Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Dostawa oleju opałowego do kotłowni Hali
Widowiskowo-Sportowej przy ul. Żytniej 1 w Kielcach w 2013r.
Numer ogłoszenia: 478120 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni Hali
Widowiskowo-Sportowej przy ul. Żytniej 1 w Kielcach w 2013r..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe
dostawy oleju grzewczego wartości opałowej nie mniejszej niż 42, 6 MJ/kg (wg
polskiej normy PN-C-96024:2011 ) do kotłowni obiektu: Hala Widowiskowo-Sportowa
ul. Żytnia 1 w Kielcach w roku 2013. Dostarczany olej opałowy przeznaczony
będzie wyłącznie do celów opałowych t.j. na potrzeby ogrzewania wody i obiektu
Zamawiającego. Przewidywana ilość oleju w dostawach na 2013 r wynosi: 50 000,00
litrów. Jednorazowo w dostawie będzie zamawiana ilość: 5000- 8000 litrów.
Dostawy oleju opałowego lekkiego będą realizowane sukcesywnie na podstawie
zamówień składanych wyłącznie faksem lub e-mailem, w terminie dwóch dni od daty
złożenia zamówienia. Zamawiający posiada 2 zbiorniki o pojemności 5000 litrów
każdy. Wymagany jest rozładunek paliwa do zbiornika przy zastosowaniu pompy
przy autocysternie. Lokalizacja zbiorników w kotłowni nie utrudnia dostaw
autocysternami o wymiarach: 9,2/2,8/3,4m i 14,6/2,8/3,6m Szczegółowy zakres
dostaw oraz warunki ich realizacji zawiera: umowa ,której wzór stanowi
załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4, 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium nie
wymagane
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału na podstawie; koncesji na obrót paliwami
ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (tekst jednolity- Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.
zm) Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego
dokumentu koncesji wg formuły: spełnia albo nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału na podstawie; posiadania wiedzy i
doświadczenia, rozumiane jako: należyte wykonanie, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu ostatnich trzech
lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw oleju
opałowego o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł brutto każda,
poświadczonych za należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu dostaw, jak w zał. nr 5
do siwz wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje tego
warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje tego
warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje tego
warunku. Ocena spełnienia będzie dokonana na podstawie oświadczenia
Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie
podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- inne
dokumenty
Dotyczy:
pkt. III.5., zdanie trzecie. - świadectwo jakości oferowanego oleju- wyniku
badania laboratoryjnego. ( w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę ).
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do
wykonania zamówienia, wraz z informacją o udziale (bądź nie) tych podmiotów w
realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz ( w oryginale) b)
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; (oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w
przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub
potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; ( w
oryginale )
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny
jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy może nastąpić tylko w przypadku
zmiany ceny zakupu oleju opałowego u producenta i tylko w wysokości
proporcjonalnej do zmiany, biorąc za podstawę różnicę pomiędzy: ceną oleju
opałowego obowiązującą w dacie złożenia przez Wykonawcę oferty Zamawiającemu i
cenę oleju obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 6.
Powyższe zmiany cen nie będą powodować konieczności zmian umowy w postaci
aneksu.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip.
sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W załączeniu :
- SIWZ z załącznikami od 1 do 6 ( do pobrania ze strony internetowej : www.mosir.kielce.pl; )
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 6 SIWZ z zał. od 1 do 6
|