Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Modernizacja systemu wizyjnego monitoringu II
i III etap - Stadion Piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 149780 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu wizyjnego monitoringu II i III
etap - Stadion Piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - modernizacja i rozbudowa
istniejącego systemu monitoringu wizyjnego na terenach zewnętrznych, ciągach
komunikacyjnych, kołowrotach wejściowych, kasach, parkingach w obiekcie Stadion
Piłkarski ul. Ściegiennego 8 w Kielcach celem dostosowania rejestracji zdarzeń
w czasie imprez masowych do przepisów Rozporządzenia MSWiA z dnia 10 stycznia
2011r w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej / Dz. U. z 2011r
Nr 16 poz.73 / - skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego, -
przeszkolenie pracowników Zamawiającego i osoby pracujące przy eksploatacji
systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, - wykonanie dokumentacji
powykonawczej wraz z inwentaryzacją I etapu prac (tj. opis systemu - wykonanie,
działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3
egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie
PDF). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja
projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do siwz. b) specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10do siwz. c) przedmiar robót
stanowiący załącznik nr 11 do siwz. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w
stosunku do urządzeń typu kamery, rejestratory, serwery oraz materiałów
okablowania strukturalnego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert
równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia będą posiadały
parametry nie gorsze, niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowej
i będą tworzyły spójny i kompletny system z funkcjonującym aktualnie systemem
monitoringu wizyjnego CCTV w technologii DIVA firmy VDG ( wykonanego w etapie I
zamówienia w roku 2011) zainstalowanego w obrębie płyty boiska i trybun.
Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Zgodnie
z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego
usługi i roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego, w szczególności załączając do oferty karty katalogowe
zaoferowanego sprzętu. Ponadto Wykonawca musi zapewnić nieprzerwaną pracę,
działających w chwili obecnej na terenie obiektu systemów gwarantujących
odpowiedni poziom bezpieczeństwa w trakcie organizacji imprez sportowych.
Wszelkie działania Wykonawcy, które spowodują nieprawidłowe działania w/w
systemów stanowią koszt i ryzyko Wykonawcy i jako takie powinny być
wkalkulowane w wartość zamówienia. Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż
wszelkie roboty w ramach zadania inwestycyjnego modernizacja systemu
monitoringu wizyjnego są rozszerzeniem istniejącego systemu monitoringu CCTV w
technologii DIVA (Digital Intelligent Video Architecture ) firmy VDG na
Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. W związku z tym, iż w
Etapie I wykonano część zakresu robót w w/w technologii w cenę wykonania
zadania należy wkalkulować przejęcie gwarancji na funkcjonujący do tej pory
system. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca powinien: -
zapoznać się ze specyfiką pracy i funkcją obiektu - Stadion Piłkarski przy ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach. Osoba upoważniona do udzielania informacji - Jacek
Domoradzki, Kierownik Zespołu Obiektów Sportowych tel. 41-334-90-94 lub 608
078888.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 20 % wartości
zamówienia podstawowego
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.35.00-7, 72.71.00.00-0.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00.100 złotych ). 2. Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres
związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING O Kielce nr
rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na:
Modernizacja systemu wizyjnego monitoringu II i III etap - Stadion Piłkarski
przy ul. Ściegiennego 8 2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy
załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia
wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium
wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane
jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a
dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz.
XV pkt 1 lit. i) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci
Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w
sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien
zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub
gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na
pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których
mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień rozumiane, jako
należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej dwóch robót / zadań, których zakres jest zgodny
z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500
000,00 zł brutto każde, poświadczonych odpowiednimi referencjami; Przez
zakres zgodny z niniejszym zamówieniem zamawiający uzna wykonanie
systemów monitoringu wizyjnego CCTV, polegające na robotach budowlanych
instalacyjnych, dostawach, montażach urządzeń na potrzeby systemu, o
wartości co najmniej 500 000,00 pln brutto każda. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. b) niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać , że
dysponuje co najmniej: - kierownikiem robót teletechnicznych posiadający
uprawnienia do kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i
instalacji telekomunikacyjnej / teletechnicznej / bez ograniczeń z
aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - 1 osobą
posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania
tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w
rozdz. IX pkt 3 lit. c) niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
karty
katalogowe potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń i sprzętu
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia wraz z informacja o udziale ( bądź nie ) tych
podmiotów w realizacji zamówienia, wg wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz. b)
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; c) pełnomocnictwo
określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne
dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez
pełnomocnika Wykonawcy; d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz, w przypadku
kierownika robót , że osoby te przynależą do właściwej izby samorządu
zawodowego ,jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane wg wzoru, jak
w zał. nr 8 do siwz
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie ewentualnej zmiany terminu
wykonania umowy w przypadku wcześniejszego niż ustalony termin wykonania
zamówienia oraz wystąpienia opóźnień wynikających z: -przestojów i opóźnień
zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej np. klęski żywiołowe,
wystąpienie zjawisk atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku,
mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia
okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności, -błędów w dokumentacji mających wpływ na
realizację robót; -konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót. - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - zamówień dodatkowych ,
których termin wykonania wpłynie na termin zakończenia zamówienia podstawowego.
b) zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych
następującymi okolicznościami; - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach
tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku
materiału lub urządzenia oferowanego - przyjęcie nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót
lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. (wystąpienie robót zamiennych)
Wszelkie zmiany postanowień zostaną określone aneksem do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki od 1 do 8 do siwz Załączniki od 1 do 8 do siwz
Dokumentacja projektowa - załacznik nr 9.1 Dokumentacja projektowa - załacznik nr 9.1
Załacznik 9.2 do 9.8 Załacznik 9.2 do 9.8
Załacznik 9.9 do 9.18 Załacznik 9.9 do 9.18
Załącznik 9.19 do 9.33 Załącznik 9.19 do 9.33
Załącznik 9.34 do 9.42 Załącznik 9.34 do 9.42
Załącznik 9.43 Załącznik 9.43
STWiOR - załącznik nr 10 STWiOR - załącznik nr 10
Przedmiar robót - załacznik nr 11 Przedmiar robót - załacznik nr 11
|