|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na cz. I i II.
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 416734-2012 z dnia
2012-10-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach - są okresowe dostawy środków
chemicznych stosowanych do procesu uzdatniania wody w basenach obiektów
Zamawiającego, eksploatowanych całoroczne i sezonowo. Terminy i wielkości...
Termin składania ofert: 2012-11-06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Dostawy
Kielce: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej
do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 483252 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416734
- 2012r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2013..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Dostawy.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego w częściach - są
okresowe dostawy środków chemicznych stosowanych do procesu uzdatniania wody w
basenach obiektów Zamawiającego, eksploatowanych całorocznie i sezonowo.
Terminy i wielkości poszczególnych dostaw będą uzależnione od zapotrzebowania
bieżącego na obiektach. Każdorazowa dostawa odbywać się będzie za zamówieniem
Zamawiającego..
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków do uzdatniania wody
w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2013:
- Krytej
Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul.
Kujawskiej 18, - Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej
Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej Pływalni FOKA ul. Oś.
Barwinek 31 w okresie: od 1. 01. 2013 r. do 31 .12. 2013 r.
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno - Usługowy
GOTIX W.H. Gotowicz, Waldemar Gotowicz, ul. Merlina 5, 89-200 Zamość, gm.
Szubin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81605,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 89077,83
- Oferta z najniższą ceną: 76216,95 / Oferta z
najwyższą ceną: 89077,83
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa środków do uzdatniania wody
w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Basen Letni przy
ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2013 r. do 31.08.2013 r.
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno - Usługowy
GOTIX W.H. Gotowicz, Waldemar Gotowicz, ul. Merlina 5, 89-200 Zamość, gm.
Szubin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7558,69 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 10078,62
- Oferta z najniższą ceną: 10078,62 / Oferta z
najwyższą ceną: 10078,62
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty po powtórzeniu czynności
Kielce, dnia 19.11.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp - w imieniu Zamawiającego informuję,
że:
- w wyniku powtórzenia
czynności badania i oceny ofert złożonych w I.cz. w/w postępowania, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej
oferty Wykonawcy: Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX W.H.
Gotowicz; Waldemar Gotowicz, Zamość ul. Merlina 5, 89-200 Szubin, za cenę: 89 077,83 zł brutto (
słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy zero siedemdziesiąt siedem 83/100 zł )
Uzasadnienie
Oferta
spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ,
kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w siwz.
Zgodnie
z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie
kryterium: cena z wagą 100 % ,określonego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
Na
I. cz. postępowania zostały złożone 3 oferty. Nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
odrzucono 2 oferty.
Nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty dot. cz. I.
wraz ze streszczeniem oceny złożonych
ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
Cz. I.
|
Nazwa (firma),
siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w
kryterium:
CENA = 100 %
|
Liczba pkt
łącznie
|
1
|
Zakład Produkcyjno-Usługowy GOTIX
W.H. Gotowicz. Waldemar Gotowicz
Zamość ul. Merlina 5
89-200 Szubin
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt.2)
ustawy Pzp - umowa może zostać zawarta nie wcześniej niż w dniu 26 listopada
2012r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o unieważnieniu III części
Kielce dnia: 14.11.2012r
Zawiadomienie
( o unieważnieniu
cz. III postępowania )
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych ( tekst
jedn. Dz. U. Z 2010 r., Nr.113, poz. 759 ze zmianami ) na :
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Kielcach w roku 2013.
Działając w trybie art. 93 ust. 2 ustawy pzp - Zamawiający informuje, że
unieważnia postępowanie dot. III części
pn: Dostawa skroplonego chloru na potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach
w roku 2013 - Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1 w
okresie: od 1.05.2013 r. do
31.08.2013 r.
Uzasadnienie:
W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Podstawa prawna: art. 93
ust. 1 pkt.1 ustawy pzp.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I i II.
Kielce dnia: 14.11.2012r
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych ( tekst
jedn. Dz. U. Z 2010 r., Nr.113, poz. 759 ze zmianami ) na : Dostawa środków
do uzdatniania wody basenowej w obiektach
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2013.
Zawiadomienie o wyborze oferty
(cz. I. )
Działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych, w imieniu Zamawiającego, informuję, że w wyniku badania i oceny ofert w cz. I.
niniejszego postępowania, pn: Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2013 - jako najkorzystniejsza
została wybrana:
Oferta Nr 2 Wykonawcy: VOLLMER - Basen Serwis Sp. z o.o. Ul. Szymanowskiego
16, 59-900 Zgorzelec, za cenę: 76 216,95
zł brutto ( słownie: siedemdziesiąt
sześć tysięcy dwieście szesnaście 95/100 zł)
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ, kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 %
,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Na I.
cz. postępowania zostały złożone 3 oferty. Nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty dot. cz. I. wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
Cz. I.
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba pkt łącznie
|
1
|
Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX
W.H. Gotowicz.
Waldemar Gotowicz
Zamość ul. Merlina 5
89-200 Szubin
|
85,56
|
85,56
|
2
|
VOLLMER - Basen Serwis Sp. z o.o.
Ul. Szymanowskiego 16
59-900 Zgorzelec
|
100,00
|
100,00
|
3
|
F.H.U. ALARTUS - Artur Fabin
Ul. Plebiscytowa
28/7
40-036
Katowice
|
87,98
|
87,98
|
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3a) ustawy
pzp- umowa może zostać zawarta przed upływem terminu, o którym mowa
w art. 94 ust.1 pkt. 2), tj.
przed 20 listopada 2012r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
(cz. II. )
Działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych, w imieniu Zamawiającego, informuję, że w wyniku badania i oceny ofert w cz. II. niniejszego postępowania pn: Dostawa
środków do uzdatniania wody w małym i
dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2013- Basen Letni przy ul.
Szczecińskiej 1 w Kielcach, w okresie od 1.05.2013 r. do 31.08.2013 r - jako najkorzystniejsza została wybrana:
Oferta Nr 1 Wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy
GOTIX W.H. Gotowicz. Waldemar Gotowicz. Zamość ul. Merlina 5, 89-200 Szubin, za cenę: 10 078,62 zł brutto (
słownie: dziesięć tysięcy zero siedemdziesiąt osiem 62/100 zł )
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ, kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 %
,określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Na II. cz. postępowania została złożona
1 oferta.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty dot. cz. II. wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
Cz. I.
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba pkt łącznie
|
1
|
Zakład
Produkcyjno-Usługowy GOTIX
W.H. Gotowicz.
Waldemar Gotowicz
Zamość ul. Merlina 5
89-200 Szubin
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1a) ustawy
pzp- umowa może zostać zawarta przed upływem terminu, o
którym mowa w art. 94 ust.1 pkt.
2), tj. przed 20 listopada 2012r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Kielce:
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do obiektów Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 416734 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2013..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia udzielanego
w częściach - są okresowe dostawy środków chemicznych stosowanych do procesu
uzdatniania wody w basenach obiektów Zamawiającego, eksploatowanych całoroczne
i sezonowo. Terminy i wielkości poszczególnych dostaw będą uzależnione od
zapotrzebowania bieżącego na obiektach. Każdorazowa dostawa odbywać się będzie
za zamówieniem Zamawiającego. Cz. I. Dostawa środków do uzdatniania wody w
basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Krytej Pływalni
DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, -
Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole
nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej Pływalni FOKA ul. Oś. Barwinek 31 w okresie: od
1. 01. 2013 r. do 31 .12. 2013 r. Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w
małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Basen Letni przy
ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2013 r. do 31.08.2013 r. Cz. III.
Dostawa skroplonego chloru na potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach
w roku 2013: - Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2013 r.
do 31.08.2013 r. Szczegółowy opis i zakres dostaw oraz warunki ich realizacji
zawierają: a) Specyfikacja techniczna dostawy , stanowiącą załącznik nr 1.1 ),
1.2).i 1.3) do SIWZ b) umowa , której wspólny wzór stanowi załącznik nr 6 do
SIWZ..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.96.20.00-5,
24.31.31.23-9, 24.31.31.26-0, 24.31.14.00-1, 24.31.31.21-5, 24.31.19.00-6.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium: nie
wymagane
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie określa tego
warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia z
art. 22 ust.1 Pzp.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie wiedzy i
doświadczenia, rozumiane jako: należyte wykonanie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu ostatnich trzech
lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej
niż 90 000 zł brutto każda, poświadczonych za należyte wykonanie
zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego wykazu dostaw, jak w zał. nr 5 do siwz wg formuły: spełnia
albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie określa tego
warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia z
art. 22 ust.1 Pzp.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dysponowanie osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia poprzez : dysponowanie minimum jednym kierowcą
posiadającym wymagane przepisami prawa tj. ustawą o przewozie towarów
niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r Nr 199, poz.1671 ze zm.) - ważne
zaświadczenie ADR o ukończeniu kursu dla kierowców przewożących towary
niebezpieczne . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
wykazu osób, jak w zał. nr 8 do siwz, wg formuły: spełnia albo nie
spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- znajdowanie się w sytuacji
ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: posiadanie opłaconej
polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę
ubezpieczenia 150 000 tysięcy pln ( na jedno i więcej zdarzeń ) Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu wg
formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie
podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- inne
dokumenty
a)
pozwolenia na obrót środkiem biobójczym wydanego na podstawie ustawy z dnia
13.09.2002r. O produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz.U.2007.39.252) na
środki: podchloryn sodu stabilizowany 15 % -ciecz i środek do zwalczania
glonów, grzybów, bakterii w wodzie basenowej - ciecz b) karty charakterystyki
substancji niebezpiecznych na wszystkie środki, wystawione zgodnie z Rozp.
Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki
(Dz. U. z 2007 r., Nr 215, poz. 1588) ( w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę)
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz ( w oryginale) b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia; (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza!!!)
c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta,
oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za
zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy;
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony
dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie aneksu, w
sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie
sporządzania siwz oraz ogłoszenia , a w szczególności: a) z powodu gdy
producenci w okresie obowiązywania umowy zaprzestaną produkcji bądź dystrybucji
środka do uzdatniania wody wymienionego w zamówieniu Zamawiającego i ofercie
Wykonawcy i zajdzie konieczność zastosowania innego środka o odpowiednich
właściwościach; b) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na zmianę
technologii uzdatniania wody w obiektach zamawiającego i konieczność udzielenia
innego zamówienia.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul.Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul.Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do
uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2013:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach
krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Krytej Pływalni DELFIN
przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, -
Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy
Szkole nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej Pływalni FOKA ul. Oś. Barwinek 31 w
okresie: od 1. 01. 2013 r. do 31 .12. 2013 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.96.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków do
uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2013.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i
dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Basen Letni przy ul.
Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2013 r. do 31.08.2013 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
24.31.22.20-2, 24.31.31.23-9, 24.31.31.26-0, 24.31.14.00-1, 24.31.31.21-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa skroplonego
chloru na potrzeby dużego basenu letniego MOSiR w Kielcach w roku 2013.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skroplonego chloru na potrzeby dużego
basenu letniego MOSiR w Kielcach w roku 2013: - Basen Letni przy ul.
Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.05.2013 r. do 31.08.2013 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
24.31.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 8 SIWZ z zał. od 1 do 8
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|