Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Wykonanie posadzki w pomieszczeniu magazynowym
wraz z robotami malarskimi Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w
Kielcach.
Numer ogłoszenia: 106843 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie posadzki w pomieszczeniu magazynowym wraz z
robotami malarskimi Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Wykonanie izolacji
przeciwwilgociowej z folii polietylenowej szerokiej gr. 0,5 mm 2/ Wykonanie
izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych EPS 100 gr. 5 cm
3/ Podkład betonowy z betonu B-15 gr. 10 cm 4/ Wykonanie posadzki
jednowarstwowej dla obciążeń średnich np. weber. floor 4610 Duro- Top (ABS 410
Duro Top) gr. 8 mm zgodnie z PN- EN 13813, reakcja na ogień A2fi-s1,
wytrzymałość na ściskanie 40/N/mm² EN 13892-2, wytrzymałość na zginanie 12
N/mm² EN 13892-2, odporność na ścieranie (według BCA) AR 0,5 EN 13892-4,
grubość 6-8mm, CE 08 EN 13813 CT-C35-F10-AR 0,5, norma dla preparatu
gruntującego PN-C- 81906:2003 (rozdz.III) lub materiały o równoważnych
parametrach techniczno- jakościowych. 5/ Naprawa ścianek systemowych z płyt
wiórowych gr. 28 mm obustronnie laminowanych pom. w-c damski i męski wraz z
robotami malarskimi farbami zmywalnymi Szczegółowy zakres robót określa
przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ Zgodnie z art. 30 ust. 4
ustawy pzp, w stosunku materiałów Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry
techniczno- jakościowe zgodne z wymaganymi w siwz i załącznikach do siwz.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego, w szczególności załączając do oferty dokumenty potwierdzające
wymogi Zamawiającego. Zaoferowanie rozwiązań technologicznych i materiałów o
właściwościach niezgodnych z opisanymi przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie
oferty, jako niezgodnej ze siwz. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany
będzie do stosowania materiałów i wyrobów technicznych posiadających
odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej oraz atesty
zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych ( Dz. U.
z 2004r. nr 92 poz.881)
Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty
Wykonawca powinien zapoznać się ze terenem przyszłych robót na obiektach oraz
uzyskać informacje, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty
oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem
oferty ponosi Wykonawca. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Jacek
Domoradzki - kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 - Tel: 41
334 90 94 lub 608 07 88 88.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1 700,00
pln ( słownie: jeden tysiąc siedemset pln) 2.Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się
datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania
ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Wykonanie posadzki w pomieszczeniu magazynowym wraz z robotami malarskimi
Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach 2) w przypadku
wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię
potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form
wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie)
dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą)
kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając
wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec
powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą.
Dokument wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu
udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego
zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we
wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych
które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy : - robót budowlanych,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym co najmniej 1 roboty
polegającej na wykonaniu posadzki przemysłowej o pow. nie mniejszej niż
300 m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako
zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3
lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać że
dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi należeć do właściwej
izby samorządu zawodowego Zamawiający, określając wymogi dla osoby w
zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r.
Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z
2008 r. Nr 63, poz. 394). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku. Ocena spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4,
metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz (
w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia)
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b)
ustawy pzp ( co powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz )
należy przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których
mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy
i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia;
c)
pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia
Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z
oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w
zakresie ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wcześniejszego
niż ustalony termin wykonania zamówienia oraz wystąpienia opóźnień wynikających
z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły
wyższej np. klęski żywiołowe, mających bezpośredni wpływ na terminowość
wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -błędów w
dokumentacji mających wpływ na realizację robót; - wstrzymanie robót przez
Zamawiającego; - zamówień dodatkowych, których termin wykonania wpłynie na
termin zakończenia zamówienia podstawowego. b) w zakresie ewentualnej zmiany
sposobu wykonania umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych
następującymi okolicznościami; - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach
tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku
materiału lub urządzenia oferowanego - przyjęcie nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót
lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. (wystąpienie robót zamiennych) -
zaistnieniem przesłanek do wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań
przewidzianych w projekcie , skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa
realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania
zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego przedmiaru robót. -
koniecznością zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania. Każda zmiana
zostanie potwierdzona aneksem do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5. w
cenie: 50 zł za 1 egz..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W
załączeniu: do pobrania;
SIWZ z zał. 1-9
Przedmiar robót – zał. nr 10
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 9 SIWZ z zał. od 1 do 9
Zał. nr 10.Przedmiar Robót - posadzka Zał. nr 10.Przedmiar Robót - posadzka
|