Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Budowa podziemnych zbiorników do gromadzenia nieczystości komunalnych wraz z
dojazdem na terenie Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 96093 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budzetowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podziemnych zbiorników do gromadzenia
nieczystości komunalnych wraz z dojazdem na terenie Zespołu Obiektów Sportowych
przy ul. Bocznej 15 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Wykonanie wykopów pod cztery
zbiorniki na odpady komunalne. 2/ Wykonanie płyty żelbetowej zbrojonej krzyżowo
pod zbiorniki na odpady komunalne. 3/ Zamontowanie zbiorników na nieczystości
wraz z wykonaniem opaski z kostki brukowej- 2 szt. o pojemności 3,0 m³ przy
Stadionie Lekkoatletycznym oraz 2 szt. o pojemności 5,0 m³ przy Hali Legionów.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w: - Projekcie
Budowlanym -zał. nr 10 do siwz - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru
Robót - zał. nr 11 do siwz - Przedmiarach robót będących załącznikiem nr 12 do
SIWZ Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp - w stosunku do pojemników podziemnych
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do rozwiązań
przyjętych w projekcie i przedmiarze robót pod warunkiem, że zaproponowane
rozwiązania będą zgodne co do parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych
i estetycznych z wymaganymi określonymi w siwz i załącznikach do siwz. Zgodnie
z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego
materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
w szczególności załączając do oferty dokumenty potwierdzające wymogi
Zamawiającego zawarte w niniejszej siwz oraz przedmiarze robót ( np. katalogi,
rysunki, opisy, dokumenty charakteryzujące produkt ) Zaoferowanie materiałów i
rozwiązań technologicznych niezgodnych z opisanymi przez Zamawiającego
spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej ze siwz. Przy wykonywaniu robót
Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania materiałów i wyrobów technicznych
posiadających odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej
oraz atesty zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16.04.2004r.o wyrobach
budowlanych ( Dz. U. z 2004r. nr 92 poz.881) Przed przystąpieniem do
sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze terenem przyszłych robót
na obiektach oraz uzyskać informacje, które będą niezbędne do przygotowania i
złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i
opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Osobą upoważnioną do udzielania
informacji w zakresie spraw merytorycznych zamówienia jest: Dariusz Misiorowski
- kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Boczna 15 - Tel: 41 348 09 43 lub
662 019080..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego każdej z części.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.21.10-3, 45.22.32.00-8.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3.700,00
pln ( słownie: trzy tysiące siedemset pln) 2.Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się
datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania
ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Budowa podziemnych zbiorników do gromadzenia nieczystości komunalnych wraz
z dojazdem na terenie Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 w
Kielcach. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do
oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych
formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z
ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału
dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej treści
zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego
i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty
Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5
ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim
Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8 ppkt 2 lit. a), jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je
wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9.
Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych
które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy : - robót budowlanych,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwóch
robót polegających na dostawie i zamontowaniu podziemnych pojemników na
odpady, na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 zł brutto każda. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 5 do
siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać że
dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane
bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi
należeć do właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający, określając
wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania
warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit.
c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki,
opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których
autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie
zamawiającego;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz (
w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia)
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b)
ustawy pzp ( co powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz )
należy przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których
mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy
i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia; c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta,
oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za
zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy. d) w celu potwierdzenia, że
oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego - Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: - dokument
zawierający opis kontenerów podziemnych np.: katalogi, rysunki, opisy,
fotografie, inne dokumenty charakteryzujące produkt. Wymagana forma dokumentu -
oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie ewentualnej zmiany terminu
wykonania umowy w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez
Zamawiającego, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności( opady atmosferyczne
powyżej 3 dni, powodzie inne klęski żywiołowe) - wstrzymania robót przez
Zamawiającego; - błędów w dokumentacji mających wpływ na realizację robót;
-konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej
lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - wystąpienia zamówień
dodatkowych, których termin wykonania wpłynie na termin zakończenia zamówienia
podstawowego. b) w zakresie ewentualnej zmiany sposobu wykonania umowy na
skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: -
zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od
przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia
oferowanego, - przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót,
pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy. - zaistnieniem przesłanek do wykonania robót
zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie , skutkujących
zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu
budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od
zatwierdzonego przedmiaru robót. - koniecznością zmiany inspektorów
nadzorujących wykonanie zadania. Każda zmiana zostanie potwierdzona aneksem do
umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, I p. pok. nr 5 - cena za 1
egz. 50 zł.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, I p. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W załączeniu do pobrania
Załączniki: SIWZ z zał. 1-9 SIWZ z zał. 1-9
Zał. 10.0 OPIS Zał. 10.0 OPIS
Zał. 10.1 RYSUNEK NR 1 FORMAT A3 SKALA 1 250 Zał. 10.1 RYSUNEK NR 1 FORMAT A3 SKALA 1 250
Zał. 10.2 RYSUNEK NR 2 FORMAT A3 SKALA 1 250 Zał. 10.2 RYSUNEK NR 2 FORMAT A3 SKALA 1 250
Zał. 10.3 RYSUNEK NR 3 FORMAT A3 Zał. 10.3 RYSUNEK NR 3 FORMAT A3
Zał. 10.4 RYSUNEK NR 4 FORMAT A3 Zał. 10.4 RYSUNEK NR 4 FORMAT A3
Zał. 10.5 RYSUNEK NR 5 FORMAT A3 Zał. 10.5 RYSUNEK NR 5 FORMAT A3
Zał. 10.6 MAPA NR 1 FORMAT A3 SKALA 1 500 Zał. 10.6 MAPA NR 1 FORMAT A3 SKALA 1 500
Zał. 10.7 MAPA NR 2 FORMAT A3 SKALA 1 500 Zał. 10.7 MAPA NR 2 FORMAT A3 SKALA 1 500
Zał. 10.8 Otwory_ul. Boczna - maj 2013 Zał. 10.8 Otwory_ul. Boczna - maj 2013
Zał. 10.9 Zał. 1_ul. Boczna Zał. 10.9 Zał. 1_ul. Boczna
Zał. 10.10 Zał. 2_ul. Boczna Zał. 10.10 Zał. 2_ul. Boczna
Zał. 10.11 Sprawozdanie_ul. Boczna Zał. 10.11 Sprawozdanie_ul. Boczna
Zał. 11. STWiOR BOCZNA 15 Zał. 11. STWiOR BOCZNA 15
Zał. 12. Przedmiar robót Zbiorniki- ZOS- Boczna 15 Zał. 12. Przedmiar robót Zbiorniki- ZOS- Boczna 15
|