Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Przebudowa pomieszczeń wraz modernizacją sieci przyłączeniowych i urządzeń
zaopatrujących obiekty MOSiR w czynnik grzewczy i ciepłą wodę użytkową - Kryta
Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 181767 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń wraz modernizacją sieci
przyłączeniowych i urządzeń zaopatrujących obiekty MOSiR w czynnik grzewczy i
ciepłą wodę użytkową - Kryta Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kotłowni wodnej
niskotemperaturowej 90/70ºC zlokalizowanej w wydzielonym pomieszczeniu na
poziomie piwnic budynku o pow. użytkowej 38,64 m², wysokość w świetle 3,10 m,
kubatura 119,78 m³, obciążenie cieplne 4.149 W/m³< od dopuszczalnego
obciążenia 4.650 W/m³, kotłownia wyposażona w kocioł gazowy kondensacyjny typu
C 330-500 ECO o mocy 497 kW. Sterownia pogodowe- sterownik kotłowy i obiegów
grzewczych typu DIEMATIC. Kocioł wyposażony w filtr zasysania powietrza (GS 20)
oraz system neutralizacji kondensatu (pakiet DU 15), gaz ziemny w.g
PN-87/C-96001, minimalne ciśnienie robocze gazu 20 mbar, zapotrzebowanie gazu
Gh=49,6 Nm³/h , zasilanie kotła w gaz ziemny poprzez punkt redukcyjno-
pomiarowy gazu na wschodniej ścianie budynku, instalację gazową wyposażoną w
zlokalizowany na zewnątrz zawór szybkozamykający z głowicą elektromagnetyczną
MAG-3 (element składowy systemu detekcji gazu w kotłowni), bufor gazowy DN250
L=2,5m, system detekcji i zabezpieczenia kotłowni przed skutkami nieszczelności
instalacji gazowej Gazex wyposażony, oprócz zaworu z głowicą szybko-zamykającą,
w centralę typu MD-2-Z wraz z dwoma detektorami metanu DX-1,2 zlokalizowanymi
pod stropem nad kotłem, oraz zespołem sygnalizacyjnym optyczno-akustycznym
zlokalizowanym nad wejściem do kotłowni lub włączonym w system ostrzegania
budynku. Odprowadzenie spalin z kotłowni odprowadzane będą dwupłaszczowym
czopuchem i kominem do pracy w nadciśnieniu o średnicy nominalnej rury
przewodowej fi 180 mm o wysokości ca. 6,6m npt. Komin mocowany do ściany
budynku. Uzdatnianie wody za pomocą stacji zmiękczania wody typu Cosmo Water
Home 22 lub równoważną o maksymalnym natężeniu przepływu 2,0 m³/h. Stacja z
filtrem mechanicznym z funkcją płukania wstecznego typu Cosmo CLEAN 1 lub o
równoważnych parametrach techniczno- jakościowych. Kotłownię wyposażono w
instalację elektryczną i sterowania, wentylację grawitacyjną - nawiew za pomocą
czerpni ściennej na kanale stalowym ok. 30 cm nad posadzką kotłowni, instalację
wod-kan i c.w.u Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w:
- Projekcie Budowlanym - zał. nr 10 do siwz - Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 11 do siwz - Przedmiarach robót będących
załącznikiem nr 12 do SIWZ. Wszelkie prace demontażowe istniejącej instalacji
grzewczej należy prowadzić zabezpieczając bieżącą dostawę energii cieplnej
przez MPEC Kielce. Z chwilą wykonania przez Zakład Gazowniczy przyłącza
gazowego należy dokonać wpinki do nowej instalacji gazowej. W przedmiot zamówienia
nie wchodzi wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, która będzie wykonana w
odrębnym zamówieniu po wykonaniu przyłącza gazowego do budynku przez Zakład
Gazowniczy. Uruchomienie technologiczne kotłowni nastąpi po wykonaniu przyłącza
gazowego i wewnętrznej instalacji gazowej. W związku z sytuacją ew. braku
możliwości przyłączenia budowanej kotłowni do sieci zewnętrznej gazowej (
inwestycja jest w trakcie realizacji przez PGNiG , przewidywany termin : w I
kw. 2014r ) - wynagrodzenie Wykonawcy, obliczone na podstawie kosztorysu
powykonawczego, będzie pomniejszone o czynności wycenione w tym zamówieniu, a
związane z przeprowadzeniem prób i rozruchu kotłowni. Zgodnie z art. 30 ust. 4
ustawy pzp - w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub
urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to
w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych do rozwiązań przyjętych w projekcie i przedmiarze
robót pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą zgodne co do parametrów
technicznych, funkcjonalno-użytkowych i estetycznych z wymaganymi określonymi w
siwz i załącznikach do siwz. Wykonawca stosując materiały i urządzenia
równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp wykazać , że
oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. W tym celu winien załączyć do oferty wykaz
zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki
( nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz załączeniem
charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych
urządzeń i materiałów. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do
oferty - zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z
dokumentacja techniczną, o której mowa powyżej. Zaoferowanie materiałów i
rozwiązań technologicznych niezgodnych z opisanymi przez Zamawiającego
spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej ze siwz. Przy wykonywaniu robót
Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania materiałów i wyrobów technicznych
posiadających odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej
oraz atesty zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych
( Dz. U. z 2004r. nr 92 poz.881) Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty
Wykonawca powinien zapoznać się ze terenem przyszłych robót na obiekcie oraz
uzyskać informacje, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty
oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem
oferty ponosi Wykonawca. Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie
spraw merytorycznych zamówienia jest: Przemysław Chmiel - zastępca kierownika
Zespołu Krytych Pływalni MOSiR - Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 Tel: 41
260-53-53, lub 784 422957..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego każdej z części.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1,
45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10
000,00 ( słownie: dziesięć tysięcy zł) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę
uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy
załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1)Wadium wnoszone w
pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr
rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na:
Przebudowa pomieszczeń wraz modernizacją sieci przyłączeniowych i urządzeń
zaopatrujących obiekty MOSiR w czynnik grzewczy i ciepłą wodę użytkową - Kryta
Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 w Kielcach. 2) w przypadku wnoszenia wadium w
pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania
przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.
Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium
wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale,
a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego
dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób
opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art.
46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się
nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument
wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia
lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania
na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których
mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zwróci
wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 b) Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8
ppkt 2 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9.
Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych
które potwierdzą wykonanie : - robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem
niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwóch robót budowlanych, z
których każda polega na wykonaniu kotłowni gazowej - w tym kotłowni z co
najmniej jednym kotłem kondensacyjnym o mocy minimum 500 kW każdy. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 5 do
siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- a) Wykonawca musi wykazać że
dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane
bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b) Wykonawca
musi wykazać że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada
uprawnienia budowlane bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Osoby te muszą należeć do
właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający, określając wymogi dla
osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania
warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit.
c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. a) niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
w celu
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego - w sytuacji zastosowania przez Wykonawcę w ofercie
równoważnych materiałów i urządzeń - Zamawiający żąda przedłożenia wraz z
ofertą: wykazu zawierającego opis materiałów i urządzeń równoważnych ( z
podaniem nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz
załączeniem charakterystyk, fotografii oraz innych dokumentów potwierdzających
równoważność zaproponowanych urządzeń i materiałów. Wymagana forma dokumentu -
wykaz: oryginał, pozostałe w kserokopii potwierdzonej za zgodność przez
Wykonawcę.
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz (
w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia)
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b)
ustawy pzp ( co powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz )
należy przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których
mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy
i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia; c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta,
oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za
zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie ewentualnej zmiany terminu
wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień i przestojów wynikających z: -
przyczyn organizacyjnych w trakcie bieżącej eksploatacji obiektu Zamawiającego,
-działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, wystąpienie zjawisk
atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, mających bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których
strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej
staranności, -błędów w dokumentacji mających wpływ na realizację robót;
-konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej
lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - wstrzymanie robót
przez Zamawiającego; - zamówień dodatkowych, których termin wykonania wpłynie
na termin zakończenia zamówienia podstawowego. b) w zakresie ewentualnej zmiany
sposobu wykonania umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych
następującymi okolicznościami; - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach
tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku
materiału lub urządzenia oferowanego - przyjęcie nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót
lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. - zaistnieniem przesłanek do
wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie,
skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem
procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny
od zatwierdzonego przedmiaru robót. - zaistnieniem przesłanek do wykonania
robót dodatkowych, koniecznych dla prawidłowego wykonania robót budowlanych. c)
koniecznością zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania. Każda zmiana
zostanie potwierdzona aneksem do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie: 200 zł za 1 egz, można
nabyć na wniosek Wykonawcy, w siedzibie MOSiR w Kielcach przy ul. Żytniej 1,
pok. Nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia1, I p. Sekretariat 25-018
Kielce.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
w załączeniu do pobrania ze strony SIWZ z załącznikami od 1 do 9
Załączniki: SIWZ zał. od 1 do 9 po zm. 16.09.13 SIWZ zał. od 1 do 9 po zm. 16.09.13
SIWZ z załącznikami od od 1 do 9 SIWZ z załącznikami od od 1 do 9
Zał. 10.1 Przebud. i moder. sieci przył. Zał. 10.1 Przebud. i moder. sieci przył.
Zał. 10.2 Rzut poziomy - Kotłownia Zał. 10.2 Rzut poziomy - Kotłownia
Zał. 10.3 Przekrój A-A - Kotłownia Zał. 10.3 Przekrój A-A - Kotłownia
Zał. 10.4 Przekrój B-B - Kotłownia Zał. 10.4 Przekrój B-B - Kotłownia
Zał. 10.5 Elewacje - Kotłownia Zał. 10.5 Elewacje - Kotłownia
Zał. 10.6 Opis do proj. budow. kotłowni Zał. 10.6 Opis do proj. budow. kotłowni
Zał. 10.7 Plan instalacji elektrycznych Zał. 10.7 Plan instalacji elektrycznych
Zał. 10.8 Schemat instalacji elektrycznej Zał. 10.8 Schemat instalacji elektrycznej
Zał. 10.9 Schemat montażowy rozdzielni Zał. 10.9 Schemat montażowy rozdzielni
Zał. 10.10 Schemat połączenia przew. na listwie nr 1 Zał. 10.10 Schemat połączenia przew. na listwie nr 1
Zał. 10.11 Schemat sygnalizacji awarii Zał. 10.11 Schemat sygnalizacji awarii
Zał. 10.12 Opis do proj. elektrycznego kotłowni Zał. 10.12 Opis do proj. elektrycznego kotłowni
Zał. 10.13 Schemat technologiczny kotłowni Zał. 10.13 Schemat technologiczny kotłowni
Zał. 10.14 Rzut kotłowni Zał. 10.14 Rzut kotłowni
Zał. 10.15 Przekrój A-A kotłowni Zał. 10.15 Przekrój A-A kotłowni
Zał. 10.16 Przekrój B-B kotłowni Zał. 10.16 Przekrój B-B kotłowni
Zał. 10.17 Elewacja wschodnia Zał. 10.17 Elewacja wschodnia
Zał. 10.18 Opis do proj. technologicznego kotłowni Zał. 10.18 Opis do proj. technologicznego kotłowni
Zał. 10.19 Projekt zagospodarowania terenu Zał. 10.19 Projekt zagospodarowania terenu
Zał. 10.20 Instalacja gazowa- rzut piwnic Zał. 10.20 Instalacja gazowa- rzut piwnic
Zał. 10.21 Schemat rozwinięcia instalacji gazowej Zał. 10.21 Schemat rozwinięcia instalacji gazowej
Zał. 10.22 Przekrój kotłowni Zał. 10.22 Przekrój kotłowni
Zał. 10.23 Lokalizacja szafek gazowych - elew. wsch. Zał. 10.23 Lokalizacja szafek gazowych - elew. wsch.
Zał. 10.24 Punkt redukcyjny z głowicą MAG3 Zał. 10.24 Punkt redukcyjny z głowicą MAG3
Zał. 10.25 Opis do proj. wewn. instal. gazowej Zał. 10.25 Opis do proj. wewn. instal. gazowej
Zał. 10.26 Projekt zagospodarowania terenu Zał. 10.26 Projekt zagospodarowania terenu
Zał. 10.27 WP Mosir2 Zał. 10.27 WP Mosir2
Zał. 10.28 WP Mosir3 Zał. 10.28 WP Mosir3
Zał. 10.29 WP Mosir Zał. 10.29 WP Mosir
Zał. 10.30 Inform. BiOZ Zał. 10.30 Inform. BiOZ
Zał. 11 STWiOR Zał. 11 STWiOR
Zał. 12.1 PR - instalacje elektryczne Zał. 12.1 PR - instalacje elektryczne
Zał. 12.2 PR - technologia, inst. sanitarne Zał. 12.2 PR - technologia, inst. sanitarne
Zał. 12.3 PR - branża budowlana Zał. 12.3 PR - branża budowlana
|