|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 209807-2012 z dnia
2012-10-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzątania na terenie obiektów
sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w roku 2013: A) Stadion piłkarski przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka...
Termin składania ofert: 2012-10-11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Usługi sprzątania na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 229839 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209807
- 2012r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania na terenie obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług
sprzątania na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w roku
2013: A) Stadion piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B) Stadion
piłkarski przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach C) Wielofunkcyjna Hala Sportowa
przy ul. Bocznej 15 w Kielcach D) Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego 53 w
Kielcach.
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo -
Usługowo FILPEX, Jacek Fąfara, ul. Nowaka Jeziorańskiego 73, 25-408
Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205000,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 218327,00
- Oferta z najniższą ceną: 218327,00 / Oferta z
najwyższą ceną: 1064373,00
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty
Kielce, dnia
17.10.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010
r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Usługi sprzątania na terenie obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy –
Prawo zamówień publicznych, w imieniu Zamawiającego, informuję, że, w wyniku
oceny i badania ofert w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta
Nr 1 Przedsiębiorstwo
Handlowo – Usługowe FILIPEX ul. Jeziorańskiego 73, 25-408 Kielce, za cenę 218 327,00 zł brutto ( słownie: dwieście osiemnaście tysięcy
trzysta dwadzieścia siedem zł 00/100 )
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ,
kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie
kryterium: cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
W
postępowaniu zostało złożono 5 ofert.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty dot. cz. I. wraz
ze streszczeniem oceny złożonych ofert
zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
Cz. I.
|
Nazwa (firma),
siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w
kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba pkt
łącznie
|
1
|
Przedsiębiorstwo Handlowo –Usługowe
FILPEX
ul. Jeziorańskiego 73,
25-408 Kielce
fax: 41/362
71 81
|
100,00
|
100,000
|
2
|
SKAREM Sp. z o. o.
ul. Sierpnia 24,
37-450 Stalowa Wola
fax: 15/ 843
23 46
|
20,51
|
20,51
|
3
|
Impel Cleaning Sp. z o. o.
ul. Ślężna 118,
53-111 Wrocław
fax: 71/ 780 91 47
|
86,93
|
86,93
|
4
|
Przedsiębiorstwo
Usług Porządkowych
MAAG
Krzysztof
Buszko
ul. Hauke
Bosaka 1
25-217
Kielce
fax: 41/
344 68 22
|
81,32
|
81,32
|
5
|
Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe
CEDROX
Józef Cedro
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18/54
25-431 Kielce
fax: 41/302 22 07
|
81,31
|
81,31
|
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3 i 3a) ) ustawy pzp umowa może zostać zawarta w
terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, tj. wcześniej niż 23.10.2012 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania do siwz i odpowiedzi, zmiana steści SIWZ z 08.10.12
Kielce, 08.10.2012 r.
Pytania i
wyjaśnienia do SIWZ
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010
r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Usługi sprzątania na terenie obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Działając
w trybie art.38 ust. 1 i 2 ustawy pzp –Zamawiający informuje, że: w dniu 05.10.2012 r. wpłynęły od Wykonawcy do Zamawiającego pytania w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ , których treść
zamieszczamy poniżej:
1. Proszę o
podanie powierzchni zewnętrznej podlegającej usłudze sprzątania przy
ul. Kusocińskiego?
2. Czy
usłudze podlega również odśnieżanie?
Działając w trybie art. 38 ust. 1 i
2 – Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Ad.1. Powierzchnia
terenów zewnętrznych przeznaczonych do sprzątania wynosi – 200 m2.
Ad.2. Nie.
Powyższe wyjaśnienia
powodują zmianę treści SIWZ w zakresie:
- pkt II. 2. Dot. D) SIWZ Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach
gdzie dodaje się zdanie:
„Powierzchnia terenów zewnętrznych
przeznaczonych do sprzątania wynosi – 200 m2.”
- §2 ust. 3 załącznika nr 5 do SIWZ:
dodaje się
zdanie:
„Powierzchnia terenów zewnętrznych
przeznaczonych do sprzątania wynosi – 200 m2.”
- w
załączniku 8D do SIWZ:
dodaje się
zdanie:
„Powierzchnia terenów zewnętrznych
przeznaczonych do sprzątania wynosi – 200 m2.”
W załączeniu do pobrania ze strony:
SIWZ z zał. od
1 do 8 po zmianie treści 08.10.2012 r.
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 08.10.2012 SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 08.10.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 08.10.12
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 209807-2012 z dnia
2012-10-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzątania na terenie obiektów
sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w roku 2013: A) Stadion piłkarski przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka...
Termin składania ofert: 2012-10-11
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer
ogłoszenia: 213923 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 209807 - 2012 data 02.10.2012 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Dot. D. Boisko piłkarskie przy
ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach Sprzątanie na ww obiekcie odbywać się
będzie w okresie: -od 1 kwietnia do 30 czerwca 2013r - -od 1 września do
30 listopada 2013r czyli w okresie, w którym będzie możliwość korzystania
z naturalnego boiska piłkarskiego W tym okresie w ramach codziennie
świadczonych usług porządkowych należy: -w budynku przy boisku kompleksowo
sprzątać wszystkie pomieszczenia sanitarne i szatniowe łączni z pokojami
trenerskimi i sędziowskimi, pomieszczenia magazynowe, korytarze.
-każdorazowo uzupełniać środki czystości : ręczniki papierowe, papier
toaletowy, mydło w płynie. -ponadto należy utrzymywać porządek wokół
budynku oraz na drodze dojazdowej. Na całej powierzchni podłogowej ułożona
jest posadzka gresowa. Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń - 194,11
m2. Sprzątanie będzie odbywało się w godzinach popołudniowych po
zakończeniu zajęć piłkarskich - zgodnie z ustaleniami ewentualnie
harmonogramem przedstawionym przez zamawiającego. Szczegółowy zakres usług
zawiera Załącznik nr 8D do siwz.
- W ogłoszeniu powinno być: Dot. D. Boisko piłkarskie przy
ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach Sprzątanie na ww obiekcie odbywać się
będzie w okresie: -od 1 kwietnia do 30 czerwca 2013r - -od 1 września do
30 listopada 2013r czyli w okresie, w którym będzie możliwość korzystania
z naturalnego boiska piłkarskiego W tym okresie w ramach codziennie
świadczonych usług porządkowych należy: -w budynku przy boisku kompleksowo
sprzątać wszystkie pomieszczenia sanitarne i szatniowe łączni z pokojami
trenerskimi i sędziowskimi, pomieszczenia magazynowe, korytarze.
-każdorazowo uzupełniać środki czystości : ręczniki papierowe, papier
toaletowy, mydło w płynie. -ponadto należy utrzymywać porządek wokół
budynku oraz na drodze dojazdowej. Na całej powierzchni podłogowej ułożona
jest posadzka gresowa. Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń - 194,11
m2. Powierzchnia terenów zewnętrznych przeznaczonych do sprzątania wynosi
- 200 m2. Sprzątanie będzie odbywało się w godzinach popołudniowych po
zakończeniu zajęć piłkarskich - zgodnie z ustaleniami ewentualnie
harmonogramem przedstawionym przez zamawiającego. Szczegółowy zakres usług
zawiera Załącznik nr 8D do siwz.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana SIWZ z 05.10.2012
Kielce,
05.10.2012
Zawiadomienie
i zmianie treści SIWZ
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Usługi sprzątania na terenie obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Działając w
trybie art.38 ust. 1 pkt.4 ustawy pzp –Zamawiający informuje, że zmienia treść
siwz w ten sposób że :
1)
§ 2ust. 4 Załącznika nr 5 do SIWZ ( projekt
umowy ) przyjmuje brzmienie :
4. Wykonawca zrealizuje wymienione w ust. 1-3 prace stosując własne
środki do utrzymania czystości i
właściwej higieny w pomieszczeniach obiektów (w tym: chemiczne środki
czyszczące, myjące, dezynfekcyjne, papier toaletowy, ręczniki papierowe, itd.)
i przy pomocy własnych urządzeń i
środków pracy oraz odpowiedniej liczby
pracowników. Zamawiający umożliwi
pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowo – czystościowe na każdym
obiekcie na korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego”.
Ponadto
skreśla się ust. 6 w § 5 umowy.
do pobrania ze
strony internetowej Zamawiającego:
- zał. nr 5 do
siwz po zmianie treści 05.10.2012
Załączniki: Zał. nr 5 po zmianach 05.10.2012 Zał. nr 5 po zmianach 05.10.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania do siwz i odpowiedzi do SIWZ z 05.10.12
Kielce,
05.10.2012 r.
Pytania i wyjaśnienia
do SIWZ
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010
r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Usługi sprzątania na terenie obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Działając
w trybie art.38 ust. 1 i 2 ustawy pzp –Zamawiający informuje, że: w dniu 03.10.2012 r. wpłynęły od Wykonawcy do Zamawiającego pytania w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ ,
których treść zamieszczamy poniżej:
1. Dotyczy punktu VIII 1a SIWZ – czy
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedłoży w ofercie 3
usługi zgodne z przedmiotem zamówienia o wartości brutto 250 000,00 zł każda
– z tym że jedna usługa obejmowała swoim zasięgiem sprzątanie powierzchni
wewnętrznych i zewnętrznych stadionu, druga sprzątanie hali sportowej, a
trzecia obejmowała usługę porządkową z organizacją imprez masowych?
2. Czy Zamawiający umożliwi pracownikom
Wykonawcy realizującym usługi porządkowo-czystościowe na obiekcie bezpłatne
korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego? Jeżeli tak prosimy o
dodanie do projektu umowy zapisu „Zamawiający umożliwi pracownikom Wykonawcy
realizującym usługi porządkowo – czystościowe na obiekcie na obiekcie
korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego”. Jeżeli nie prosimy o
udostępnienie wzoru umowy najmu/dzierżawy pomieszczeń.
3. Dotyczy załącznika nr 5 do SIWZ §5
punkt 6 – prosimy o usuniecie z projektu umowy zdania: Podwykonawcy muszą
spełnić warunki udziału opisane w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych”.
Wymóg ten jest niezgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy Prawo
zamówień Publicznych.
4. W jakich godzinach może być
świadczona usługa codziennego sprzątania?
5. Proszę o podanie ilości
organizowanych imprez masowych w okresie trwania umowy z podziałem na obiekty,
oraz na ile osób są organizowane te imprezy.
6. Ile jest zatrudnionych osób na
poszczególnych obiektach?
7. Jakie uprawnienia należy posiadać do
wykonania usługi czyszczenia obudów oraz kloszy naświetlaczy oświetlenia
nocnego na konstrukcji stadionu? Jaka jest moc tych lamp? Proszę o podanie
ilości tych lamp w szt.
8. Proszę o podanie ilości miejsc na
trybunach, oraz hali (osobno na każdą).
Działając w trybie art. 38 ust. 1 i 2 – Zamawiający
wyjaśnia, co następuje:
Ad. 1. Tak.
Ad.2. Tak – Zamawiający umożliwi Wykonawcy
korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego z przeznaczeniem na
potrzeby socjalne pracowników oraz
składowania środków czystości i sprzętu do pracy. Powyższe zostaje
poparte zapisem w projekcie umowy, w ten sposób, że: w § 2 dodaje się ust. 6 o
następującej treści: „Zamawiający
umożliwi pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowo – czystościowe na
każdym obiekcie na korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego”.
Ad. 3. Zamawiający
rezygnuje z zapisu w § 5 pkt. 6 umowy.
Ad. 4. Hala Legionów ul. Boczna 15 : Hala jest udostępniona
całotygodniowo od 7.00 do 22.00 lub dłużej np. w czasie imprez artystycznych,
zawodów sportowych. Treningi zespołów są w różnych godzinach, od poniedziałku
do piątku w przedziale od 7.00 do 22.00
Stadion Piłkarski: Codzienne sprzątanie w godzinach
6.30-14 oraz w godzinach pomeczowych (nie do określenia).
Ad. 5. Hala Legionów: Imprezy masowe: Vive około 30 meczów, Effector około 20
meczów inne imprezy masowe około 10 razy
w roku . Imprezy organizowane są na 300 – 4,200 osób.
Stadion
Piłkarski: Ściegiennego ok 20-25. Imprezy są organizowane na 15 000 osób ale
frekwencje są różne trudne do określenia.
Średnia
za poprzedni sezon to ok 7000-8000 osób,
Szczepaniaka
ok. 20 imprez, 1 impreza maksymalnie 100 osób,
Kusocińskiego
– brak imprez
Ad. 6. Hala Legionów: 10 osób, Stadion ul.
Ściegiennego: 30 osób,
Stadion ul. Szczepaniaka: 3 osoby, Stadion ul. Kusocińskiego: 1 osoba.
Ad. 7. Lamp ok 50, nie należy
posiadać szczególnych uprawnień, dostęp do lamp z siedzisk stadionowych z
trybun (moc nie ma znaczenia). Do czyszczenia klosze i obudowy.
Ad. 8. Hala
Legionów – 3 000 miejsc, Stadion ul. Ściegiennego 15 500 miejsc,
Szczepaniaka 990 z czego na trybunach pod dachem ok 200.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 03.10.12
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 209807-2012 z dnia 2012-10-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzątania na terenie obiektów
sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w roku 2013: A) Stadion piłkarski przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka...
Termin składania ofert: 2012-10-11
OGŁOSZENIE O
ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer
ogłoszenia: 210549 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 209807 - 2012 data 02.10.2012 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: 2.Zakres, sposób wykonania
zamówienia: Dot. A) i B) Wspólny dla: stadionu piłkarskiego ul.
Ściegiennego 8 i ul. Szczepaniaka 29 a) w ramach codziennie świadczonych
usług porządkowych sprzątania jest: -obowiązek wykonywania prac związanych
z utrzymaniem w czystości wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynków
Stadionów Piłkarskich, wraz z zabezpieczeniem środków czystości, -oraz
terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na
teren Zespołu Obiektów Sportowych od strony ulic Gagarina, Ściegiennego i
Alei Legionów oraz ulicy Szczepaniaka ). -utrzymanie w ciągłej czystości
obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i naturalną trawą b) do
usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych
(meczy piłkarskich) należy: przygotowanie stadionów do mającej się odbyć
imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich
siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych zgodnie z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w obrębie
całości zaznaczonego terenu. -sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni,
korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących się na terenie stadionu
-utrzymanie czystości w czasie imprezy w sanitariatach, -zabezpieczenie
środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe
mydło - w całym okresie trwania umowy) - sprzątanie całości obszaru
stadionu bezzwłocznie po zakończeniu imprezy c) w ramach usług okresowych
: - mycie okien o łącznej powierzchni 1100 m2 , w zależności od potrzeb -
według zaleceń Zamawiającego. - czyszczenie obudów oraz kloszy
naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu - 2 razy w ciągu
roku. - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie
potrzeby, - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz
obszaru obiektu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów
komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun stadionu - zimą i w razie potrzeby,
na podstawie zgłoszenia Zamawiającego oraz wywożenie zebranego śniegu w
miejsce wskazane przez Zamawiającego - posypywanie ciągów pieszych
Stadionu środkami antypoślizgowymi: piasek, sól itp, - natychmiastowe po
zgłoszeniu przez zamawiającego usuwanie nadmiaru wody z trybun stadionu -
prace porządkowe na terenie ogólnomiejskiego parkingu na zewnątrz obiektu
oraz ciągów komunikacyjnych o powierzchni 6000 m2 (raz na tydzień),
Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie uzgodnionym z
Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 8A i 8B do
siwz. Dot. C. Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy ul. Bocznej 15 w Kielcach
a) w ramach codziennie świadczonych usług porządkowych sprzątania jest: -
obowiązek wykonywania prac związanych z utrzymaniem w czystości (wraz z
zabezpieczeniem środków czystości) wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku
Hali Legionów (w tym mycie szyb w pomieszczeniach Hali w zależności od
potrzeb i wskazań Zamawiającego), - mycie szyb w drzwiach wejściowych, -
sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, holi i korytarzy znajdujących
się na terenie Hali, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach
(papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło -utrzymania czystości terenów
komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren
Zespołu Obiektów Sportowych). -w okresie zimowym odśnieżanie ciągów
komunikacyjnych po każdych opadach śniegu. b) do usług porządkowych
sprzątania związanych z organizacją imprez masowych i meczów należy:
-przygotowanie Hali Legionów do mającej się odbyć imprezy masowej poprzez:
-sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów,
chodników i innych ciągów komunikacyjnych zgodnie z przedstawioną mapką
sytuacyjną terenu, w obrębie całości zaznaczonego terenu. -sprzątanie
wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń
znajdujących się na terenie Hali -utrzymanie czystości w czasie imprezy w
sanitariatach, holach i korytarzach, -zabezpieczenie środków czystości w
sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło) -sprzątanie
całości obszaru Hali bezzwłocznie po zakończeniu imprezy c) w ramach usług
okresowych : -pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w
razie potrzeby, -odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wokół
Hali Legionów oraz przy parkingach - 3 razy w ciągu roku -w okresie
zimowym odśnieżanie i posypywanie środkami antypoślizgowymi ( piasek, sól
itp.) parkingów, wjazdów, dróg pożarowych , ciągów pieszych na terenie
całej nieruchomości Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 ( Hali
Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton) -prace porządkowe na terenie
ogólnomiejskiego parkingu przed halą, parkingu VIP za halą, ciągów
komunikacyjnych oraz placem przed halą o łącznej powierzchni 6953 m2 (raz
na tydzień), -mycie okien i szyb wewnątrz i z zewnątrz o łącznej
powierzchni 1000 m2 , w zależności od potrzeb - według zaleceń Zamawiającego
przynajmniej 1 raz w roku. Czynności te Wykonawca będzie realizował w
czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera
Załącznik nr 8C do siwz. Dot. D. Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego
53 w Kielcach Sprzątanie na ww obiekcie odbywać się będzie w okresie: -od
1 kwietnia do 30 czerwca 2013r - -od 1 września do 30 listopada 2013r
czyli w okresie, w którym będzie możliwość korzystania z naturalnego
boiska piłkarskiego W tym okresie w ramach codziennie świadczonych usług porządkowych
należy: -w budynku przy boisku kompleksowo sprzątać wszystkie
pomieszczenia sanitarne i szatniowe łączni z pokojami trenerskimi i
sędziowskimi, pomieszczenia magazynowe, korytarze. -każdorazowo uzupełniać
środki czystości : ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie.
-ponadto należy utrzymywać porządek wokół budynku oraz na drodze
dojazdowej. Na całej powierzchni podłogowej ułożona jest posadzka gresowa.
Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń - 194,11 m2. Sprzątanie będzie
odbywało się w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć piłkarskich -
zgodnie z ustaleniami ewentualnie harmonogramem przedstawionym przez
zamawiającego. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 8D do siwz.
Wykonawca zrealizuje wymienione prace na wszystkich obiektach stosując:
-własne środki do utrzymania czystości i właściwej higieny w
pomieszczeniach obiektów w tym: chemiczne środki czyszczące, myjące,
dezynfekcyjne, papier toaletowy, ręczniki papierowe, itd. -własne
urządzenia i środki pracy. Wykonawca usługi ponosi odpowiedzialność za
nieprawidłowości stwierdzone podczas kontroli przed uprawnionymi organami
np. San-Epid, PIP itp Nieczystości stałe będą składowane w kontenerach i
pojemnikach na odpady ustawionych przez Zamawiającego na terenach obiektów.
Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej terenów i miejsc
objętych zamówieniem na obiektach. Termin wizji należy uzgodnić
telefonicznie: -Zespół Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 i
Szczepaniaka 29 i Kusocińskiego 53- z kierownikiem Jackiem Domoradzkim,
tel: 413349094 lub 608078888 -Zespół Obiektów Sportowych Hala Legionów ul.
Boczna 15 - z kierownikiem Dariuszem Misiorowskim- tel. : 413480943 lub
662019080..
- W ogłoszeniu powinno być: 2.Zakres, sposób wykonania
zamówienia: Dot. A) i B) Wspólny dla: stadionu piłkarskiego ul.
Ściegiennego 8 i ul. Szczepaniaka 29 a) w ramach codziennie świadczonych
usług porządkowych sprzątania jest: - obowiązek wykonywania prac
związanych z utrzymaniem w czystości wszystkich pomieszczeń wewnątrz
budynków Stadionów Piłkarskich, wraz z zabezpieczeniem środków czystości,
- oraz terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi,
wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych od strony ulic Gagarina,
Ściegiennego i Alei Legionów oraz ulicy Szczepaniaka ). - utrzymanie w
ciągłej czystości obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i
naturalną trawą b) do usług porządkowych sprzątania związanych z
organizacją imprez masowych (meczy piłkarskich) należy: przygotowanie
stadionów do mającej się odbyć imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun
i wycieranie wszystkich siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i
innych ciągów komunikacyjnych -sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni,
korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących się na terenie stadionu
-utrzymanie czystości w czasie imprezy w sanitariatach, -zabezpieczenie
środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe
mydło - w całym okresie trwania umowy) - sprzątanie całości obszaru
stadionu bezzwłocznie po zakończeniu imprezy - maksymalny czas na
uprzątnięcie stadionów i terenów zewnętrznych wynosi 24 godziny po
zakończeniu imprez, c) w ramach usług okresowych : - mycie okien o łącznej
powierzchni 1100 m2 , w zależności od potrzeb - według zaleceń
Zamawiającego. - czyszczenie obudów oraz kloszy naświetlaczy oświetlenia
nocnego na konstrukcji stadionu - 2 razy w ciągu roku. - pranie wykładzin
dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby, - odchwaszczanie
terenów zielonych znajdujących się wewnątrz obszaru obiektu - 3 razy w
ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun
stadionu - zimą i w razie potrzeby, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego
oraz wywożenie zebranego śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego -
posypywanie ciągów pieszych Stadionu środkami antypoślizgowymi ( piasek,
sól itp.), - natychmiastowe po zgłoszeniu przez zamawiającego usuwanie
nadmiaru wody z trybun stadionu - prace porządkowe na terenie ogólno -
miejskiego parkingu na zewnątrz obiektu oraz ciągów komunikacyjnych o powierzchni
6 000 m2 (raz na tydzień), Czynności te Wykonawca będzie realizował w
czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera
Załącznik nr 8A i 8B do siwz. Dot. C. Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy
ul. Bocznej 15 w Kielcach a) w ramach codziennie świadczonych usług
porządkowych sprzątania jest: - obowiązek wykonywania prac związanych z
utrzymaniem w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości)
wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku Hali Legionów (w tym mycie szyb w
pomieszczeniach Hali w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego), -
mycie szyb w drzwiach wejściowych, - sprzątanie wszystkich sanitariatów,
szatni, holi i korytarzy znajdujących się na terenie Hali, -
zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy,
ręczniki papierowe mydło - utrzymania czystości terenów komunikacji
zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu
Obiektów Sportowych). - w okresie zimowym odśnieżanie ciągów
komunikacyjnych po każdych opadach śniegu w taki sposób aby stale była
drożność chodników, ciągów pieszych, parkingów oraz dróg w całym Zespole
Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej15 ( Hali Legionów, Stadionu l. a.,
Hotelu Maraton) b) do usług porządkowych sprzątania związanych z
organizacją imprez masowych i meczów należy: - przygotowanie Hali Legionów
do mającej się odbyć imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun i
wycieranie wszystkich siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i
innych ciągów komunikacyjnych -sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni,
korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących się na terenie Hali
-utrzymanie czystości w czasie imprezy w sanitariatach, holach i
korytarzach, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier
toaletowy, ręczniki papierowe mydło) - sprzątanie całości obszaru Hali
bezzwłocznie po zakończeniu imprezy - maksymalny czas na uprzątnięcie hali
wynosi 8 godzin po zakończeniu imprezy, a terenu zewnętrznego 12 godzin c)
w ramach usług okresowych : - pranie wykładzin dywanowych w
pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby, - odchwaszczanie terenów
zielonych znajdujących się wokół Hali Legionów oraz przy parkingach - 3
razy w ciągu roku - w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie środkami
antypoślizgowymi ( piasek, sól itp.) parkingów, wjazdów, dróg pożarowych ,
ciągów pieszych na terenie całej nieruchomości Zespołu Obiektów Sportowych
przy ul. Bocznej15 ( Hali Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton) - prace
porządkowe na terenie ogólno - miejskiego parkingu przed halą, parkingu
VIP za halą, ciągów komunikacyjnych oraz placem przed halą o łącznej
powierzchni 6 953 m2 (raz na tydzień), - mycie okien i szyb
trudnodostępnych usytuowanych wysoko tj. szyby z reklamami na arenie
głównej, oraz szyby elewacyjne z zewnątrz o łącznej powierzchni 1000 m2 ,
przynajmniej 1 raz w roku. Czynności te Wykonawca będzie realizował w
czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera
Załącznik nr 8C do siwz. Dot. D. Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego
53 w Kielcach Sprzątanie na ww obiekcie odbywać się będzie w okresie: - od
1 kwietnia do 30 czerwca 2013r - - od 1 września do 30 listopada 2013r
czyli w okresie, w którym będzie możliwość korzystania z naturalnego
boiska piłkarskiego W tym okresie w ramach codziennie świadczonych usług
porządkowych należy: - w budynku przy boisku kompleksowo sprzątać
wszystkie pomieszczenia sanitarne i szatniowe łączni z pokojami
trenerskimi i sędziowskimi, pomieszczenia magazynowe, korytarze. -
każdorazowo uzupełniać środki czystości : ręczniki papierowe, papier
toaletowy, mydło w płynie. - ponadto należy utrzymywać porządek wokół
budynku oraz na drodze dojazdowej. Na całej powierzchni podłogowej ułożona
jest posadzka gresowa. Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń - 194,11
m2. Sprzątanie będzie odbywało się w godzinach popołudniowych po
zakończeniu zajęć piłkarskich - zgodnie z ustaleniami ewentualnie
harmonogramem przedstawionym przez zamawiającego. Szczegółowy zakres usług
zawiera Załącznik nr 8D do siwz. Wykonawca zrealizuje wymienione prace na
wszystkich obiektach stosując: - własne środki do utrzymania czystości i
właściwej higieny w pomieszczeniach obiektów (w tym: chemiczne środki
czyszczące, myjące, dezynfekcyjne, papier toaletowy, ręczniki papierowe,
itd.) - własne urządzenia i środki pracy. Wykonawca usługi ponosi
odpowiedzialność za nieprawidłowości stwierdzone podczas kontroli przed
uprawnionymi organami np. San-Epid, PIP itp Nieczystości stałe będą
składowane w kontenerach i pojemnikach na odpady ustawionych przez
Zamawiającego na terenach obiektów. Przed sporządzeniem oferty należy
dokonać wizji lokalnej terenów i miejsc objętych zamówieniem na obiektach.
Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie: - Zespół Obiektów Sportowych
ul. Ściegiennego 8 i Szczepaniaka 29 i Kusocińskiego 53- z kierownikiem
Jackiem Domoradzkim, tel: 413349094 lub 608078888 -Zespół Obiektów
Sportowych Hala Legionów ul. Boczna 15 - z kierownikiem Dariuszem
Misiorowskim- tel. : 41 3480943 lub 662019080.
W załączeniu do pobrania ze strony internetowej :
- SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianie treści 03.10.2012
r.
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 03.10.2012 SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 03.10.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana treści SIWZ 03.10.2012 r.
Kielce,
03.10.2012 r.
Zmiana
treści SIWZ
Dot.
Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Usługi sprzątania na terenie obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach
w roku 2013.
Działając w
trybie art.38 ust. 1 pkt.4 ustawy pzp –Zamawiający informuję, że:
Zostaje
zmieniona treść specyfikacji w ten sposób że :
a)
Rozdział II pkt 2 ppkt A i B b) przyjmuje brzmienie (
miejsca zmienione w kolorze niebieskim):
b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych /meczy
piłkarskich/ należy:
przygotowanie stadionów do mającej się odbyć imprezy
masowej poprzez:
-sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych
-sprzątanie
wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących
się na terenie stadionu
-utrzymanie
czystości w czasie imprezy w sanitariatach,
-zabezpieczenie
środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło – w całym okresie trwania
umowy)
- sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie po
zakończeniu imprezy
-
maksymalny czas na uprzątnięcie stadionów
i terenów zewnętrznych wynosi 24 godziny po zakończeniu imprez,
b) Rozdział II pkt 2 ppkt C przyjmuje
brzmienie ( miejsca zmienione w kolorze niebieskim):
Dot. C. Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy ul. Bocznej
15 w Kielcach
a/ w ramach codziennie
świadczonych usług porządkowych sprzątania jest:
- obowiązek wykonywania prac związanych z utrzymaniem
w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości) wszystkich pomieszczeń
wewnątrz budynku Hali Legionów (w tym mycie szyb w pomieszczeniach Hali w
zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego),
- mycie szyb w drzwiach wejściowych,
- sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, holi i
korytarzy znajdujących się na terenie Hali,
- zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach
(papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło
- utrzymania czystości terenów komunikacji zewnętrznej
(ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych).
- w
okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych po każdych opadach śniegu w
taki sposób aby stale była drożność chodników, ciągów pieszych, parkingów oraz
dróg w całym Zespole Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej15 ( Hali Legionów,
Stadionu l. a., Hotelu Maraton)
b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych
i meczów należy:
- przygotowanie Hali Legionów do mającej się odbyć
imprezy masowej poprzez:
-sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych
-sprzątanie
wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących
się na terenie Hali
-utrzymanie
czystości w czasie imprezy w sanitariatach, holach i korytarzach,
-zabezpieczenie
środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło)
- sprzątanie całości obszaru Hali bezzwłocznie po
zakończeniu imprezy
-
maksymalny czas na uprzątnięcie hali wynosi 8 godzin po zakończeniu imprezy, a terenu zewnętrznego 12 godzin
c) w ramach usług okresowych :
- pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach
biurowych w razie potrzeby,
- odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się
wokół Hali Legionów oraz przy parkingach - 3 razy w ciągu roku
- w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie środkami
antypoślizgowymi ( piasek, sól itp.)
parkingów, wjazdów, dróg pożarowych , ciągów pieszych
na terenie całej nieruchomości Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej15 (
Hali Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton)
- prace porządkowe na terenie ogólno -
miejskiego parkingu przed halą, parkingu VIP za halą, ciągów komunikacyjnych oraz placem przed halą
o łącznej powierzchni 6 953 m2 (raz na tydzień),
- mycie
okien i szyb trudnodostępnych usytuowanych wysoko tj. szyby z reklamami na
arenie głównej, oraz szyby elewacyjne z zewnątrz o łącznej powierzchni 1000 m2 , przynajmniej 1 raz w roku.
Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie
uzgodnionym z Zamawiającym.
Szczegółowy zakres
usług zawiera Załącznik nr 8C do siwz
c)
Załącznik 8 C do SIWZ, tabela Zakres prac porządkowych na zewnątrz obiektu przyjmuje brzmienie (
miejsca zmienione w kolorze niebieskim):
L.p
|
Nazwa
|
Powierzchnia
m2
|
Częstotliwość
|
|
1.
|
Ciągi piesze
|
|
Sprzątanie:
- bezpośrednio po
imprezach, lub nie rzadziej niż raz na tydzień.
Odśnieżanie:
- po każdych opadach śniegu w taki sposób
aby stale była drożność chodników, ciągów pieszych, parkingów oraz dróg
|
|
2.
|
Place przed i za
hala
|
6 953
|
|
3.
|
Parkingi przed i za
halą
|
|
4.
|
Droga pożarowa wokół
hali
|
|
|
400
|
|
5.
|
Parking i ciągi
piesze przed Hotelem Maraton
|
Odśnieżanie
- po
każdych opadach śniegu w taki sposób aby stale była drożność chodników,
ciągów pieszych, parkingów oraz dróg
|
|
6
|
Wjazd na stadion
lekkoatletyczny oraz plac i parking przed wejściem na stadion
|
|
- odchwaszczanie
terenów zielonych znajdujących się wokół Hali Legionów oraz przy parkingach
- w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych po
każdych opadach śniegu w taki sposób aby stale była drożność chodników, ciągów
pieszych, parkingów oraz dróg w całym Zespole Obiektów Sportowych przy ul.
Bocznej15 ( Hali Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton)
- prace porządkowe na terenie
ogólno-miejskiego parkingu przed halą, parkingu VIP za halą, ciągów komunikacyjnych oraz placem przed halą
o łącznej powierzchni 6 953 m2
- mycie okien i szyb trudnodostępnych usytuowanych wysoko
tj. szyby elewacyjne na zewnątrz, przynajmniej 1 raz w roku.
d) Załącznik 5 do SIWZ §2 :
- ust. 1 b) przyjmuje brzmienie :
b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych /meczy
piłkarskich/ należy:
przygotowanie stadionów do mającej się odbyć imprezy
masowej poprzez:
-sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych
-sprzątanie
wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących
się na terenie stadionu
-utrzymanie
czystości w czasie imprezy w sanitariatach,
-zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach
(papier toaletowy, ręczniki papierowe
mydło – w całym okresie trwania umowy)
- sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie po
zakończeniu imprezy
- maksymalny czas na uprzątnięcie stadionów
i terenów zewnętrznych wynosi 24 godziny po zakończeniu imprez,
- ust.
2 przyjmuje brzmienie ( miejsca
zmienione w kolorze niebieskim):
a/ w ramach codziennie
świadczonych usług porządkowych sprzątania jest:
- obowiązek wykonywania prac związanych z utrzymaniem
w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości) wszystkich pomieszczeń
wewnątrz budynku Hali Legionów (w tym mycie szyb w pomieszczeniach Hali w
zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego),
- mycie szyb w drzwiach wejściowych,
- sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, holi i
korytarzy znajdujących się na terenie Hali,
- zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach
(papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło
- utrzymania czystości terenów komunikacji zewnętrznej
(ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych).
- w
okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych po każdych opadach śniegu w
taki sposób aby stale była drożność chodników, ciągów pieszych, parkingów oraz
dróg w całym Zespole Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej15 ( Hali Legionów,
Stadionu l.a., Hotelu Maraton)
b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych
i meczów należy:
- przygotowanie Hali Legionów do mającej się odbyć
imprezy masowej poprzez:
-sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów
komunikacyjnych
-sprzątanie
wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących
się na terenie Hali
-utrzymanie
czystości w czasie imprezy w sanitariatach, holach i korytarzach,
-zabezpieczenie
środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło)
- sprzątanie całości obszaru Hali bezzwłocznie po
zakończeniu imprezy
- maksymalny
czas na uprzątnięcie hali wynosi 8 godzin po zakończeniu imprezy, a terenu zewnętrznego 12 godzin
c) w ramach usług okresowych :
- pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach
biurowych w razie potrzeby,
- odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się
wokół Hali Legionów oraz przy parkingach - 3 razy w ciągu roku
- w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie środkami
antypoślizgowymi ( piasek, sól itp.)
parkingów, wjazdów, dróg pożarowych , ciągów pieszych
na terenie całej nieruchomości Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej15 (
Hali Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton)
- prace porządkowe na terenie ogólno -
miejskiego parkingu przed halą, parkingu VIP za halą, ciągów komunikacyjnych oraz placem przed halą
o łącznej powierzchni 6 953 m2 (raz na tydzień),
- mycie
okien i szyb trudnodostępnych usytuowanych wysoko tj. szyby z reklamami na
arenie głównej, oraz szyby elewacyjne z zewnątrz o łącznej powierzchni 1000 m2 , przynajmniej 1 raz w roku.
Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie
uzgodnionym z Zamawiającym.
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 03.10.2012 SIWZ z zał. od 1 do 8 po zmianach 03.10.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi
Kielce:
Usługi sprzątania na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 209807 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania na terenie obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług sprzątania na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w
Kielcach w roku 2013: A) Stadion piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach C) Wielofunkcyjna Hala
Sportowa przy ul. Bocznej 15 w Kielcach D) Boisko piłkarskie przy ul.
Kusocińskiego 53 w Kielcach 2.Zakres, sposób wykonania zamówienia: Dot. A) i B)
Wspólny dla: stadionu piłkarskiego ul. Ściegiennego 8 i ul. Szczepaniaka 29 a)
w ramach codziennie świadczonych usług porządkowych sprzątania jest: -obowiązek
wykonywania prac związanych z utrzymaniem w czystości wszystkich pomieszczeń
wewnątrz budynków Stadionów Piłkarskich, wraz z zabezpieczeniem środków
czystości, -oraz terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne,
parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych od strony ulic Gagarina,
Ściegiennego i Alei Legionów oraz ulicy Szczepaniaka ). -utrzymanie w ciągłej
czystości obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i naturalną trawą b) do
usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych (meczy
piłkarskich) należy: przygotowanie stadionów do mającej się odbyć imprezy
masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów komunikacyjnych zgodnie
z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w obrębie całości zaznaczonego terenu.
-sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń
znajdujących się na terenie stadionu -utrzymanie czystości w czasie imprezy w
sanitariatach, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier
toaletowy, ręczniki papierowe mydło - w całym okresie trwania umowy) -
sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie po zakończeniu imprezy c) w
ramach usług okresowych : - mycie okien o łącznej powierzchni 1100 m2 , w
zależności od potrzeb - według zaleceń Zamawiającego. - czyszczenie obudów oraz
kloszy naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu - 2 razy w
ciągu roku. - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie
potrzeby, - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz obszaru
obiektu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów,
oraz trybun stadionu - zimą i w razie potrzeby, na podstawie zgłoszenia
Zamawiającego oraz wywożenie zebranego śniegu w miejsce wskazane przez
Zamawiającego - posypywanie ciągów pieszych Stadionu środkami antypoślizgowymi:
piasek, sól itp, - natychmiastowe po zgłoszeniu przez zamawiającego usuwanie
nadmiaru wody z trybun stadionu - prace porządkowe na terenie ogólnomiejskiego
parkingu na zewnątrz obiektu oraz ciągów komunikacyjnych o powierzchni 6000 m2
(raz na tydzień), Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie uzgodnionym
z Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 8A i 8B do siwz.
Dot. C. Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy ul. Bocznej 15 w Kielcach a) w ramach
codziennie świadczonych usług porządkowych sprzątania jest: - obowiązek
wykonywania prac związanych z utrzymaniem w czystości (wraz z zabezpieczeniem
środków czystości) wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku Hali Legionów (w tym
mycie szyb w pomieszczeniach Hali w zależności od potrzeb i wskazań
Zamawiającego), - mycie szyb w drzwiach wejściowych, - sprzątanie wszystkich
sanitariatów, szatni, holi i korytarzy znajdujących się na terenie Hali,
-zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki
papierowe mydło -utrzymania czystości terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi
komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych). -w
okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych po każdych opadach śniegu.
b) do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych i
meczów należy: -przygotowanie Hali Legionów do mającej się odbyć imprezy
masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk,
-zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów komunikacyjnych zgodnie
z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w obrębie całości zaznaczonego terenu.
-sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń
znajdujących się na terenie Hali -utrzymanie czystości w czasie imprezy w
sanitariatach, holach i korytarzach, -zabezpieczenie środków czystości w
sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło) -sprzątanie całości
obszaru Hali bezzwłocznie po zakończeniu imprezy c) w ramach usług okresowych :
-pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby, -odchwaszczanie
terenów zielonych znajdujących się wokół Hali Legionów oraz przy parkingach - 3
razy w ciągu roku -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie środkami
antypoślizgowymi ( piasek, sól itp.) parkingów, wjazdów, dróg pożarowych ,
ciągów pieszych na terenie całej nieruchomości Zespołu Obiektów Sportowych przy
ul. Bocznej 15 ( Hali Legionów, Stadionu l.a., Hotelu Maraton) -prace
porządkowe na terenie ogólnomiejskiego parkingu przed halą, parkingu VIP za
halą, ciągów komunikacyjnych oraz placem przed halą o łącznej powierzchni 6953
m2 (raz na tydzień), -mycie okien i szyb wewnątrz i z zewnątrz o łącznej
powierzchni 1000 m2 , w zależności od potrzeb - według zaleceń Zamawiającego
przynajmniej 1 raz w roku. Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie
uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 8C do
siwz. Dot. D. Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach Sprzątanie
na ww obiekcie odbywać się będzie w okresie: -od 1 kwietnia do 30 czerwca 2013r
- -od 1 września do 30 listopada 2013r czyli w okresie, w którym będzie
możliwość korzystania z naturalnego boiska piłkarskiego W tym okresie w ramach
codziennie świadczonych usług porządkowych należy: -w budynku przy boisku
kompleksowo sprzątać wszystkie pomieszczenia sanitarne i szatniowe łączni z
pokojami trenerskimi i sędziowskimi, pomieszczenia magazynowe, korytarze.
-każdorazowo uzupełniać środki czystości : ręczniki papierowe, papier
toaletowy, mydło w płynie. -ponadto należy utrzymywać porządek wokół budynku oraz
na drodze dojazdowej. Na całej powierzchni podłogowej ułożona jest posadzka
gresowa. Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń - 194,11 m2. Sprzątanie
będzie odbywało się w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć piłkarskich
- zgodnie z ustaleniami ewentualnie harmonogramem przedstawionym przez
zamawiającego. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 8D do siwz.
Wykonawca zrealizuje wymienione prace na wszystkich obiektach stosując: -własne
środki do utrzymania czystości i właściwej higieny w pomieszczeniach obiektów w
tym: chemiczne środki czyszczące, myjące, dezynfekcyjne, papier toaletowy,
ręczniki papierowe, itd. -własne urządzenia i środki pracy. Wykonawca usługi
ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowości stwierdzone podczas kontroli przed
uprawnionymi organami np. San-Epid, PIP itp Nieczystości stałe będą składowane
w kontenerach i pojemnikach na odpady ustawionych przez Zamawiającego na
terenach obiektów. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej
terenów i miejsc objętych zamówieniem na obiektach. Termin wizji należy
uzgodnić telefonicznie: -Zespół Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 i
Szczepaniaka 29 i Kusocińskiego 53- z kierownikiem Jackiem Domoradzkim, tel:
413349094 lub 608078888 -Zespół Obiektów Sportowych Hala Legionów ul. Boczna 15
- z kierownikiem Dariuszem Misiorowskim- tel. : 413480943 lub 662019080.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia
podstawowego, polegających na usłudze sprzątania w obiektach należących do
Zespołów Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 i Ściegiennego 8 (ul:
Boczna, Ściegiennego, Szczepaniaka, Kusocińskiego)
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3
do siwz
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego
jako należyte wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej 3 usług, zgodnych z przedmiotem niniejszego
zamówienia, o wartości brutto co najmniej 250 000,00 PLN każda,
poświadczonych za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni
spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu
wykonanych/wykonywanych usług , jak w zał. Nr 4 do siwz wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3
do siwz
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o dysponowaniu co najmniej
12 osobami zdolnymi wykonać zamówienie. Zamawiający oceni spełnienie
warunków udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu osób przewidzianych
do wykonania zamówienia, jak w zał. nr 7 do siwz wg formuły: spełnia albo
nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3
do siwz
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia wg wzoru, jak w zał.
nr 6 do siwz ( w oryginale) b)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza!!!)
c)pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia
Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z
oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany
sposobu i zakresu wykonywania usług, spowodowanego zmianami organizacji pracy i
zatrudnienia na obiektach Zamawiającego objętych usługą, a w szczególności
zmniejszenia ilości obiektów przeznaczonych do sprzątania. Powyższe zmiany
zostaną potwierdzone aneksem do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, I p. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, I p.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 8 SIWZ z zał. od 1 do 8
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|