Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Usługi sprzątania i utrzymania czystości na
terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 381480 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2015..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i
utrzymania czystości na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w
Kielcach w roku 2015 A) Stadion piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B)
Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach C) Wielofunkcyjna Hala
Sportowa przy ul. Bocznej 15 w Kielcach D) Boisko piłkarskie przy ul.
Kusocińskiego 53 w Kielcach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres
czynności do wykonania w ramach świadczonych usług zawiera załącznik nr 8 A-D
do siwz. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej terenów i
pomieszczeń objętych zamówieniem na obiektach. W sprawie ustalenia terminu
wizji należy kontaktować się z : - Jackiem Domoradzkim, tel: 608 07 88 88 -
kierownikiem Zespołu Obiektów Sportowych: ul. Ściegiennego 8 i Szczepaniaka 29 i
Kusocińskiego 53 - Dariuszem Misiorowskim- tel. : 66201908 kierownikiem Zespołu
Obiektów Sportowych Hala Legionów ul. Boczna 15.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości całości
zamówienia podstawowego , polegających na usłudze sprzątania i utrzymania
porządku w obiektach MOSIR.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy ). 2. Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158
z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku
wniesienia wadium: 1) w pieniądzu, wraz z ofertą należy złożyć oryginał lub
kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z
oryginałem zgodnie z opisem rozdz. XV pkt 1 lit.h) SIWZ; 2) w pozostałych
formach, wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium
w formie oryginału i dodatkowo należy dołączyć do oferty (spiąć z ofertą) jego
kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1
lit. h) SIWZ. Zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu
wniesienia wadium z ofertą, gdyż w przypadku zwrotu wadium, Zamawiający zwraca
Wykonawcy oryginał dokumentu. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem
na konto: Bank ING Oddział Kielce nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485
z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Usługi sprzątania i utrzymania czystości na
terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2015.
III.2) ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni ten warunek
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co
najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu usług sprzątania w budynkach
i na terenach zewnętrznych , o wartości usługi nie mniejszej niż 200
000,00 zł brutto każda. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w
postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług , jak
w zał. Nr 4 do siwz wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni ten warunek
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 14 osobami
zdolnymi wykonać zamówienie. Zamawiający oceni spełnienie warunków
udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu osób przewidzianych do
wykonania zamówienia, jak w zał. nr 7 do siwz wg formuły: spełnia albo
nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł na
jedno i więcej zdarzeń w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wraz
z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma gwarancyjna
stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie ryzyka z
tytułu realizacji zamówienia Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. X pkt 3 ppkt d) niniejszej
SIWZ;
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W Wykazie tym powinny znaleźć się co najmniej 2 usługi wymienione w pkt.
VIII.1.1) siwz ),tzn: co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu usług
sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych , o wartości usługi nie
mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, finansowego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z
informacją o udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg
wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz ( w oryginale) b) pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia; (oryginał lub kopia poświadczona przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza!!!)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w sytuacjach o których
mowa w § 11 wzoru umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 , Ip. pok. nr 5..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 ,
Ip.sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ na 2015r SIWZ na 2015r
Załączniki do siwz od 1 do 9 Załączniki do siwz od 1 do 9
|