Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach
krytych pływalni MOSiR w Kielcach
Numer ogłoszenia: 13586 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach
krytych pływalni MOSiR w Kielcach.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy
środków chemicznych stosowanych do procesu uzdatniania wody w basenach n/w
obiektów Zamawiającego: - Krytej Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, -
Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, - Krytej Pływalni MORS przy ul.
Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7 - Krytej
Pływalni FOKA ul. Barwinek 31 w okresie: od daty podpisania umowy do 31 .12.
2014 r. Terminy i wielkości poszczególnych dostaw będą uzależnione od
zapotrzebowania bieżącego na obiektach. Każdorazowa dostawa odbywać się będzie
za zamówieniem Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres dostaw oraz warunki ich
realizacji zawierają: a) Specyfikacja techniczna dostawy , stanowiącą załącznik
nr 1 do SIWZ b) umowa , której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.96.20.00-5.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium -nie
wymagane
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Ocena spełniania warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1
ustawy pzp.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie posiadania wiedzy
i doświadczenia, rozumianego jako: należytego wykonania, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w ciągu ostatnich trzech
lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej
niż 70 000 zł brutto każda; Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na
podstawie załączonego wykazu dostaw, jak w zał. nr 5 do siwz wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie dysponowania
minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane przepisami prawa tj. ustawą
o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r Nr 199, poz.1671 ze
zm.) - ważne zaświadczenie ADR o ukończeniu kursu dla kierowców
przewożących towary niebezpieczne . Ocena spełnienia warunku będzie
dokonana na podstawie wykazu osób, jak w zał. nr 8 do siwz, wg formuły:
spełnia albo nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na podstawie znajdowania się w
sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: posiadania
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę
ubezpieczenia 150 000,00 zł ( na jedno i więcej zdarzeń ) Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu wg
formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego,
że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom
technicznym;
- inne
dokumenty
zaświadczenia
podmiotu uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że dostarczane
produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj: a)
pozwolenia na obrót środkiem biobójczym ( wraz z załącznikami) wydanego na
podstawie ustawy z dnia 13.09.2002r. O produktach biobójczych ( tekst jedn.
Dz.U.2007.39.252) na środki: - podchloryn sodu stabilizowany o minimalnym stężeniu
147 g/l -ciecz; - środek do zwalczania glonów, grzybów, bakterii w wodzie
basenowej - ciecz b) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych na
wszystkie środki, wystawione zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 13
listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. z 2007 r., Nr 215,
poz. 1588) ( w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę zgodnie z opisem w
rozdz. XIV pkt 1 lit.h) SIWZ.)
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na
zasobach tych podmiotów, wg wzoru jak w zał. nr 7 do siwz. Wymagana forma
dokumentu - oryginał 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie
(w tym: konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub
kopia poświadczona przez notariusza 3) Pełnomocnictwo określające jego zakres w
przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do podpisania
oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub
ewidencji. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez
notariusza
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony
dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w sytuacji: 1)
zaistnienia siły wyższej uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z
jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa; 2) zmiany
obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta
spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia
wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo
obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże
wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, przy czym zmianie
ulegnie wyłącznie cena brutto; 3) zaistnienia okoliczności, których nie można
było przewidzieć na etapie sporządzania siwz oraz ogłoszenia , a w
szczególności : a) z powodu gdy producenci w okresie obowiązywania umowy zaprzestaną
produkcji bądź dystrybucji środka do uzdatniania wody wymienionego w zamówieniu
Zamawiającego i ofercie Wykonawcy i zajdzie konieczność - za pisemnym
powiadomieniem Zamawiającego - zastosowania innego środka o równoważnych
właściwościach; b) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na ew. zmianę
technologii uzdatniania wody w obiektach zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany
niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, Ip, pok. nr 5
. Godziny pracy Zamawiającego : dni robocze ( pn.-pt.) w godz. od 7:30 do
15:30.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, Ip,
sekretariat ..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załączniki od 1 do 10 do siwz Załączniki od 1 do 10 do siwz
|