Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego
Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 261022 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali
Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje
dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego, a w szczególności: 1)
Dostawę i montaż zgodnie z Projektem i Specyfikacją: - punktów kamerowych
systemu monitoringu, - wideoserwerów z oprogramowaniem rejestrującym, -
urządzeń rejestrujących audio, - stacji operatorskich z niezbędnym
wyposażeniem, - przełączników rdzeniowych sieci logicznej, - przełączników
dostępowych sieci logicznej, - systemu zarządzającego siecią logiczną, - kontrolera
punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, - punktów dostępowych sieci
bezprzewodowej, - drukarki termosublimacyjnej, - sieci elektrycznej i
teletechnicznej (przewodowej i bezprzewodowej) systemu monitoringu, - demontaż
do późniejszego wykorzystania istniejących elementów obecnie eksploatowanego
systemu monitoringu wizyjnego CCTV 2) zaprogramowanie i skonfigurowanie całości
systemu monitoringu wizyjnego, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i
osoby pracujące przy eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie,
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie,
działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3
egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie
PDF). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja
projektowa (zał. nr 10 do SIWZ ) b) specyfikacja dostawy i montażu ( zał. 11 do
SIWZ) c) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ) Warunki i sposób realizacji
przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik
nr 6 do siwz. Zamawiający w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Zał. Nr 11 do
SIWZ podał przykładowe oprogramowanie, sprzęt i materiały umożliwiające
realizację Projektu Wykonawczego zgodnie z założeniami. Zgodnie z art. 30 ust.
4 ustawy pzp - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w
dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca może zaoferować
sprzęt, jak opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej,
stanowiących załącznik nr 10 i 11 do SIWZ - lub r ó w n o w a ż n y , z
zastrzeżeniem, że zaoferowany równoważny sprzęt musi spełniać minimalne
parametry opisane w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ. Wykonawca może zaproponować
sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do
opisanych, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy i usługi
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności załączając
wymagane karty katalogowe sprzętu i oprogramowania. Przed przystąpieniem do
sporządzenia oferty Wykonawca powinien: - zapoznać się ze specyfiką pracy i
funkcją obiektu: Hala Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach. Osobą upoważnioną do
udzielania informacji jest : Dariusz Misiorowski - Kierownik Zespołu Obiektów
Sportowych ul. Boczna 15 . tel. 41 3676718 lub 662 019080 - wziąć pod uwagę
fakt, że musi zapewnić nieprzerwaną pracę, działających w chwili obecnej na
terenie obiektu, systemów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa w
trakcie organizacji imprez sportowych. Wszelkie działania Wykonawcy, które
spowodują nieprawidłowe działania w/w systemów stanowią kosz i ryzyko Wykonawcy
i jako takie powinny być wkalkulowane w wartość dostaw i montaży. W okresie
prowadzenia prac będą się odbywały mecze oraz treningi zespołów sportowych.
Czas trwania tych imprez został uwzględniony w terminie do wykonania zamówienia
dla Wykonawcy.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.35.00-7, 72.71.00.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 18
000,00 zł ( słownie: osiemnaście tysięcy 00.100 zł) 2.Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu
przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować
okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania
ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Dostawę i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w
Kielcach W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty
oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach
Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w
jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć
(spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu
oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wg formuły: spełnia albo nie
spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i
doświadczenie, rozumiane jako: należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem urządzeń do monitoringu
wizyjnego, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda; Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu dostaw, jak
w zał. nr 4 do siwz wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena
spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu
oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wg formuły: spełnia albo nie
spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia poprzez : - dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą
funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia
budowlane przynajmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. - dysponowanie co najmniej 1
osobą posiadającą kwalifikacje do programowania systemu; Ocena spełnienia
warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób, jak w zał. nr 5 do siwz, wg
formuły: spełnia albo nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji
ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: posiadają opłaconą polisę,
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia 150 000,00 zł ( na
jedno i więcej zdarzeń ) Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
załączonego dokumentu wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego,
że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie
niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań
wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do
systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach
europejskich;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na
zasobach tych podmiotów, wg wzoru jak w zał. nr 7 do siwz. Wymagana forma
dokumentu - oryginał 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących
wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez notariusza 3) Pełnomocnictwo określające jego
zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do
podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego
rejestru lub ewidencji. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony
przewidują dokonanie istotnych zmian umowy: a) ewentualnej zmiany terminu
wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - działania
siły wyższej np. klęski żywiołowe w okresie planowego wykonywania umowy, , -
wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć,
pomimo zachowania należytej staranności (np. nie planowane zdarzenia ) mające
bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac; b) ewentualnej zmiany osób
nadzorujących wykonanie zamówienia. 3.Zmiany istotnych postanowień umowy
zastaną wprowadzone na drodze aneksu do umowy po podpisaniu obustronnym
protokołu uzasadniającego zmiany. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają
dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w
granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załącznik do siwz : 1 - 9 Załącznik do siwz : 1 - 9
Zał. 10. Dokumentacja Projektowa Zał. 10. Dokumentacja Projektowa
Zał. 10.1. Zał. 10.1.
Zał. 10.2. Zał. 10.2.
Zał. 10.3. Zał. 10.3.
Zał. 10.4. Zał. 10.4.
Zał. 10.5. Zał. 10.5.
Zał. 11. Specyfikacja techniczna dostawy i montażu Zał. 11. Specyfikacja techniczna dostawy i montażu
zał. 12. Kosztorys Ofertowy zał. 12. Kosztorys Ofertowy
Zał. 13. Przedmiar Zał. 13. Przedmiar
|