|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 342750-2014 z dnia
2014-10-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie jest dwuczęściowe. Nazwa I części:
Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części:...
Termin składania ofert: 2014-10-28
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 256811 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342750
- 2014r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2015 roku.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Jest to zamówienie jest dwuczęściowe. Nazwa I części:
Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części: Usługa
bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości
pieniężnych z obiektów Zamawiającego do Banku Przedmiotem I części zamówienia
jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie
miasta Kielce poprzez: - fizyczną ochronę przez pracowników ochrony Wykonawcy -
na obiektach wymienionych w Wykazie Lokalizacji cz. I. ppkt: 1), 2),3),4),10)
siwz. - podjazdy grup patrolowych - 14 razy w tygodniu na każdy obiekt
wymieniony w Wykazie Lokalizacji cz. I ppkt: 5),6), 7), 8), 9), 11) siwz -
dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych przez Wykonawcę w 9 obiektach
Zamawiającego oraz zapewnienie ew. wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego
reagowania - we wszystkich obiektach - w okresie od: 1 stycznia 2015 r. od
godziny 7.00 do 2 stycznia 2016 r. do godziny 7.00 Przedmiotem II części
zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i
mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego poprzez:
świadczenie usług odbioru gotówki z utargów na obiektach Zamawiającego
położonych na terenie miasta Kielce, w których znajdują się punkty kasowe oraz
jej konwoju do Banku Zamawiającego: ING Banku Śląskiego przy ul. Silnicznej 26
w Kielcach - w okresie: od 1 stycznia 2015 r. do 2 stycznia 2016 r..
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa bezpośredniej stałej i
doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych na
terenie miasta Kielce
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp.
K. (Lider konsorcjum) Impel Security Polska Sp. z o. o. Impel Monitoring
Sp. z o. o., ul. Ślężna
118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 613978,55 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 420496,00
- Oferta z najniższą ceną: 420496,00 / Oferta z
najwyższą ceną: 669777,44
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej
polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych z obiektów Zamawiającego do
Banku
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Ochrony REWERS Jerzy
Adamczyk, ul. Polna 15, 26-085 Ćmińsk, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 18253,20
- Oferta z najniższą ceną: 1810,93 / Oferta z
najwyższą ceną: 27973,89
- Waluta: PLN.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze cz. II
Kielce, dnia
20.11.2014 r.
Dot.
postepowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.
Dz.U.2010.113.759 ze zm.), pn: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Cz. II.
Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości
pieniężnych z obiektów Zamawiającego do
Banku
1.
ZAWIADOMIENIE O
WYBORZE OFERTY
Działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp -
w imieniu Zamawiającego, informuję, że wyniku badania i
oceny ofert w niniejszym postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 1 Wykonawcy: Agencja
Ochrony „REWERS” Jerzy Adamczyk Ćmińsk
ul. Polna 15, 26-085 Miedziana Góra, za cenę: 18 253,20
zł ( słownie: osiemnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt
trzy 20/100)
Uzasadnienie
Oferta jest ważna. Spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w siwz . Spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu w II części
postępowania przedstawia najniższą cenę.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 %,
określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu na cz. II. złożono 6 ofert. Nie
wykluczono żadnego Wykonawcy, odrzucono 1
ofertę.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów
w kryterium:
CENA
= 100
%
|
1
|
Agencja Ochrony „REWERS” Jerzy
Adamczyk
ul. Polna 15, Ćmińsk
|
100,00
|
4 B
|
Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Ślężna
118, 53-111 Wrocław (Lider konsorcjum)
Impel
Security Polska Sp. z o. o.
ul.
Ślężna 118, 53-111 Wrocław ( partner konsorcjum)
Impel
Monitoring Sp. z o. o. Sp. K.
ul.
Ślężna 118, 53-111 Wrocław ( partner konsorcjum)
|
Odrzucona
|
7
|
EKOTRADE Sp. z
o. o.
ul. Melomanów
4
00-712
Warszawa
|
85,50
|
8
|
Poczta Polska
S.A
Centrum Usług
Koncesjonowanych
Sekcja Ochrony
w Kielcach
Plac
Niepodległości 2, 25-001 Kielce
|
66,48
|
9
|
Agencja
Ochrony Osób i Mienia Justus Sp. z o. o.
ul. Skotnicka
230
30-394 Kraków
(Lider Konsorcjum)
Justus
D.W.A. Sp. z o. o.
ul.
Skotnicka 230
30-394
Kraków (Partner Konsorcjum)
Justus
C.M.A. Sp. z o. o.
ul.
Skotnicka 230
30-394
Kraków (Partner Konsorcjum)
|
65,25
|
11
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„Karabela-CK” Sp. z o. o.
ul. Warszawska 34
25-312 Kielce
|
82,65
|
Zgodnie z art. 94 ust.1. 2) ustawy pzp - umowa może zostać zawarta w
terminie nie krótszym, niż 5 dni od dnia przeslania zawiadomienia o wyborze
oferty, tj. nie wcześniej niż 26.11.2014 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty cz. I
Kielce, dnia
12.11.2014 r.
Dot.
postepowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(j.t.
Dz.U.2010.113.759 ze zm.), pn: Ochrona
fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Cz. I.
Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej
ochrony fizycznej osób i mienia
obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce
1.
ZAWIADOMIENIE O
WYBORZE OFERTY
Działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - w
imieniu Zamawiającego, informuję, że w wyniku badania i
oceny ofert w niniejszym postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana Państwa oferta, tj. oferta nr 2
Konsorcjum Firm :
Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Ślężna
118, 53-111 Wrocław (Lider konsorcjum)
Impel
Security Polska Sp. z o. o.
ul. Ślężna
118, 53-111 Wrocław ( partner konsorcjum)
Impel Monitoring Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Ślężna
118, 53-111 Wrocław ( partner konsorcjum)
za cenę: 420
938,80 zł ( słownie: czterysta dwadzieścia
tysięcy dziewięćset trzydzieści osiem
80/100 )
Uzasadnienie
Oferta jest ważna. Spełnia wszystkie wymogi
formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie oświadczenia i dokumenty żądane w siwz . Spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu w I części
postępowania przedstawia najniższą cenę.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 100 %,
określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono 6 ofert. Nie wykluczono
żadnego Wykonawcy, odrzucono 1 ofertę.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Liczba punktów
w kryterium:
CENA
= 100 pkt
|
2
|
Grupa
DSF Sp. z o. o. (Lider konsorcjum)
ul.
Powstańców 4a, lok.67
05-091
Ząbki
DSF Grupa
Sławomir Duba (Partner konsorcjum)
ul. Powstańców
4a, lok.67
05-091 Ząbki
|
84,82
|
4
A
|
Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
(Lider konsorcjum)
Impel
Security Polska Sp. z o. o.
ul.
Ślężna 118, 53-111 Wrocław ( Partner konsorcjum)
Impel Monitoring Sp. z o. o. Sp. K.
ul.
Ślężna 118, 53-111 Wrocław ( Partner konsorcjum)
|
100,00
|
5
|
ARGOS 1 Sp. z o. o.
os. Sosnówka 1 B
26-060 Chęciny
|
96,33
|
6
|
EKOTRADE Sp. z o. o.
ul. Melomanów 4
00-712 Warszawa
|
62,84
|
10
|
Agencja Ochrony Osób i Mienia
Justus Sp. z o. o.
ul. Skotnicka 230
30-394 Kraków (Lider
Konsorcjum)
Justus
D.W.A. Sp. z o. o.
ul.
Skotnicka 230; 30-394 Kraków
(Partner Konsorcjum)
Justus
C.M.A. Sp. z o. o.
ul.
Skotnicka 230; 30-394 Kraków (Partner
Konsorcjum)
|
Oferta
Odrzucona
|
12
|
Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe
„Karabela-CK”
Sp. z o. o.
ul.
Warszawska 34; 25-312 Kielce
|
69,96
|
Zgodnie z art. 94 ust.1. 2) ustawy pzp- umowa może zostać zawarta w terminie
nie krótszym, niż 5 dni od dnia przeslania zawiadomienia o wyborze oferty, tj.
nie wcześniej niż 18.11.2014r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana treści siwz 21.10.2014r
Kielce dnia
21.10.2014r
Dot. postepowania o udzielenie
zamówienia publicznego, o wartości nie przekraczającej w zł równowartości 207
000 euro, prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych na:
Ochronę fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji
ZAWIADOMIENIE
O ZMIANIE TREŚCI SIWZ
1. Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp – Zamawiający
zmienia treść siwz w ten sposób, że:
1) Treść
Rozdz. VIII.2.2) cz. II. przyjmuje brzmienie:
„…2)
sytuacji ekonomicznej i finansowej
tj:
posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w zakresie wykonywania usług
bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż 20 000,00 euro wraz z zapłatą
składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma gwarancyjna stanowi łączną
wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie ryzyka z tytułu realizacji
zamówienia…”.
2) Treść
Rozdz. IX.3.g) siwz przyjmuje brzmienie:
„…g)
dokument opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w zakresie wykonywania usług
bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż 2 000 000,00 zł ( dla cz. I ) oraz 20
000 euro ( dla cz. II ) wraz
z dokumentem zapłaty składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma
gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie
ryzyka z tytułu realizacji zamówienia (
osobno dla cz. I i II )
2. Powyższa zmiana powoduje zmianę ogłoszenia o
zamówieniu w części III.3.5) ogłoszenia.
Załączniki: Siwz po zmianach 21.10.2014 Siwz po zmianach 21.10.2014
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.10.2014
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 342750-2014 z dnia 2014-10-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie jest dwuczęściowe. Nazwa I części:
Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części:...
Termin składania ofert: 2014-10-28
Numer ogłoszenia: 350620 - 2014; data zamieszczenia:
21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 342750 - 2014 data 15.10.2014 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, fax. 41 3676913.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
III.3.5).
- W ogłoszeniu jest: Dot. Cz. II. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a
w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej
z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakresie wykonywania usług
ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100.000,00 zł
wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma
gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie
ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu polisy, o którym mowa
w rozdziale . IX. Pkt. 3 g) siwz, metodą: spełnia lub nie spełnia.
- W ogłoszeniu powinno być: Dot. Cz. II. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a
w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej
z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakresie wykonywania usług
ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 20 000 euro
wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma
gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie
ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu polisy, o którym mowa
w rozdziale . IX. Pkt. 3 g) siwz, metodą: spełnia lub nie spełnia.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania do siwz i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 20.10.2014r
Kielce dnia
20.10.2014r
PYTANIA
I ODPOWIEDZI DO SIWZ
Dot. postepowania o udzielenie
zamówienia publicznego, o wartości nie przekraczającej w zł równowartości 207
000 euro, prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych na:
Ochronę fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji
Działając w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w dniu 16.10. i 17.10. 2014 r od Wykonawców wpłynęły
pytania o wyjaśnienie treści siwz, których treść oraz odpowiedzi
Zamawiającego na te pytania zamieszczamy poniżej:
1.
1. „…
Czy Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy realizujący usługę byli wpisani
na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ? Jeżeli nie, to prosimy o
wskazanie , na których obiektach przedmiot umowy może być realizowany przez
pracowników nie posiadających wpisu na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony…”
Odpowiedź Zamawiającego
Dot.
cz. I. zamówienia - zgodnie z treścią Rozdz. VIII.A.2.3.c)
siwz – Zamawiający wymaga aby bezpośrednia
ochrona fizyczna osób i mienia opisana
dla cz. I. zamówienia była sprawowana przez pracowników ochrony posiadających wpis na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony;
Dot.
cz. II. zamówienia
– w stosunku do pracowników ochrony wykonujących czynności konwojowania
pieniędzy z obiektów Zamawiającego wykazanych w Rozdz. III. siwz : „Wykaz lokalizacji i sposób sprawowania
ochrony” - Zamawiający nie stawia warunku
posiadania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
2. 2. W
kolumnie sześć (…) zestawienia - załącznika
do formularza ofertowego: I.II. Zestawienie ofertowe odbioru i transportu
gotówki przetargu na ochronę fizyczną osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji -
wartość netto usługi liczona jest za dwanaście
miesięcy, natomiast w kolumnie nr. trzy okres wykonania usługi podany
jest w różnej ilości miesięcy. Czy wartość usługi w kolumnie sześć
powinna być wyliczona w okresie dwunastu miesięcy czy też w okresie wykonania
usługi podanej w kolumnie trzy.
Odpowiedź Zamawiającego:
Wartość
usługi w kolumnie sześć ( 6 )
Zestawienia ofertowego, stanowiącego zał. do formularza ofertowego nr 1. II - powinna być wyliczona za okres wykonywania
usługi podany w kolumnie trzy (3).
Zamawia
Zamawiający
poprawia załącznik , w ten sposób, że
przyjmuje on brzmienie jak w
załączeniu do niniejszej odpowiedzi.
Wyjaśnienie
to –
nosi charakter zmiany treść siwz, nie powodującej zmiany
treści ogłoszenia o zamówieniu, w
zakresie załącznika do formularza ofertowego ( zał. 1.II. do siwz ) w części
dotyczącej opisu w kol. Szóstej ( 6 )
Zestawienia ofertowego
W załączeniu:
Zał. 1.II. do siwz po zmianach
20.10.2014r
Załączniki: Zał. do formularza ofertowego 1.II. po zm. 20.10.2014r Zał. do formularza ofertowego 1.II. po zm. 20.10.2014r
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Numer ogłoszenia: 342750 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
zamówienie jest dwuczęściowe. Nazwa I części: Usługa bezpośredniej stałej i
doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych na
terenie miasta Kielce Nazwa II części: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej
polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych z obiektów Zamawiającego do
Banku 2.1) . Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie usługi
bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych
należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez:
- fizyczną ochronę przez pracowników ochrony Wykonawcy - na obiektach
wymienionych w Wykazie Lokalizacji cz. I. ppkt: 1), 2),3),4),10) siwz. -
podjazdy grup patrolowych - 14 razy w tygodniu na każdy obiekt wymieniony w
Wykazie Lokalizacji cz. I ppkt: 5),6), 7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie
urządzeń alarmowych zainstalowanych przez Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego
oraz zapewnienie ew. wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania - we
wszystkich obiektach. w okresie od: 1 stycznia 2015 r od godziny 7.00 do 2
stycznia 2016 r do godziny 7.00. Przewidywana liczba godzin ochrony stałej
sprawowanej przez pracowników Wykonawcy ( bez podjazdów patroli ) w okresie
realizacji zamówienia wyniesie: 48 544 godziny. ( przyjęto w oparciu o
kalendarz na 2015 r. ) Liczba ta posłuży do porównania ceny ofert. Rzeczywista
liczba godzin będzie wynikała z założeń zawartych w pkt. III. 2 siwz oraz ew. ustaleń
bieżących (dot.np. ochrony Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1
) ( wg mapy Google ) trasa 1 objazdu patrolowego obiektów objętych tą formą
ochrony wynosi ok. 20 km 2.2). Przedmiotem II części zamówienia jest
świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego poprzez: świadczenie usług
odbioru gotówki z utargów na obiektach Zamawiającego położonych na terenie
miasta Kielce, w których znajdują się punkty kasowe oraz jej konwoju do Banku
Zamawiającego: ING Banku Śląskiego przy ul. Silnicznej 26 w Kielcach - w
okresie: od 1 stycznia 2015r do 2 stycznia 2016r Przed przystąpieniem do
sporządzenia oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów i nieruchomości
przeznaczonych do ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia
mniejszego zakresu ochrony z przyczyn nieznanych na etapie sporządzania siwz -
jeżeli takie wystąpią i będą korzystne dla Zamawiającego. Osobą upoważnioną do
udzielania informacji w zakresie zamówienia jest: Andrzej Mazur-kierownik
Działu Ekonomiczno-Administracyjnego w MOSiR , tel.: 41 3676716 wew.12.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje dla
każdej części oddzielnie udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego
samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do
wysokości: 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.01.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wykonawca
przystępujący do cz. I. postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
10 000,00 zł (sł.: dziesięć tysięcy 00100) Na cz. II. nie jest wymagane wadium
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi
obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Ochronę fizyczną obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2015
2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał
lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje
się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych
formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z
ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. CZ.I.i II. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności,tj: posiadają ważną
koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia ,
wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia
( Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami); Ocena spełnienia
warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu koncesji wg
formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. Cz.I. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i
doświadczenie rozumianego jako należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu
ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch
usług, z których każda polega na bezpośredniej ochronie fizycznej ochrony
osób i mienia ( z wyłączeniem konwojowania pieniędzy ) - o wartości
usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda, poświadczonych za
należyte wykonanie ( dot. cz. I) Ocena spełniania tego warunku zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego w rozdz. IX pkt
3 lit. c) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 5 do siwz , metodą
spełnia lub nie spełnia Dla Cz.II. - nie jest wymagany warunek wiedzy i
doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. Cz. I. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj: a) dysponują co
najmniej dwoma firmowo oznakowanymi samochodami na potrzeby grup
patrolowych na terenie miasta Kielce. b) dysponują systemem urządzeń
odbiorczych do monitorowania sygnałów ze sprzętu zainstalowanego w
obiektach Zamawiającego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit.
f) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 9 metodą spełnia lub nie
spełnia. Dla Cz.II. - nie jest wymagany warunek posiadania potencjału
technicznego
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. Cz. I. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej 25
osobami posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanego
pracownika ochrony fizycznej. Ocena spełniania tego warunku zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu Wykonawcy wymienionego w
rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą
spełnia lub nie spełnia. Dla Cz.II. - nie jest wymagany warunek
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. Cz. I. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę,
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakresie wykonywania
usług ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 2
000.000,00 zł wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert.
Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za
wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu polisy, o
którym mowa w pkt. IX 3 g) siwz, metodą: spełnia lub nie spełnia Dot. Cz.
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w zakresie
wykonywania usług ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą
niż 100.000,00 zł wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia
ofert. Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności
Wykonawcy za wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego
dokumentu polisy, o którym mowa w rozdziale . IX. Pkt. 3 g) siwz, metodą:
spełnia lub nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej dwóch usług ochrony, z których każda polega na bezpośredniej
ochronie fizycznej osób i mienia ( z wyłączeniem konwojowania pieniędzy )
- o wartości usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda. ( tylko dla
cz. I ! );
- opis
urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych
zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości
oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub
które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wg wzoru, jak w zał. nr 6
do siwz ( w oryginale). Treść dokumentu tego innego podmiotu powinna zawierać
informacje, z których ma jasno wynikać , czy stosunek łączący Wykonawcę z
podmiotem udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do nich, a w
szczególności : - zakres dostępnych zasobów; - charakter stosunku, jaki będzie
łączył Wykonawcę z innym podmiotem. b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia; (w oryginale lub kopii poświadczonej przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (w oryginale lub kopii
poświadczonej przez notariusza!!!)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy
dopuszczalne są w warunkach przewidzianych w § 12 umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Zytnia1 , Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Zytnia1 , Ip. sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załączniki do siwz od 1 do 10 Załączniki do siwz od 1 do 10
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|