|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej
Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 114088 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
samorządowy zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej
Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia
obejmuje w szczególności :
Etap 1. -
opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 02.09.2004r Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072 z póź. zm. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego; - sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego, - wykonanie
projektu fotometrycznego wykonanego na bazie projektowanych opraw
projektorowych oraz proponowanego sprzętu. Symulacja ta musi potwierdzać
osiągnięcie oczekiwanego efektu oświetleniowego po wykonaniu wszelkich prac
projektowych. Obliczenia powinny uwzględniać istniejące oraz projektowane
oprawy zamontowane na stadionie wraz z wyznaczeniem miejsca i ilości
dodatkowych opraw fabrycznie nowych poprawiających jakość oświetlenia
Etap 2. -
dostawa i montaż oświetlenia, - wykonanie badan i pomiarów: rezystancji
izolacji, biegunowości i ciągłości połączeń skuteczności działania środków
ochrony przeciwporażeniowej rezystancji uziemienia badania rzeczywistych
natężeń oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12193:2007 - Światło i oświetlenie,
Oświetlenie w sporcie. przeprowadzenie rozruchu systemów i szkolenia personelu
Zamawiającego, - wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej w 2 -ch
egz. 3. Wszystkie zastosowane przez wykonawcę elementy wchodzące w cały system
oświetlenia meczowego muszą posiadać deklarację zgodności z wymogami
zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej oraz oznaczenie CE. 4.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa: a. Program
Funkcjonalno-użytkowy stanowiącym załącznik nr 10 do siwz. b. wzór umowy -
stanowiący Załącznik nr 7 do siwz. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy
udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot
zamówienia. Uwaga! Montaż nowych naświetlaczy może odbyć się tylko i wyłącznie
przy użyciu i pomocy osób posiadających uprawnienia alpinistyczne - brak
możliwości wjazdu na powierzchnię płyty boiska, jak i wykorzystania podnośnika
koszowego (zwyżki). Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie sportowym - w
tym czasie mogą się odbywać treningi i mecze ligowe. Szczegółowy harmonogram
prac i montażu urządzeń należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Ponadto - w
przypadku organizacji imprezy sportowej w trakcie trwania zamówienia -
Wykonawca musi zapewnić na terenie obiektu pracę systemów oświetleniowych
gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa oraz optymalne parametry
oświetlenia na potrzeby transmisji ew. meczów w TV. 6. W celu prawidłowego
zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia na Wykonawcy spoczywa
obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu SP Zamawiający organizuje spotkanie
z Wykonawcami oraz udostępni obiekt na potrzeby wizji w dniu 11 kwietnia 2014r
o godz: 9.00. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty
ponosi Wykonawca. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji w zakresie
spraw merytorycznych zamówienia są: - Jacek Domoradzki - kierownik Zespołu
Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 - Tel: 41 36 76 714, 41 36 76 715, 41 36
76 706 lub 608 07 88 88 - Wojciech Wesołowski - kierownik zespołu obsługi
technicznej obiektów ul. Ściegiennego 8 Tel: 41 36 76 714, 41 36 76 715, 41 36
76 706 lub 664 027136.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, do wysokości 50% zamówienia podstawowego .
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6,
45.31.10.00-0, 45.31.73.00-5, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 11 000
zł ( słownie: jedenaście tysięcy zł) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę
uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 98 1050 1461 1000 0023 5341 5751 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Rozbudowa oświetlenia meczowego płyty głównej Stadionu Piłkarskiego przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy
załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w
pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest
złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo
do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz.
XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci
Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w
sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien
zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub
gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na
pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których
mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zwróci
wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ; b) Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8
ppkt 2 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9.
Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
dysponuje wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wykonania w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych
które potwierdzą wykonanie w ramach jednej umowy : - robót budowlanych,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwóch
robót polegających na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego z zastosowaniem
specjalistycznych opraw projektorowych oświetlenia zewnętrznego na
obiektach użyteczności publicznej, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł
brutto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Ocena spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. b) niniejszej
SIWZ, jako zał. nr 5 do siwz , metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 3 lit. a)
niniejszej SIWZ, jako Zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać że
dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, która posiada uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych; b) jedną osobą, która posiada
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu
zawodowego. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie
posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego
Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.)
oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.
394). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena
spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX, pkt
3 lit. c) i d) SIWZ, jako zał. nr 4 i 8 do siwz, metodą spełnia lub nie
spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że
posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1 000 000 zł ( na jedno i więcej
zdarzeń) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
załączonej kserokopii dokumentu, wym. w rozdz. IX pkt.3 lit. e) siwz,
metodą spełnia lub nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych
niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia załączył do oferty co najmniej : - poświadczenie
(lub inny dokument ) potwierdzający, że co najmniej dwie roboty polegające
na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego z zastosowaniem specjalistycznych
opraw projektorowych oświetlenia zewnętrznego na obiektach użyteczności
publicznej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł brutto każda - - zostały
wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone. Wymagana forma dokumentu - oryginał;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki,
opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których
autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie
zamawiającego;
- zaświadczenie
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego,
że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom
technicznym;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód
wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XII SIWZ Inne dokumenty niezbędne
do przeprowadzenia postępowania: a) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie
warunków, o których mowa w pkt. VIII.2. siwz ( w zakresie wiedzy i
doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia) polega na zasobach
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy pzp ( co
powinno wynikać z treści Wykazów jako zał. nr 4 i 5 do siwz ) należy
przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów tj. tych o których mowa w
art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i
doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o
udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg wzoru, jak w
zał. nr 6 do siwz Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo określające jego zakres,
w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane
lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność
przez Wykonawcę.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony
przewidują istotne zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy w
następujących przypadkach: 1) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień
dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na
uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego
wydłużenia, 2) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy
przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ
administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z
przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) wystąpienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych ( opady atmosferyczne - ulewne deszcze
powyżej 3 dni, powodzie, opady śniegu, gradobicia, inne klęski żywiołowe), 5)
koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń
właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i
nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7) braku
możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym
umową ( np. w związku z odbywającymi się w tym czasie imprezami sportowymi na
stadionie) Powyższe zmiany zostaną potwierdzone aneksem do umowy. 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, związanej ze
zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)
odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót, zbędnych do
wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a
wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmian technologicznych, spowodowanych w
szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnością na rynku
materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub
wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) możliwością zastosowania
materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w
projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy
lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające
uzyskanie lepszej jakości robót, c) możliwością zastosowania technologii
wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu
realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy, d) koniecznością zrealizowania projektu przy
zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie
w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) wystąpieniem
odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególności
istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych instalacji,
g) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa, h) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, i) koniecznością
wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie,
skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa
użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji
inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie
odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; j)
koniecznością uwzględnienia robót dodatkowych, na skutek wydanych w toku
realizacji zaleceń właściwych służb i inspekcji. 3.Przy modyfikacji zakresu
świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębniają: 1) roboty zamienne, przez które
rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian za roboty zawarte w
pierwotnej dokumentacji projektowej, 2) roboty zaniechane, przez które rozumie
się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało
się zbędne, 3) roboty w ramach zamówień dodatkowych, przez które rozumie się
roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których nie przewidywała
dokumentacja projektowa i których nie można było przewidzieć w chwili
podpisania umowy. 4.Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, o których mowa w ust
3 pkt. 1 i 2, mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do umowy, którego
podstawę stanowić będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności,
zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. 5.Zawarcie umowy na roboty dodatkowe, o
której mowa w ust. 3 pkt. 3, możliwe będzie po przeprowadzeniu odrębnego
postępowania, podstawę którego stanowić będzie protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych, zaakceptowany przez Zamawiającego , a podpisany przez
Wykonawcę , Inspektora Nadzoru.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
MIEJSKI
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 25-18 KIELCE UL. ŻYTNIA 1, Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce:
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 25-18 KIELCE UL. ŻYTNIA 1, Ip. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załączniki od 1 do 9 Załączniki od 1 do 9
Zał. nr 10 PFU Zał. nr 10 PFU
Zał. do PFU nr 10 -1.1 Zał. do PFU nr 10 -1.1
Zał. do PFU nr 10 -1.2 Zał. do PFU nr 10 -1.2
Zał. do PFU nr 10 -1.3 Zał. do PFU nr 10 -1.3
Zał. do PFU nr 10 -1.4 Zał. do PFU nr 10 -1.4
Zał. do PFU nr 10 -1.5 Zał. do PFU nr 10 -1.5
Zał. do PFU nr 10 -2.1 Zał. do PFU nr 10 -2.1
Zał. do PFU nr 10 -2.2 Zał. do PFU nr 10 -2.2
Zał. do PFU nr 10 -2.3 Zał. do PFU nr 10 -2.3
Zał. do PFU nr 10 -2.4 Zał. do PFU nr 10 -2.4
Zał. do PFU nr 10 -2.5 Zał. do PFU nr 10 -2.5
Zał. do PFU nr 10 -2.6 Zał. do PFU nr 10 -2.6
Zał. do PFU nr 10 -2.7 Zał. do PFU nr 10 -2.7
Zał. do PFU nr 10 -2.8 Zał. do PFU nr 10 -2.8
Zał. do PFU nr 10 -2.9 Zał. do PFU nr 10 -2.9
Zał. do PFU nr 10 -2.10 Zał. do PFU nr 10 -2.10
Zał. do PFU nr 10 -3.1 Zał. do PFU nr 10 -3.1
Zał. do PFU nr 10 -3.2 Zał. do PFU nr 10 -3.2
Zał. do PFU nr 10 -3.3 Zał. do PFU nr 10 -3.3
Zał. do PFU nr 10 -3.4 Zał. do PFU nr 10 -3.4
Zał. do PFU nr 10 -3.5 Zał. do PFU nr 10 -3.5
Zał. do PFU nr 10 -4.1 Zał. do PFU nr 10 -4.1
Zał. do PFU nr 10 -4.2 Zał. do PFU nr 10 -4.2
|