|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 436190-2012 z dnia 2012-11-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia jest: wywóz śmieci i odpadów komunalnych: stałych i
organicznych z pojemników i kontenerów wolnostojących, znajdujących się na
terenie obiektów MOSiR w Kielcach: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul....
Termin składania ofert: 2012-11-16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Wywóz śmieci i odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 248971 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436190
- 2012r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz śmieci i odpadów komunalnych z obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013..
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywóz śmieci i odpadów
komunalnych: stałych i organicznych z pojemników i kontenerów wolnostojących,
znajdujących się na terenie obiektów MOSiR w Kielcach: 1) Zespół Obiektów
Sportowych przy ul. Bocznej 15 - Wielofunkcyjna Hala Sportowa - 8 pojemników na
kółkach 1,1 m3 - Hotel Maraton , Stadion La. - 3 pojemniki na kółkach 1,1 m3 2)
Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 - Hotel, Hala
Sportowa, Stadion Piłkarski (całorocznie) - 4 kontenery zamykane 7,5 m3 w okresie:
II-XI każdego roku ( na trawę skoszoną ) - 5 pojemników na kółkach 1,1m3 3)
Zespół Obiektów Sportowych ul. Szczecińska 1 - Basen Letni/Lodowisko - 3
pojemniki na kółkach 1,1 m 4) Hala Sportowa, Hotel ul. Krakowska 72 - 1
kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1m3 5) Hala
Widowiskowo-Sportowa ul Żytnia 1 - 2 pojemniki na kółkach 1,1 m3 6) Kryta
Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 7) Kryta
Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 8) Kryta
Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 9) Kryta
Pływalnia MORS ul. Toporowskiego 96 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 10) Kryta
Pływalnia ul. Jurajska 25 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 11) Stadion Piłkarski
ul. Szczepaniaka 29 - 1 kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1
m3 12) Boisko sportowe ul. Kusocińskiego 53 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3
Wykonawca jest zobowiązany do wstawienia na teren obiektów własnych pojemników
i kontenerów do składowania śmieci i odpadów komunalnych, w ilości łącznej: - 6
kontenerów KP-7 o pojemności 7,5 m3 - 31 pojemników SM-1100 o pojemności 1,1
m3.
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZYSTOPOL Adam Bielas, ul.
Partyzantów 114, 29-100 Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48180,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 35512,56
- Oferta z najniższą ceną: 35512,56 / Oferta z
najwyższą ceną: 66777,48
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty
Kielce, dnia
19.11.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Dot. Postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego ,
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo
zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U.
z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn: Wywóz
śmieci i odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013.
Działając w trybie
art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w imieniu
Zamawiającego, informuję, że, w wyniku oceny i badania ofert w niniejszym
postępowaniu została wybrana oferta Nr 2 „CZYSTOPOL” Adam Bielas ul.
Partyzantów 114, 29-100 Włoszczowa, za cenę
35 512,56 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy pięćset dwanaście 56/100)
Uzasadnienie
Oferta spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest sporządzona zgodnie ze SIWZ, kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 % , określonego
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono 6 ofert.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium: CENA = 100 %
|
Liczba pkt łącznie
|
1
|
„EKOM”
Maciejczyk Sp. J.
ul.
Paderewskiego 18, 25-004 Kielce
|
57,44
|
57,44
|
2
|
„CZYSTOPOL”
Adam Bielas
ul.
Partyzantów 114, 29-100 Włoszczowa
|
100,00
|
100,00
|
3
|
Przedsiębiorstwo
Usług Komunalnych
„FART-BIS”
Sp. z o. o.
ul.
Ściegiennego 268B, 25- 116 Kielce
|
77,59
|
77,59
|
4
|
Przedsiębiorstwo
Usługowo-Handlowe
„CEDROX”
Józef Cedro
ul.
Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce
|
92,52
|
92,52
|
5
|
A.S.A.
Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul.
Jasińskiego 19, 39-400 Tarnobrzeg
|
53,18
|
53,18
|
6
|
Veolia
Usługi dla Środowiska S.A.
ul.
Zagnańska 232 A, 25-563 Kielce
|
53,18
|
53,18
|
Zgodnie z art. 94 ust.
2 pkt. 3 i 3a) ) ustawy pzp umowa m o ż e zostać
zawarta w terminie krótszym, niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze oferty, tj. wcześniej niż 26 listopada 2012 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania do siwz i odpowiedzi z 13.11.2012
Kielce 13.11.2012 r.
Pytania i wyjaśnienia
do siwz
Dot. Postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego , prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn:
Wywóz śmieci
i odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013.
Działając
w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy pzp – Zamawiający informuje, że: w dniu 12.11.2012 r. wpłynęło pytanie w
sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ,
którego treść zamieszczamy poniżej:
„(Przedsiębiorstwo …………..) prosi o
informacje, czy zamiast pojemnika SM 1100 mogą być zastosowane pojemniki
plastikowe typu MGB 1100 ?
Pojemnik MGB
1100 jest produkowany na licencji niemieckiej. Są to pojemniki plastikowe, na
czterech kółkach, estetycznie wykonane. Zaletą ich jest - że są lekkie, bardzo
łatwe w utrzymaniu czystości i
dezynfekcji. Są bardzo wytrzymałe na różnego typu uszkodzenia.”
1.
Działając w trybie art. 38 ust. 1 i
2 – Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Zamawiający
dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innych
pojemników niż SM 1100, wyprodukowanych w technologii zgodnej z obowiązującymi
normami, w tym również pojemników plastikowych
o pojemności 1100 litrów.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 13.11.12
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 436190-2012 z dnia
2012-11-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia jest: wywóz śmieci i odpadów komunalnych: stałych i
organicznych z pojemników i kontenerów wolnostojących, znajdujących się na
terenie obiektów MOSiR w Kielcach: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul....
Termin składania ofert: 2012-11-16
Numer ogłoszenia: 446312 - 2012; data zamieszczenia:
13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 436190 - 2012 data 07.11.2012 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, fax. 041 3440375.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Wykonawca jest zobowiązany do
wstawienia na teren obiektów własnych pojemników i kontenerów do
składowania śmieci i odpadów komunalnych, w ilości łącznej: - 6 kontenerów
KP-7 o pojemności 7,5 m3 - 31 pojemników SM-1100 o pojemności 1,1 m3
Przewidywana ilość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w okresie objętym
zamówieniem wynosi: z kontenerów KP-7 - 906,00 m3, a z pojemników SM-1100
- 700,00 m3...
- W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca jest zobowiązany do
wstawienia na teren obiektów własnych pojemników i kontenerów do
składowania śmieci i odpadów komunalnych, w ilości łącznej: - 6 kontenerów
KP-7 o pojemności 7,5 m3 - 31 pojemników o pojemności 1,1 m3 Przewidywana
ilość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w okresie objętym zamówieniem
wynosi: z kontenerów KP-7 - 906,00 m3, a z pojemników 1,1m3 - 700,00 m3...
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
III.3.3).
- W ogłoszeniu jest: Na podstawie dysponowania co
najmniej jednym samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników SM-1100
o poj. 1,1 m3 i kontenerów KP-7 o poj. 7,5 m3 i wywozu śmieci i odpadów
komunalnych..
- W ogłoszeniu powinno być: Na podstawie dysponowania co
najmniej jednym samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników o poj.
1,1 m3 i kontenerów KP-7 o poj. 7,5 m3 i wywozu śmieci i odpadów
komunalnych.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana SIWZ z 13.11. 2012
Kielce 13.11.2012 r.
Zmiana treści siwz
Dot. Postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego , prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / pn:
Wywóz śmieci
i odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013.
Działając w
trybie art. 38 ust. 4 ustawy pzp -
Zamawiający zmienia treść siwz, w ten sposób, że:
- Rozdz.
III.pkt.2 zdanie drugie przyjmuje brzmienie:
„…Wykonawca jest zobowiązany do wstawienia na
teren obiektów własnych pojemników i kontenerów do składowania śmieci i odpadów
komunalnych, w ilości łącznej:
- 6 kontenerów
KP-7 o pojemności 7,5 m3
- 31
pojemników o pojemności 1,1 m3…”
W dalszej części siwz – tam gdzie występuje określenie : pojemniki SM-1100 o
pojemności 1,1 m3 – należy rozumieć również: pojemniki plastikowe o pojemności 1,1 m3.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU – usługi
Kielce: Wywóz śmieci i odpadów komunalnych z
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 436190 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz śmieci i odpadów komunalnych z obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2013..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywóz
śmieci i odpadów komunalnych: stałych i organicznych z pojemników i kontenerów
wolnostojących, znajdujących się na terenie obiektów MOSiR w Kielcach: 1)
Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 - Wielofunkcyjna Hala Sportowa -
8 pojemników na kółkach 1,1 m3 - Hotel Maraton , Stadion La. - 3 pojemniki na
kółkach 1,1 m3 2) Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 -
Hotel, Hala Sportowa, Stadion Piłkarski (całorocznie) - 4 kontenery zamykane
7,5 m3 w okresie: II-XI każdego roku ( na trawę skoszoną ) - 5 pojemników na
kółkach 1,1m3 3) Zespół Obiektów Sportowych ul. Szczecińska 1 - Basen
Letni/Lodowisko - 3 pojemniki na kółkach 1,1 m 4) Hala Sportowa, Hotel ul.
Krakowska 72 - 1 kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1m3 5)
Hala Widowiskowo-Sportowa ul Żytnia 1 - 2 pojemniki na kółkach 1,1 m3 6) Kryta
Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 7) Kryta
Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 8) Kryta
Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 9) Kryta
Pływalnia MORS ul. Toporowskiego 96 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 10) Kryta
Pływalnia ul. Jurajska 25 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 11) Stadion Piłkarski
ul. Szczepaniaka 29 - 1 kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1
m3 12) Boisko sportowe ul. Kusocińskiego 53 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3
Wykonawca jest zobowiązany do wstawienia na teren obiektów własnych pojemników
i kontenerów do składowania śmieci i odpadów komunalnych, w ilości łącznej: - 6
kontenerów KP-7 o pojemności 7,5 m3 - 31 pojemników SM-1100 o pojemności 1,1 m3
Przewidywana ilość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w okresie objętym
zamówieniem wynosi: z kontenerów KP-7 - 906,00 m3, a z pojemników SM-1100 -
700,00 m3..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy pzp, w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego,
polegających na wywozie śmieci i odpadów komunalnych z pojemników
wolnostojących rozmieszczonych na terenie obiektów MOSIR w Kielcach.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie posiadania
zezwolenia wydanego przez odpowiednie organy na wywóz śmieci i odpadów
komunalnych, obowiązującego na terenie miasta Kielce. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu zezwolenia wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie posiadania wiedzy
i doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
2 usług polegających na wywozie śmieci i odpadów komunalnych, o wartości
usługi co najmniej 50 000,00 pln brutto każda, poświadczonych za należyte
wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, wg
wzoru jak zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie dysponowania co
najmniej jednym samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników
SM-1100 o poj. 1,1 m3 i kontenerów KP-7 o poj. 7,5 m3 i wywozu śmieci i
odpadów komunalnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d) niniejszej SIWZ, wg
wzoru jak zał. 4 metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełnienia tego warunku
będzie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg
wzoru jak w zał. nr 3 do siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełnienia tego warunku
będzie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wg
wzoru jak w zał. nr 3 do siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz ( w oryginale) b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia; (w oryginale lub kopii poświadczonej przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (w oryginale lub kopii
poświadczonej przez notariusza!!!)
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 , Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 , Ip.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 7 SIWZ z zał. od 1 do 7
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|