeństwa (monitoring, system nagłośnienia, bramy wejścia - wyjścia)
w budynku Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż
48 akumulatorów o pojemności 17Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w
szafie baterii UPS)
- demontaż
72 akumulatorów o pojemności 128Ah każdy i o napięciu 12V (zlokalizowanych w 4
szafach CBA po 18 szt. w każdej)
- utylizację
120 szt. zużytych baterii akumulatorów
- dostawę 48 szt. akumulatorów o pojemności
17Ah każdy, napięciu 12V i wymiarach: 166 x 181 x 76 mm oraz ich montaż w
szafie baterii UPS odpowiedzialnej za zasilanie modułu UPS, o wymiarach:
wysokość 1050 mm, szerokość 420 mm, głębokość 655mm
- dostawę 72
szt. akumulatorów o pojemności nie mniejszej niż 128Ah każdy i nie większej niż
140 Ah o napięciu 12V i wymiarach: 238x446x165 mm oraz ich montaż w 4
niezależnych rozdzielniach elektrycznych (po 18 sztuk w każdej rozdzielni) w
zamykanych szafach, o wymiarach: wysokość 1440mm, szerokość 985mm, głębokość
540 mm i połączenie ich za pomocą istniejących przewodów w sposób identyczny
jak obecnie zamontowane;
-
uruchomienie źródeł awaryjnego oświetlenia
- wykonanie
prób związanych z poprawnością działania całości systemu oświetlenia
awaryjnego,
- wykonanie
prób i oraz przekazanie protokołów z pomiarów obciążeniowych
- przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej
baterii akumulatorów.
Wymagany
okres gwarancji na przedmiot zamówienia : 36 miesięcy.
Oznaczenie
obecnie zainstalowanego systemu Centralnej Baterii Akumulatorów - SZC (2)
14/120/2/DC 10kW z podtrzymaniem na 2 godziny produkcja Hybryd Oznaczenie
obecnie zainstalowanego systemu UPS: UPS Sentry ST 40 produkcja Aros ST 40
40kVA/32 kW z podtrzymaniem 8 minut.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna (zał. nr 8 do
SIWZ).
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6, 31.51.82.00-2.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2012.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium nie
wymagane.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły: spełnia, albo nie
spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków na podstawie: 1)posiadania wiedzy i doświadczenia,
rozumianego jako należyte wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających dostawie
, montażu akumulatorów do oświetlenia awaryjnego lub ewakuacyjnego, o
wartości brutto co najmniej 50 000,00 PLN każda, poświadczonych za
należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków
udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych/wykonywanych
dostaw, jak w zał. Nr 4 do siwz -wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły: spełnia, albo nie
spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków na podstawie:dysponowania osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia, rozumianego jako dysponowanie - 2 osobami
posiadającymi uprawnienia SEP do 1kV w zakresie dozoru i eksploatacji
sieci oraz urządzeń energetycznych Zamawiający oceni spełnienie warunków
udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu osób uczestniczących w
wykonaniu zamówienia oraz potwierdzenia posiadania przez te osoby
odpowiednich uprawnień. jak w zał. Nr 5 do siwz - wg formuły: spełnia
albo nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg formuły: spełnia, albo nie
spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
W celu
potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego, należy załączyć do oferty dokument zawierający opis urządzeń
technicznych, np. karty katalogowe, charakterystyki, świadectwo jakości
akumulatorów. Wymagana forma dokumentu - kserokopia potwierdzona za zgodność
przez Wykonawcę.
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne
dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania a) pisemne zobowiązanie
innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych tych podmiotów; wraz z informacją o udziale ( bądź
nie ) tych podmiotów w realizacji zamówienia ( o ile dotyczy) Wymagana forma
dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza. c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w
przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub
potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy. Wymagana
forma dokumentu - oryginał d) aktualnie obowiązujący dokument wpisu do
ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku, gdy oferta jest składana
przez wykonawcę nie będącego podmiotem prawa handlowego. Wymagana forma
dokumentu - kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony
przewidują dokonanie istotnych zmian umowy: - w zakresie ewentualnej zmiany
terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a)
przewlekłości postępowania, mającego wpływ na termin rozpoczęcia realizacji
dostawy; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie
przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany istotnych
postanowień umowy zostaną wprowadzone na drodze aneksu do umowy po podpisaniu
obustronnym protokołu uzasadniającego zmiany.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, I p . pok. nr 5
..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, I p.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ z załacznikami:1 do 8 SIWZ z załacznikami:1 do 8
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|