Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia: www.mosir.kielce.pl
Kielce: Zamiana czynnika grzewczego wodnego na glikol
- dotyczy instalacji ciepła technologicznego dla central wentylacyjnych w Hali
Legionów ul. Boczna 15
Numer ogłoszenia: 134329 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiana czynnika grzewczego wodnego na glikol -
dotyczy instalacji ciepła technologicznego dla central wentylacyjnych w Hali
Legionów ul. Boczna 15.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty związane ze zmianą
czynnika grzewczego z wodnego na glikol (35%) w instalacji ciepła
technologicznego zasilającej centrale wentylacyjne dachowe. Zakres robót
obejmuje: wykonanie instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i
klimatyzacyjnych t. j. wymiennika ciepła 440 kW woda. Woda + 35% glikolu, pomp
obiegowych ct, 2.2KW w wykonaniu dla wody z 35% zawartością glikolu, pompy
ręcznej do napełniania glikolu wraz z rurarzem, izolacjami, automatyką
kontrolno-pomiarową. 2) W zakresie robót elektrycznych: wykonanie rozbudowy
szafy zasilająco - sterującej kotłowni wraz z okablowaniem, wykonanie
instalacji automatyki wraz z przebudową szaf sterowniczych obsługujących
centrale wentylacyjne NW1a, NW1b, NW1c, NW1d, NW1d, NW2,NW3,NW4 o nowe
sterowniki swobodnie programowalne PLC z osprzętem oraz możliwością zdalnego
zarządzania i monitorowania pracą central klimatyzacyjnych ze stanowiska
komputerowego. 3) Zakres robót obejmuje również: - wykonanie nowych aplikacji
programowych od central wentylacyjnych wraz z rozruchem całej instalacji CT
oraz central wentylacyjnych, - wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie
służb technicznych Użytkownika. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu
zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr
9 do siwz; - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do siwz. Wszelkie
użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako
informację przykładową, uściślającą. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp
zamawiający dopuszcza użycie do realizacji robót produktów i materiałów
równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych
funkcji i walorów użytkowych. Wykonawca może zastosować produkty i materiały o
parametrach wyższych niż podane w opisie zamawiającego. 4.Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy złoży
m.in. harmonogram rzeczowo - finansowy (z kwotami brutto) - załącznik do umowy,
którego podstawą wykonania będzie sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy
dla całości robót objętych zamówieniem. Kosztorys powinien zostać przygotowany
według opracowanego przez Wykonawcę przedmiaru robót (załączonego do
kosztorysu). Dostarczony przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę
pomocniczą do opracowania kosztorysu szczegółowego. 5.Kosztorys należy
sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej. Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą
zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca, za
wykonanie przedmiotu zamówienia, poda cenę ryczałtową brutto, cyfrowo i
słownie, VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy
cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów - winny zostać umieszczone na
stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do
wszystkich pozycji. W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. Określone przy
przygotowaniu kosztorysu a następnie podane w harmonogramie rzeczowo finansowym
kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę
za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu.
Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami,
cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i
koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w
całości. W razie nie wyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek
pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia
przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania
zamówienia. 6.Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca powinien
zapoznać się ze terenem przyszłych robót na obiekcie Hala Legionów ul. Boczna
15 w Kielcach oraz uzyskać informacje które będą niezbędne do przygotowania i
złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i
opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. 7. Ponadto Wykonawca w trakcie
wykonywania prac budowlanych w obszarze systemu musi zapewnić niezakłóconą
pracę istniejących urządzeń wentylacji i klimatyzacji w okresie ich
wykorzystywania..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 30% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.51.00-9, 45.33.10.00-6,
45.33.11.00-6.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 500,00
zł (sł: pięć tysięcy pięćset 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach
bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.
Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na konto: Bank ING O Kielce nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341
5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Zamiana czynnika grzewczego wodnego na
glikol - dotyczy instalacji ciepła technologicznego dla central wentylacyjnych
w Hali Legionów ul. Boczna 15 2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu,
należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu
wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin
wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku
Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form
wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie)
dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą)
kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając
wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec
powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z
ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu
udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego
zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we
wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch
robót budowlanych, polegających na wykonaniu lub remoncie instalacji
wentylacji i klimatyzacji z wykorzystaniem glikolu wraz z programowaniem
automatyki central wentylacyjno-klimatyzacyjnych , o wartości brutto
roboty budowlanej co najmniej 150 000,00 zł każda. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub
nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - kierownikiem
robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w
specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji
elektrycznych. - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia
kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt
3 lit. c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie
spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. a) niniejszej
SIWZ, metodą spełnia lub nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do
wykonania zamówienia, wraz z informacją o udziale (bądź nie) tych podmiotów w
realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz b) pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia; c) pełnomocnictwo określające jego
zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są
podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika
Wykonawcy; d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz, że osoby te przynależą do
właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo
budowlane; wg wzoru, jak w zał. nr 8 do siwz - Dowód wniesienia wadium -
zgodnie z opisem w rozdz. XII SIWZ.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne
postanowienia umowy zawarte są we wzorze Umowy, który stanowi zał. nr 7 do
SIWZ. 2. Przewidywane zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie
ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: -przestojów i opóźnień
zawinionych przez Zamawiającego, -wystąpienia okoliczności, których strony
umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
-błędów w dokumentacji mających wpływ na realizację robót; - wstrzymania robót
przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót. b) w zakresie ewentualnej zmiany sposobu wykonania umowy na skutek zmian
technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: - Zmiana
materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w
ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego -
Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na
zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu
umowy. - zaistnieniem przesłanek do wykonania robót zamiennych w stosunku do
rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa
realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania
zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego,
- koniecznością zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. pok. nr 5 cena
200,00 zł za egz..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.,
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
SIWZ z zał. 1-8, zał. nr 9-Projekt, zał.
nr 10-STWiORB, zał. nr 11-Przedmiary
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki od 1 do 8 do siwz Załączniki od 1 do 8 do siwz
Załączniki 9.1-9.13 Załączniki 9.1-9.13
Załączniki 9.14-9.15 Załączniki 9.14-9.15
Załączniki 9.16-9.32 Załączniki 9.16-9.32
Załączniki 9.33-9.49 Załączniki 9.33-9.49
Załączniki 9.50-9.66 Załączniki 9.50-9.66
Załączniki 9.67-9.83 Załączniki 9.67-9.83
Załączniki 9.84-9.100 Załączniki 9.84-9.100
Załączniki 9.101-9.115 Załączniki 9.101-9.115
Załączniki 9.116-9.130 Załączniki 9.116-9.130
Załączniki 9.131-9.135 Załączniki 9.131-9.135
Załączniki 9.136-9.138 Załączniki 9.136-9.138
Załączniki 10.1 - 10.2 Załączniki 10.1 - 10.2
Załącznik 10.3 Załącznik 10.3
Załącznik 11.1 Załącznik 11.1
Załącznik 11.2 Załącznik 11.2
Załącznik 11.3 Załącznik 11.3
|