|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 219175 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski Ośrodek
Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041
3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2013 roku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie
miasta Kielce poprzez: - fizyczną ochronę przez pracowników ochrony Wykonawcy -
na obiektach wymienionych w pkt.2. ppkt: 1), 2),3),4),10) siwz. - podjazdy grup
patrolowych - 14 razy w tygodniu na każdy obiekt wymieniony w pkt.2. ppkt:
5),6), 7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych
przez Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie ew. wsparcia grupy
interwencyjnej szybkiego reagowania - we wszystkich obiektach w okresie od: 1
stycznia 2013 r od godziny 7.00 do 1 stycznia 2014 r do godziny 7.00. Wykaz
lokalizacji i sposób sprawowania ochrony: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy
ul. Ściegiennego 8 (hotel STADION, hala sportowa, stadion piłkarski) we
wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie w
godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia następnego. 2) Zespół Obiektów Sportowych
przy ul. Bocznej 15 (, hotel MARATON , stadion l.a. hala LEGIONÓW) a) hotel
Maraton i stadion l.a.: - w powszednie dni tygodnia- przez jednego pracownika
ochrony w godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego; - w soboty, niedziele,
święta - przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia
następnego; b) Hala Legionów: - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia następnego. 3) Zespół Obiektów
Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1 (basen letni / lodowisko) a)całorocznie- we
wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy
1900 a 700 dnia następnego, b)w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2013 r oraz od
1 października do 31 grudnia 2013 r - w niedziele i święta, przez jednego
pracownika ochrony - w godzinach pomiędzy 700 a 1900( łącznie do 32 dni), c)w
okresie od 22 czerwca do 31 sierpnia 2013 r we wszystkie dni tygodnia przez
jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1000 a 1900( łącznie do 60
dni). 4) Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala , hotel ) - we wszystkie
dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1900 a 700
dnia następnego. 5) Kryta Pływalnia DELFIN przy ul. Krakowskiej 2 - podjazdy
grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy,
łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie
sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika
zamawiającego 6) Kryta Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej 18 - podjazdy grup
patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy, łącznie
14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie sygnałów
alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika zamawiającego 7)
Kryta Pływalnia MORS przy ul. Toporowskiego 96 - podjazdy grup patrolowych w
godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy, łącznie 14 podjazdów
tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie sygnałów alarmowych z
pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika zamawiającego 8) Kryta Pływalnia
JURAJSKA ul. Jurajska 7 - podjazdy grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00
- 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy; łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego
zamówienia. - monitorowanie sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w
dyspozycji pracownika zamawiającego 9) Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31
- podjazdy grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w
ciągu nocy, łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. -
monitorowanie sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji
pracownika zamawiającego 10) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka - we
wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1900
a 700 dnia następnego. 11) Boisko Piłkarskie ul. Kusocińskiego 53 - podjazdy
grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy;
łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie
sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika
zamawiającego Ponadto Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany zaopatrzyć
obiekty Zamawiającego w: a) 14 szt. pilotów anty napadowych z funkcją odbioru
sygnału: - po 1 szt. dla 3-ch hoteli MOSIR ul. Boczna 15, Krakowska 72,
Ściegiennego 8 (łącznie 3 szt.). - po 1 szt. dla stanowisk kasowych w
pływalniach: ul. Jurajska7, Toporowskiego 96, Barwinek 31, Kujawska 18,
Krakowska 2 (łącznie 5 szt.) - po 1 szt. dla konserwatorów w pływalniach: ul.
Jurajska 7, Toporowskiego 96, Barwinek 31, Kujawska 18, Krakowska 2 (łącznie 5
szt.) - 1 szt. dla konserwatora w obiekcie przy ul. Kusocińskiego 53 (1szt.)
b)czytniki kontroli pracy pracownika/ agenta ochrony Wykonawcy na obiektach do
demontażu po zakończeniu umowy. Przewidywana liczba godzin ochrony sprawowanej
przez pracowników Wykonawcy ( bez podjazdów patroli ) w okresie realizacji
zamówienia wyniesie: 46 092 godziny. Liczba ta posłuży do porównania ceny
ofert. Rzeczywista liczba godzin będzie wynikała z założeń zawartych w pkt.
III. 2 siwz oraz ew. ustaleń bieżących (dot.np. ochrony Zespołu Obiektów
Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1 ) ( wg mapy Google ) trasa 1 objazdu
patrolowego obiektów objętych tą formą ochrony wynosi ok. 20 km Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszego zakresu ochrony z przyczyn
nieznanych na etapie sporządzania siwz - jeżeli takie wystąpią i będą korzystne
dla Zamawiającego. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony
obejmuje: a) czynności i obowiązki pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej
- stałe patrolowanie budynków przez pracowników ochrony, wewnątrz jak na
zewnątrz poprzez wykonywanie okresowych prewencyjnych obchodów obiektów z
zaznaczeniem czynności, trasy obchodu na czytnikach zainstalowanych przez
Wykonawcę na terenie obiektu demontowanych po zakończeniu umowy - obserwacje
monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie
obiektów i w ich otoczeniu zewnętrznym, - działania mające na celu zapewnienie
bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników
Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu - działania
zapobiegające przestępstwom i przekroczeniom przeciwko mieniu , w
szczególności: kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza
strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych
zdarzeń - dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego systemów:
monitoringu, systemu sygnalizacji wykrywania pożaru - reagowanie na sygnał
alarmu antywłamaniowego, - ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się na nim
pojazdami , w razie potrzeby obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu -
ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi ze strony osób
trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i
niewłaściwym zachowaniu osób zakłócających pracę, interweniowanie w przypadku
zakłócania przez te osoby ustalonego lub przyjętego porządku - kontrola pod
względem możliwości wyrządzenia szkód typu: malowanie sprayem, sabotażu, aktów
samowoli i wandalizmu - sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w których
zakończono pracę, - zwracania uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki
podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki, - podejmowanie natychmiastowych
działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu
przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązująca instrukcją przeciwpożarową, - nie
wpuszczanie do budynków osób będących pod wpływem alkoholu lub środków
odurzających - zwracania uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych -
kontrolowania zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych - ujawnianie
zauważonych awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektów, w razie
potrzeby informowania o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego lub
odpowiednie służby oraz swoich przełożonych, a także wpisywanie tych zdarzeń i
podjętych działań książce raportów/ dyżurów - po zakończeniu pracy
Zamawiającego-sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń
mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż, ustalenie,
czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieuprawnione b)
czynności i obowiązki ochrony w postaci podjazdów patroli: - podjazdy patrolu
na teren nieruchomości przy obiekcie oznakowanym samochodem, ( 14 podjazdów
tygodniowo na obiekt w ramach tego zamówienia ) - sprawdzenie otoczenia budynku
pływalni i sytuacji wewnątrz obiektu pod kątem bezpieczeństwa przebywających
tam pracowników Zamawiającego - potwierdzenie faktu kontroli poprzez : kontakt
z pracownikiem zamawiającego na nocnej zmianie i wpisem do książki kontroli
oraz elektronicznie przy pomocy urządzenia, w które patrol powinien być
wyposażony ( np. typu active-guard) i zamontowanego na zewnątrz lub wewnątrz
budynku obiektu czytnika. Wykonawca obowiązany będzie do prowadzenia książki
kontroli dla pracowników ochrony, w której będą potwierdzane czynności i
wpisywane wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze
sprawowaniem ochrony. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty należy
dokonać wizji lokalnej obiektów i nieruchomości przeznaczonych do ochrony.
Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie zamówienia jest: Andrzej
Mazur-kierownik działu ekonomiczno-administracyjnego w MOSiR , tel: 41 3449239
wew.12.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 20% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 14
000,00 zł (sł: czternaście tysięcy pięćset 00/100) 2.Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania
ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1)Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING O/Kielce nr
rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na:
Ochronę fizyczną obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2013 roku 2)w
przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub
kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje
się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych
formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z
ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie ważnej koncesji na
prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia , wydanej na
podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z
2005 r. Nr 145 poz. 1221 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego dokumentu wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- rozumiane jako należyte
wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, co najmniej trzech usług, z których każda polega na
bezpośredniej ochronie fizycznej ochrony osób i mienia w budynkach
obiektach - o wartości usługi nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda,
poświadczonych za należyte wykonanie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej
SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dysponowanie co najmniej dwoma
firmowo oznakowanymi samochodami na potrzeby grup patrolowych na terenie
miasta Kielce. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak
zał. nr 9 metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dysponowanie co najmniej 25
osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej
pierwszego stopnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia Wykonawcy wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. c) niniejszej
SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie opłaconej polisy, a
w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakresie wykonywania
usług ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 2
000.000,00 zł wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert.
Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za
wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie
dokonana na podstawie załączonego dokumentu polisy, o którym mowa w pkt.
IX 3f) siwz, metodą: spełnia lub nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia wg wzoru, jak w zał.
nr 6 do siwz ( w oryginale) b)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza)
c)pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia
Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z
oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy (w oryginale lub kopii poświadczonej
przez notariusza) d)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawą o ochronie osób i mienia ważne
uprawnienia, tj. licencje pracownika ochrony I stopnia, wg wzoru, jak w zał. nr
8 do siwz ( w oryginale) e)dokument wniesienia wadium - zgodnie z opisem w
rozdz. XII SIWZ.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana osób
sprawujących funkcje nadzoru, kierowania grupą wymaga każdorazowo powiadomienia
przez Wykonawcę kierownika zamawiającego i sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. pok. nr
5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.
sekretariat.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ z załącznikami od 1 do 9
Załączniki: SIWZ ochrona 2013 SIWZ ochrona 2013
Zał. od 1 do 9 Zał. od 1 do 9
|