Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Zagospodarowanie terenu Hali Widowiskowo - Sportowej przy ul. Żytniej 1 od
strony południowej. Wykonanie miejsc parkingowych wraz z wydzieleniem drogi
pożarowej.
Numer ogłoszenia: 194985 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Hali Widowiskowo - Sportowej
przy ul. Żytniej 1 od strony południowej. Wykonanie miejsc parkingowych wraz z
wydzieleniem drogi pożarowej..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Mechaniczne karczowanie drzew.
2/Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno-
bitumicznych, płyt chodnikowych i drogowych (trylinka), podbudowy z kruszywa
łamanego, krawężników, ogrodzenia z prętów stalowych, osłony śmietnika, budynku
murowanego pokrytego papą na fundamencie betonowym o pow. zabudowy 187 m² i
wysokości 4 m 3/ Wykonanie nawierzchni parkingu i drogi pożarowej z kostki
brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 4/ Wykonanie ciągów
pieszych o nawierzchni z kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm na podbudowie z
kruszywa łamanego 5/ Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 6/
Wykonanie ogrodzenia z kształtowników zamkniętych 25x25 mm w ramach 40x40 mm
wys. 1,0 m, bramy stalowej z kształtowników zamkniętych 25x25 mm wys. 1 m 7/
Wykonanie szlabanu parkingowego (hydrauliczny) o szerokości ramienia 5 m wraz z
kompletnym osprzętem (blok napędowy, centrala sterująca, ramię prostokątne 5,5
m z elementami odblaskowymi, uchwyt mocowania ramienia: sprężyny wyważające.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w: - Projekcie
Budowlanym - zał. nr 10 do siwz - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru
Robót - zał. nr 11 do siwz - Przedmiarach robót będących załącznikiem nr 12 do
SIWZ Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp - w przypadku, gdy w dokumentacji
projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich
producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub
urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do
rozwiązań przyjętych w projekcie i przedmiarze robót pod warunkiem, że
zaproponowane rozwiązania będą zgodne co do parametrów technicznych,
funkcjonalno-użytkowych i estetycznych z wymaganymi określonymi w siwz i
załącznikach do siwz. Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne
zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp wykazać , że oferowane
przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. W tym celu winien załączyć do oferty wykaz zawierający materiały
i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki ( nazwy
materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz załączeniem
charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych
urządzeń i materiałów. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do
oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z
dokumentacja techniczną, o której mowa powyżej. Zaoferowanie materiałów i
rozwiązań technologicznych niezgodnych z opisanymi przez Zamawiającego
spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej ze siwz. Przy wykonywaniu robót
Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania materiałów i wyrobów technicznych
posiadających odpowiednie aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej
oraz atesty zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16.04.2004r.o wyrobach
budowlanych ( Dz. U. z 2004r. nr 92 poz.881) Przed przystąpieniem do
sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze terenem przyszłych robót
na obiekcie oraz uzyskać informacje, które będą niezbędne do przygotowania i
złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i
opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Osobą upoważnioną do udzielania
informacji w zakresie spraw merytorycznych zamówienia jest: Michalski Bogusław
- insp. nadzoru bud. tel.: 41 3449239 w. 23 lub 692 005 123.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 50% wartości
zamówienia podstawowego każdej z części.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.53-7, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10
000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy zł) 2.Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się
datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania
ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy
załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w
pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr
rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu na:
Zagospodarowanie terenu Hali Widowiskowo - Sportowej przy ul. Żytniej 1 od
strony południowej. Wykonanie miejsc parkingowych wraz z wydzieleniem drogi
pożarowej. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do
oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych
formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z
ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium 1)
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zwróci
wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ; b) Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8
ppkt 2 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9.
Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego
stronie. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych
które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy : - robót budowlanych,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym co najmniej jednej
roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu parkingu o powierzchni
minimum 1000 m2, o nawierzchni z kostki brukowej. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 5 do
siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać że
dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane, do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej i specjalności
konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą należeć do właściwej izby
samorządu zawodowego. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie
posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623
ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.
394). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena
spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt
3 lit. c) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie
spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz (
w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia)
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b)
ustawy pzp ( co powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz )
należy przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których
mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy
i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia; c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta,
oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za
zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane
zmiany istotnych postanowień umowy: a) w zakresie ewentualnej zmiany terminu
wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień i przestojów wynikających z: -
przyczyn organizacyjnych w trakcie bieżącej eksploatacji obiektu Zamawiającego,
-działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, wystąpienie zjawisk
atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, mających bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót ( w tym minimum 4 dni ciągłego deszczu
lub innych opadów ) - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -błędów w
dokumentacji mających wpływ na realizację robót; -konieczność usunięcia błędów
lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót. - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; -
udzielenia zamówień dodatkowych, których termin wykonania wpłynie na termin
zakończenia zamówienia podstawowego. b) w zakresie ewentualnej zmiany sposobu
wykonania umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi
okolicznościami; - zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub
lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub
urządzenia oferowanego - przyjęcie nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót
lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. - zaistnieniem przesłanek do
wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie,
skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem
procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny
od zatwierdzonego przedmiaru robót. - zaistnieniem przesłanek do wykonania
robót dodatkowych, koniecznych dla prawidłowego wykonania robót budowlanych. c)
koniecznością zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania. Każda zmiana
zostanie potwierdzona aneksem do umowy
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ w cenie: 200 zł za 1 egz., można nabyć na wniosek Wykonawcy, bezpośrednio
w siedzibie MOSiR w Kielcach ul. Żytnia 1,25-018, I p. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. Sekretariat.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ zał. od 1 do 9 po zm. 25.09.13 SIWZ zał. od 1 do 9 po zm. 25.09.13
SIWZ z zał 1 do 9 SIWZ z zał 1 do 9
Zał.10.1 Strona tytułowa PP_SZ PB Zał.10.1 Strona tytułowa PP_SZ PB
Zał.10.2 Opis techniczny PAB Zał.10.2 Opis techniczny PAB
Zał.10.3 Opis techniczny PZT Zał.10.3 Opis techniczny PZT
Zał.10.4 Rys 1 Orientacja Zał.10.4 Rys 1 Orientacja
Zał.10.5 Rys 2 Zagospodarowanie terenu Zał.10.5 Rys 2 Zagospodarowanie terenu
Zał.10.6 Rys 3 Profil podłużny Zał.10.6 Rys 3 Profil podłużny
Zał.10.7 Rys 4 Szczegóły konstrukcyjne Zał.10.7 Rys 4 Szczegóły konstrukcyjne
Zał.10.8 Oświadczenie o komplentności dokum. Zał.10.8 Oświadczenie o komplentności dokum.
Zał.10.9 Strona tytułowa PP_SZ PW OGRODZENIE Zał.10.9 Strona tytułowa PP_SZ PW OGRODZENIE
Zał.10.10 Opis techniczny PW-ogrodzenie Zał.10.10 Opis techniczny PW-ogrodzenie
Zał.10.11 Rys 1 Orientacja Zał.10.11 Rys 1 Orientacja
Zał.10.12 Rys 2 Zagospodarowanie terenu Zał.10.12 Rys 2 Zagospodarowanie terenu
Zał.10.13 Strona tytułowa PP_SZ PW Zał.10.13 Strona tytułowa PP_SZ PW
Zał.10.14 Opis techniczny PW Zał.10.14 Opis techniczny PW
Zał.10.15 Rys 1 Orientacja Zał.10.15 Rys 1 Orientacja
Zał.10.16 Rys 2 Zagospodarowanie terenu Zał.10.16 Rys 2 Zagospodarowanie terenu
Zał.10.17 Rys 3 Profil podłużny Zał.10.17 Rys 3 Profil podłużny
Zał.10.18 Rys 4 Przekroje poprzeczne Zał.10.18 Rys 4 Przekroje poprzeczne
Zał.10.19 Rys 5 Szczegóły konstrukcyjne Zał.10.19 Rys 5 Szczegóły konstrukcyjne
Zał.10.20 Wjazd.Wyjazd bezobsługowy Zał.10.20 Wjazd.Wyjazd bezobsługowy
Zał.10.21 Schemat rozmieszczenia urządzeń Zał.10.21 Schemat rozmieszczenia urządzeń
Zał.11.1 Strona tytułowa PP_SZ Zał.11.1 Strona tytułowa PP_SZ
Zał.11.2 Zawartość opracowania Zał.11.2 Zawartość opracowania
Zał.11.3 Wymagania ogólne Zał.11.3 Wymagania ogólne
Zał. 11.4 Odtworzenie tres i punktów wysokościowych Zał. 11.4 Odtworzenie tres i punktów wysokościowych
Zał.11.5 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, przepustów i budynków Zał.11.5 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, przepustów i budynków
Zał.11.6 Podniesienie studzienek telekomunikacyjnych Zał.11.6 Podniesienie studzienek telekomunikacyjnych
Zał.11.7 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalnych Zał.11.7 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalnych
Zał.11.8 Wykonanie nasypów Zał.11.8 Wykonanie nasypów
Zał.11.9 Podniesienie studzienki ściekowej, kratki ściekowej, zasuwy wodociągowej i gazowej Zał.11.9 Podniesienie studzienki ściekowej, kratki ściekowej, zasuwy wodociągowej i gazowej
Zał.11.10 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża Zał.11.10 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Zał.11.11 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Zał.11.11 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Zał.11.12 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem Zał.11.12 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem
Zał.11.13 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Zał.11.13 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
Zał.11.14 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i scieków Zał.11.14 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i scieków
Zał.11.15 ogrodzenie z siatki metalowej przy posesjach przydrożnych Zał.11.15 ogrodzenie z siatki metalowej przy posesjach przydrożnych
Zał.11.16 Krawężniki betonowe Zał.11.16 Krawężniki betonowe
Zał.11.17 Chodniki z brukowej kostki betonowej Zał.11.17 Chodniki z brukowej kostki betonowej
Zał.11.18 Betonowe obrzeża chodnikowe Zał.11.18 Betonowe obrzeża chodnikowe
Zał.12 Przedmiar robót Zał.12 Przedmiar robót
|