Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Kielce:
Dostawę fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej samojezdnej do pielęgnacji
nawierzchni trawiastych na Stadion Piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w
Kielcach.
Numer ogłoszenia: 37455 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
zakład budżetowy samorządowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej samojezdnej
do pielęgnacji nawierzchni trawiastych na Stadion Piłkarski przy ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowa kosiarka
wrzecionowa samojezdna ( 1 szt.), o następujących parametrach technicznych: -
Szerokość całkowita - min 113 cm - Długość całkowita - min 2120 (wraz z koszem
na ścięta trawę) - Wysokość - min 99 cm - Szerokość cięcia - min. 90 cm, nie
więcej niż 100 cm. - Wysokość cięcia w zakresie od 6 do 57mm - Waga powyżej 340
kg - Przekładania mechaniczna układu napędowego - system napędu mechaniczny -
Zaczep holowniczy dla doczepienia siedziska operatora - Cylinder tnący 6 lub 8
ostrzy ustawionych spiralnie - Silnik spalinowy na olej napędowy o mocy minimum
4,2 kW z zapłonem elektrycznym (akumulator w zestawie) - Kosz na ściętą trawę
umocowany z przodu kosiarki zdejmowany - Siedzisko wraz z układem jezdnym dla
operatora kosiarki - Wyłącznik bezpieczeństwa połączony elektrycznie z
silnikiem w poręczy sterującej operatora - Układ przeniesienia napędu z silnika
na wał napędowy oraz kasetę tnącą za pomocą kół zębatych i łańcuchów -Dźwignie
hamulcowe ułatwiające manewrowanie skrętowe kosiarki -Wał tylni odlewany
trójdzielny (NIE GUMOWY) Pozostałe wymagania: - rok produkcji - nie starsza niż
2012 r.) - okres gwarancji: minimalny 24 miesiące..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.33.11.10-2.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: nie
wymagane
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
Pzp, na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
sporządzonego wg wzoru jak w Załączniku nr 3 do siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
Pzp, na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
sporządzonego wg wzoru jak w Załączniku nr 3 do siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
Pzp, na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
sporządzonego wg wzoru jak w Załączniku nr 3 do siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
Pzp, na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
sporządzonego wg wzoru jak w Załączniku nr 3 do siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający dokona oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
Pzp, na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków
sporządzonego wg wzoru jak w Załączniku nr 3 do siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
W celu
potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego, Wykonawcy są zobowiązani przedstawić wraz z ofertą: - dokument
zawierający opis kosiarki wymienionej w ofercie, tj: kartę katalogową Wymagana
forma dokumentu - kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę.
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp:
- na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:
a) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z
powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, o
treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
- na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp,
c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o Ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, ze
zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o
treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez zamawiającego w celu wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, których opis
sposobu oceny spełniania został podany w pkt VIII ppkt 2 siwz: a) oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru
określonego w Załączniku nr 3 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony
przewidują dokonanie istotnych zmian umowy: - w zakresie ewentualnej zmiany
terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony
umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2.Zmiana terminu realizacji umowy, spowodowana wystąpieniem przesłanki, o
której mowa w pkt. 1, z zastrzeżeniem §5 ust. 2. wymaga potwierdzenia w formie
pisemnej pod rygorem nieważności umowy. 3.Niedopuszczalne są inne zmiany
postanowień umowy które skutkowałyby koniecznością zmiany treści oferty
Wykonawcy
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ z zał. od 1 do 5 SIWZ z zał. od 1 do 5
|