|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - cz. II
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 263796-2015 z dnia
2015-10-06 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
zamówienie jest podzielone na dwie części. Nazwa I części: Usługa bezpośredniej
stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części: Usługa...
Termin składania ofert: 2015-10-20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w roku 2016
Numer ogłoszenia: 174925 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263796
- 2015r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest podzielone na dwie części. Nazwa I
części: Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia
obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części:
Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości
pieniężnych z obiektów Zamawiającego do Banku.
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Usługa bezpośredniej ochrony
fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych z obiektów
Zamawiającego do Banku
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o., ul.
Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 20229,21
- Oferta z najniższą ceną: 17121,93 / Oferta z
najwyższą ceną: 22084,65
- Waluta: PLN .
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. II.
Kielce, 30.10.2015
r
Dot. postępowania w
sprawie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na: Ochronę fizyczną osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
OFERTY
Działając w trybie
art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - w imieniu Zamawiającego, informuję, że w wyniku badania i
oceny ofert w niniejszym postępowaniu na cz. II. pn: „Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej
polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych z obiektów Zamawiającego
do Banku jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 6 Firmy :
EKOTRADE Sp. z o.o. ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa
Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oferta
uzyskała 100 pkt, w tym:
- 90 pkt za
najniższą cenę wynoszącą 20 229,21 zł brutto
( słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście dwadzieścia dziewięć złotych 21/100
)
- 10 pkt za 15 pracowników posiadających uprawnienia do wykonywania usług
ochrony powyżej dwóch lat
Uzasadnienie
Oferta jest ważna, sporządzona zgodnie ze SIWZ. Spełnia
wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty
dokonano na podstawie kryterium:
1) CENA z wagą 90 %, 2) DOŚWIADCZENIE PERSONELU 10%, określonego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono 4 oferty. Wykluczono 1 Wykonawcę
i odrzucono tę ofertę.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Nr
oferty
|
Wykonawca
|
Cena
|
Doświad
czenie
|
Suma pkt
|
Poz.
|
1b
|
Konsorcjum l:
Impel Security Polska Sp. z o.o. (Lider)
Impel Provider
Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.(p)
Impel Monitoring Sp. z o. o. Spółka
komandytowa p)
53-111 Wrocław ul. Ślężna 118
|
82,44
|
10
|
92,44
|
3
|
3
|
Konsorcjum:
Agencja Ochrony Osób i Mienia Justus Sp. z
o.o. (Lider )
Justus C.M.A.
Sp. z o.o. (p )
ul. Skotnicka 230, 30-394 Kraków
|
85,87
|
10
|
95,87
|
2
|
6
|
EKOTRADE Sp. z o.o.
ul.
Melomanów4
00-712
Warszawa
|
90,00
|
10
|
100
|
1
|
9
|
Legion CK Sp. z o.o. ( LIDER)
ul. Warszawska 34, 25-312 Kielce
Karabela Sp. z o.o. (p)
ul. Sokola 14, 39-400 Tarnobrzeg
|
Oferta
odrzucona
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt.2)
ustawy Pzp – umowa nie może zostać
zawarta przed upływem 5 dni
od dnia przesłania zawiadomienia
o wyborze oferty najkorzystniejszej.
|
|
|
|
|
|
|
|
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU CZ.I.Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce
Kielce dnia 23
października 2015r
Dot. postępowania w sprawie o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Ochronę fizyczną osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w roku 2016
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU
POSTEPOWANIANA CZ.I.
Działając w trybie art. 93 ust. 3 ustawy Pzp –
Zamawiający informuje, że na podstawie
art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp - u n i e w a ż n i a postepowanie na cz. I. pn: „ Usługa bezpośredniej stałej i
doraźnej ochrony fizycznej osób i
mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych
na terenie miasta Kielce”
Uzasadnienie
Postepowanie w tej części zostaje unieważnione,
ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający
może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
do ceny oferty najkorzystniejszej.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i odpowiedzi do siwz z 14.10.2015r
Kielce, dnia 14.10.2015r
Dot.
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie
ustawy Prawo zamówień publicznych, w
trybie przetargu nieograniczonego pn: Ochrona fizyczna osób i mienia w
obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2016
Pytania i odpowiedzi do siwz
Działając w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy pzp – w imieniu Zamawiającego
informuję, że: w dniu 13.10.2015 r. wpłynęły od Wykonawców pytania do Zamawiającego w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ, dot. cz. I.: „Usługa
bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce”,których treść oraz
odpowiedzi na pytania zamieszczamy poniżej:
1.
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest ochrona fizyczna
osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji proszę o
podanie ilości podjazdów grup patrolowych do obiektów wymienionych w
Rozdz. III „Wykaz lokalizacji” Cz. I. ppkt: 5),6),7),8),9),11) SIWZ w skali
roku w celu jednoznacznej i porównywalnej wyceny
niniejszej usługi.Proszę również o
potwierdzenie, czy wszyscy pracownicy realizujący usługę ochrony fizycznej
muszą posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
Odpowiedź
Zamawiającego (1)
W
rozdz. III. Opis przedmiotu zamówienia pkt. 2.1) zamawiający określił zakres
tej części wykonywania usługi w następujący sposób:
- podjazdy grup
patrolowych – 14 razy w tygodniu na
każdy obiekt wymieniony w Wykazie Lokalizacji cz. I ppkt: 5),6), 7), 8), 9),
11) siwz;
Biorąc
pod uwagę okres sprawowania usługi, tj: od 2.01.2016 od godz. 7.00 do 02.01.2017r do godziny 7.00 ( czyli pełne
366 dni ) x 2 podjazdy na dobę do 6 obiektów, to do kalkulacji ceny należy przyjąć : 4 392
podjazdy.
Ponadto - wszyscy pracownicy realizujący usługę
ochrony fizycznej muszą posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników
ochrony.
2.
2. Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień
publicznych , prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytanie: W jakiej
części zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu świadczonej usługi, które
przewiduje w zapisach Rozdziału XVIII pkt. 8 SIWZ oraz w par.6 ust.5 projektu
umowy – załącznik 7.I.?
Czy będzie to np. 1%, 50%. Tak nieprecyzyjne sformułowanie uniemożliwia
wykonawcom właściwe oszacowanie ryzyka wynikającego z tego ograniczenia i tym
samym uniemożliwia właściwe wyliczenie ceny oferty.
Odpowiedź Zamawiającego (2)
Zamawiający,
jako jednostka organizacyjna sektora finansów publicznych jest zobowiązany w
siwz i projekcie umowy dokonać zapisu zastrzegającego prawo do ograniczenia
zakresu zamówienia w dowolnym czasie trwania umowy, za pisemnym
powiadomieniem Wykonawcy, bez prawa do
roszczenia o wynagrodzenie za niewykonaną część zamówienia – uprzedzająco, na wypadek g d y b y
doszło do nie przewidzianych w
chwili ogłaszania przetargu zmian
organizacyjnych w strukturze MOSIR lub
ograniczeń finansowych w ostatecznym
planie jednostki budżetowej na rok następny, znanych dopiero po uchwaleniu uchwały budżetowej dla gminy Kielce
na rok 2016.
Nie
jest możliwe w tej chwili procentowe określenie ew. ograniczeń.
Do
kalkulacji ceny oferty - należy przyjąć wariant, że ich nie będzie.
Jest
większe prawdopodobieństwo, że może nastąpić zwiększenie zakresu usług ochrony poprzez
zamówienia uzupełniające
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i wyjasnienia treści siwz 9.10.2015r
Kielce, dnia 09.10.2015 r.
PYTANIE
I WYJASNIENIE TREŚCI SIWZ
Dot.
postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2010
r. Nr 113 poz. 759 ze zm. / na: Ochrona fizyczna osób
i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Działając w
trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy pzp – w imieniu Zamawiającego informuję,
że: w dniu
07.10.2015 r. wpłynęło od Wykonawcy do Zamawiającego pytanie w sprawie
o wyjaśnienie treści SIWZ, którego
treść zamieszczamy poniżej:
Zapytanie:
1. Zamawiający w rozdziale XVI SIWZ
opis kryteriów, którymi będzie kierowa się przy wyborze oferty wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów i sposób oceny ofert określa kryterium 100 % cena- Wykonawca zwraca uwagę, iż w Dzienniku Ustaw 18 września 2014r. pod poz.
1232 została opublikowana ustawa z dnia 29 sierpnia 2014 o zmianie ustawy –
Prawo zamówień publicznych. Przedmiotowa ustawa weszła w życie 19 października
2014 i warto w tym kontekście zwrócić uwagę na znowelizowany art. 91 ustawy
gdzie ponadto ust 2a zapisano: Kryterium ceny może być zastosowane jako
jedyne kryterium oceny ofert, jeżeli przedmiot zamówienia jest powszechnie
dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe. Należy więc uznać, że
stosowanie kryterium ceny jako jedynego będzie możliwe tylko dla najprostszych
zamówień. W odniesieniu do specyfiki przedmiotu zamówienia tj. Usługa
ochrony fizycznej nie należą do prostych dlatego wg Wykonawcy Zamawiający
powinien zastosować pozacenowe kryteria oceny ofert. Prosimy zatem o modyfikację
zapisów SIWZ.
Odpowiedź:
Zamawiający – podzielając stanowisko
Wykonawcy – dokonuje zmiany treści siwz i ogłoszenia o zamówieniu w zakresie:
1. Rozdz. VIII. Cz. B. pkt. 2. siwz w
ten sposób, że: dodaje się ppkt. 3) o brzmieniu:
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj: dysponowania co najmniej 5 osobami wpisanymi
na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia – wykazu Wykonawcy
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą
spełnia lub nie spełnia.
2. Rozdz. XIV. w Cz. I i II w ten sposób, że: dodaje się ppkt. 2) o
brzmieniu:
2) ilości ( w liczbach ) pracowników posiadających
wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ( lub licencję I st. przed
01.01.2014r ) od co najmniej 2-ch lat przed terminem składania ofer.
3. Rozdz. XVI. w ten sposób, że: Pkt.1 i 2 przyjmuje
brzmienie:
1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się
kierował przy wyborze ofert na daną część jest:
1) Cena oferty - waga kryterium = 90%
2) Doświadczenie personelu - waga kryterium = 10 %
1) Sposób
oceny ofert w kryterium Cena ( jednakowe dla cz. I i II )
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie
wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C = ------------
x 90 %
1 % - 1 punkt
C bad.
gdzie:
C
– ilość punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna ( całkowita )
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena ( całkowita ) oferty
badanej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po
przecinku.
2.1) Sposób oceny ofert w kryterium:
Doświadczenie personelu ( cz. I )
Ilość punktów dla każdej oferty w cz.
I. zostanie wyliczona na podstawie
ilości osób posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert w następujący sposób:
0 pkt za 1-10 pracowników posiadających
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert i odpowiednio:
1 pkt za 11 pracowników
2 pkt za 12 pracowników
3 pkt za 13 pracowników
4 pkt za 14 pracowników
5 pkt za 15 pracowników
6 pkt za 16 pracowników
7 pkt za 17 pracowników
8 pkt za 18 pracowników
9 pkt za 19 pracowników
10 pkt za 20 pracowników i więcej
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać
maksymalnie 10 pkt za 20 i więcej pracowników posiadających zaświadczenie o
wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert
2.2) Sposób oceny ofert w kryterium:
Doświadczenie personelu ( cz. II )
Ilość punktów dla każdej oferty w cz.
I. zostanie wyliczona na podstawie
ilości osób posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert w następujący sposób:
0 pkt za 1-5 pracowników posiadających
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert i odpowiednio:
1 pkt za 6 pracowników
2 pkt za 7 pracowników
3 pkt za 8 pracowników
4 pkt za 9 pracowników
5 pkt za 10 pracowników
6 pkt za 11 pracowników
7 pkt za 12 pracowników
8 pkt za 13 pracowników
9 pkt za 14 pracowników
10 pkt za 15 pracowników i więcej
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać
maksymalnie 10 pkt za 15 i więcej pracowników posiadających zaświadczenie o
wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert
4.
W Załącznikach nr 1.I i 1.II do siwz w ten sposób, że: dodaje się pkt. 2. o
następującym brzmieniu:
2.
Dysponujemy -
…………(wpisać ilość) pracownikami
posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencję I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert
5.
Załącznik 4. I. do siwz przyjmuje
brzmienie: jak w załączeniu
6.
Dodaje się załącznik nr 4.II do siwz o brzmieniu: jak w załączeniu
7. Dodaje się załącznik nr 8.II do siwz o
brzmieniu: jak w załączeniu
Załączniki:
1.
SIWZ po
zmianach 9.10.2015r
2.
Załączniki
do siwz od 1 do 10 po zmianach
Załączniki: SIWZ na ochrone po zmianach 9.10.2015r SIWZ na ochrone po zmianach 9.10.2015r
Załączniki do siwz od 1 do 10 po zmianach 9.10.2015r Załączniki do siwz od 1 do 10 po zmianach 9.10.2015r
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 263796-2015 z dnia 2015-10-06 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
zamówienie jest podzielone na dwie części. Nazwa I części: Usługa bezpośredniej
stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce Nazwa II części: Usługa...
Termin składania ofert: 2015-10-20
Numer ogłoszenia: 267654 - 2015; data zamieszczenia:
09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 263796 - 2015 data 06.10.2015 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, fax. 41 3676913.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
III.3.4).
- W ogłoszeniu jest: III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku dot. cz.I. dysponowania co najmniej 40 osobami posiadającymi
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanego pracownika ochrony
fizycznej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczenia - wykazu Wykonawcy wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d),
e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- W ogłoszeniu powinno być: III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku dot. cz.I. dysponowania co najmniej 40 osobami posiadającymi
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanego pracownika ochrony
fizycznej. Dot. cz. II. dysponowania co najmniej 5 osobami wpisanymi na
listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu Wykonawcy
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr
4, metodą spełnia lub nie spełnia..
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
IV.2.1).
- W ogłoszeniu jest: Kryteria oceny ofert:
najniższa cena..
- W ogłoszeniu powinno być: Kryterium, którym Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert na daną część jest: 1) Cena oferty
- waga kryterium = 90% 2) Doświadczenie personelu - waga kryterium = 10 %
1) Sposób oceny ofert w kryterium Cena ( jednakowe dla cz. I i II ) Ilość
punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: C min. C
= ------------ x 90 % 1 % - 1 punkt C bad. gdzie: C - ilość punktów oferty
badanej C min. - cena minimalna ( całkowita ) spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu C bad. - cena ( całkowita ) oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku. 2.1) Sposób oceny
ofert w kryterium: Doświadczenie personelu ( cz. I ) Ilość punktów dla
każdej oferty w cz. I. zostanie wyliczona na podstawie ilości osób
posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed
terminem składania ofert w następujący sposób: 0 pkt za 1-10 pracowników
posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed
terminem składania ofert i odpowiednio: 1 pkt za 11 pracowników 2 pkt za
12 pracowników 3 pkt za 13 pracowników 4 pkt za 14 pracowników 5 pkt za 15
pracowników 6 pkt za 16 pracowników 7 pkt za 17 pracowników 8 pkt za 18
pracowników 9 pkt za 19 pracowników 10 pkt za 20 pracowników i więcej W
tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt za 20 i więcej
pracowników posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2
lat przed terminem składania ofert 2.2) Sposób oceny ofert w kryterium:
Doświadczenie personelu ( cz. II ) Ilość punktów dla każdej oferty w cz.
I. zostanie wyliczona na podstawie ilości osób posiadających zaświadczenie
o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert w
następujący sposób: 0 pkt za 1-5 pracowników posiadających zaświadczenie o
wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert i
odpowiednio: 1 pkt za 6 pracowników 2 pkt za 7 pracowników 3 pkt za 8
pracowników 4 pkt za 9 pracowników 5 pkt za 10 pracowników 6 pkt za 11
pracowników 7 pkt za 12 pracowników 8 pkt za 13 pracowników 9 pkt za 14
pracowników 10 pkt za 15 pracowników i więcej W tym kryterium Wykonawca
może otrzymać maksymalnie 10 pkt za 15 i więcej pracowników posiadających
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a
przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem
składania ofert.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie treści siwz z 9.10.2015r
Kielce dnia
9.10.2015r
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Dot. postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn: Ochrona
fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach
Działając w trybie art. 38 ust.4 ) Pzp –
Zamawiający dokonuje zmiany treści siwz w zakresie:
1. Rozdz. VIII. Cz. B. pkt. 2. siwz w
ten sposób, że: dodaje się ppkt. 3) o brzmieniu:
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj: dysponowania co najmniej 5 osobami wpisanymi
na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia – wykazu Wykonawcy
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr 4, metodą
spełnia lub nie spełnia.
2. Rozdz. XIV. w Cz. I i II w ten sposób, że: dodaje się ppkt. 2) o
brzmieniu:
2) ilości ( w liczbach ) pracowników posiadających
wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ( lub licencję I st. przed
01.01.2014r ) od co najmniej 2-ch lat przed terminem składania ofer.
3. Rozdz. XVI. w ten sposób, że: Pkt.1 i 2 przyjmuje
brzmienie:
1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się
kierował przy wyborze ofert na daną część jest:
1) Cena oferty - waga kryterium = 90%
2) Doświadczenie personelu - waga kryterium = 10 %
1) Sposób
oceny ofert w kryterium Cena ( jednakowe dla cz. I i II )
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie
wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C = ------------
x 90 %
1 % - 1 punkt
C bad.
gdzie:
C
– ilość punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna ( całkowita ) spośród
wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena ( całkowita ) oferty
badanej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po
przecinku.
2.1) Sposób oceny ofert w kryterium:
Doświadczenie personelu ( cz. I )
Ilość punktów dla każdej oferty w cz.
I. zostanie wyliczona na podstawie
ilości osób posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert w następujący sposób:
0 pkt za 1-10 pracowników posiadających
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert i
odpowiednio:
1 pkt za 11 pracowników
2 pkt za 12 pracowników
3 pkt za 13 pracowników
4 pkt za 14 pracowników
5 pkt za 15 pracowników
6 pkt za 16 pracowników
7 pkt za 17 pracowników
8 pkt za 18 pracowników
9 pkt za 19 pracowników
10 pkt za 20 pracowników i więcej
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać
maksymalnie 10 pkt za 20 i więcej pracowników posiadających zaświadczenie o
wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert
2.2) Sposób oceny ofert w kryterium:
Doświadczenie personelu ( cz. II )
Ilość punktów dla każdej oferty w cz.
I. zostanie wyliczona na podstawie
ilości osób posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert w następujący sposób:
0 pkt za 1-5 pracowników posiadających
zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert i odpowiednio:
1 pkt za 6 pracowników
2 pkt za 7 pracowników
3 pkt za 8 pracowników
4 pkt za 9 pracowników
5 pkt za 10 pracowników
6 pkt za 11 pracowników
7 pkt za 12 pracowników
8 pkt za 13 pracowników
9 pkt za 14 pracowników
10 pkt za 15 pracowników i więcej
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać
maksymalnie 10 pkt za 15 i więcej pracowników posiadających zaświadczenie o
wpisie na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r
licencje I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania
ofert
4.
W Załącznikach nr 1.I i 1.II do siwz w ten sposób, że: dodaje się pkt. 2. o
następującym brzmieniu:
1.
Dysponujemy -
…………(wpisać ilość) pracownikami
posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (a przed 01.01.2014r licencję I st. ) od co najmniej 2 lat przed terminem składania ofert
5.
Załącznik 4. I. do siwz przyjmuje
brzmienie: jak w załączeniu
6.
Dodaje się załącznik nr 4.II do siwz o brzmieniu: jak w załączeniu
7. Dodaje się załącznik nr 8.II do siwz o
brzmieniu: jak w załączeniu
W związku ze zmiana treści siwz – na podstawie
art. 38 ust. 4a ) Pzp – Zamawiający dokonuje zmiany treści ogłoszenia o
zamówieniu w zakresie:
·
Sekcji:
III.3.4); IV.2.1).;
·
Załącznika
do ogłoszenia: Cz. I i II ppkt.4)
W załączeniu:
1.
SIWZ po zmianach 9.10.2015r
2.
Załączniki : od 1 do 10 po zmianach
Załączniki: SIWZ na ochrone po zmianach 9.10.2015r SIWZ na ochrone po zmianach 9.10.2015r
Załączniki do siwz od 1 do 10 po zmianach 9.10.2015r Załączniki do siwz od 1 do 10 po zmianach 9.10.2015r
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016
Numer ogłoszenia: 263796 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie jest podzielone na dwie
części. Nazwa I części: Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta
Kielce Nazwa II części: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na
konwojowaniu wartości pieniężnych z obiektów Zamawiającego do Banku 2.1) .
Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego,
znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez: - fizyczną ochronę przez
pracowników ochrony Wykonawcy - na obiektach wymienionych w Wykazie Lokalizacji
cz. I. ppkt: 1), 2),3),4),10),12) siwz. - podjazdy grup patrolowych - 14 razy w
tygodniu na każdy obiekt wymieniony w Wykazie Lokalizacji cz. I ppkt: 5),6),
7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych przez
Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie ew. wsparcia grupy
interwencyjnej szybkiego reagowania - we wszystkich obiektach. w okresie od: 2
stycznia 2016 r od godziny 7.00 do 2 stycznia 2017 r do godziny 7.00.
Przewidywana liczba godzin ochrony stałej sprawowanej przez pracowników
Wykonawcy ( bez podjazdów patroli ) w okresie realizacji zamówienia wyniesie:
56 604 godziny. ( przyjęto w oparciu o kalendarz na 2016 r. ) Liczba ta posłuży
do porównania ceny ofert. Rzeczywista liczba godzin będzie wynikała z założeń
zawartych w pkt. III. 2 siwz oraz ew. ustaleń bieżących (dot.np. ochrony
Zespołu Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1 ) ( wg mapy Google ) trasa
1 objazdu patrolowego obiektów objętych tą formą ochrony wynosi ok. 20 km 2.2).
Przedmiotem II części zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do
Zamawiającego poprzez: świadczenie usług odbioru gotówki z utargów na obiektach
Zamawiającego położonych na terenie miasta Kielce, w których znajdują się
punkty kasowe oraz jej konwoju do Banku Zamawiającego: ING Banku Śląskiego przy
ul. Silnicznej 26 w Kielcach - w okresie: od 3 stycznia 2016r do 31.12.2016 r
Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty należy dokonać wizji lokalnej
obiektów i nieruchomości przeznaczonych do ochrony. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do zamówienia mniejszego zakresu ochrony z przyczyn nieznanych na etapie
sporządzania siwz - jeżeli takie wystąpią i będą korzystne dla Zamawiającego.
Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie zamówienia jest: Andrzej
Mazur-kierownik Działu Ekonomiczno-Administracyjnego w MOSiR , tel.: 41 3676716
wew.12
WYKAZ
LOKALIZACJI I SPOSÓB SPRAWOWANIA OCHRONY :
Cz. I. 1)
Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8 (hotel STADION, hala
sportowa, stadion piłkarski) we wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników
ochrony jednocześnie w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia następnego. 2) Zespół
Obiektów Sportowych przy ul. Drogosza ( hotel MARATON , stadion l.a. hala
LEGIONÓW) a) hotel Maraton i stadion l. a.: - w powszednie dni tygodnia- przez
jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1500 a 700 dnia następnego; - w
soboty, niedziele, święta - przez jednego pracownika ochrony w godzinach
pomiędzy 700 a 700 dnia następnego; b) Hala Legionów: - we wszystkie dni
tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a 700 dnia
następnego. 3) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1 (basen letni
/ lodowisko) a) całorocznie- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego, b) w okresie
od 1 marca do 30 czerwca 2016 r oraz od 1 października do 31 grudnia 2013 r - w
niedziele i święta, przez jednego pracownika ochrony - w godzinach pomiędzy 700
a 1900( łącznie do 50 dni), c) w okresie od 22 czerwca do 31 sierpnia 2016 r we
wszystkie dni tygodnia przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy
1000 a 1900( łącznie do 60 dni). 4) Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala
, hotel ) - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w
godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego. 5) Kryta Pływalnia DELFIN przy
ul. Krakowskiej 2 - podjazdy grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00
dwukrotnie w ciągu nocy; łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego
zamówienia. - monitorowanie sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w
dyspozycji pracownika zamawiającego 6) Kryta Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej
18 - podjazdy grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w
ciągu nocy; łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. -
monitorowanie sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji
pracownika zamawiającego 7) Kryta Pływalnia MORS przy ul. Toporowskiego 96 -
podjazdy grup patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu
nocy; łącznie 14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie
sygnałów alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika
zamawiającego 8) Kryta Pływalnia JURAJSKA ul. Jurajska 7 - podjazdy grup
patrolowych w godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy; łącznie
14 podjazdów tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie sygnałów
alarmowych z pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika zamawiającego 9)
Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - podjazdy grup patrolowych w
godzinach nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy; łącznie 14 podjazdów
tygodniowo w ramach tego zamówienia. - monitorowanie sygnałów alarmowych z
pilotów antynapadowych w dyspozycji pracownika zamawiającego 10) Stadion
piłkarski przy ul. Szczepaniaka: - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego
pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 1900 a 700 dnia następnego - w soboty,
niedziele, święta - przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a
1900; 11) Boisko Piłkarskie ul. Kusocińskiego 53 - podjazdy grup patrolowych w godzinach
nocnych: 22.00 - 6.00 dwukrotnie w ciągu nocy; łącznie 14 podjazdów tygodniowo
w ramach tego zamówienia. - monitorowanie sygnałów alarmowych z pilotów
antynapadowych w dyspozycji pracownika zamawiającego. 12) Hala Sportowa ul.
Warszawska 338 w Kielcach - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika
ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego - w soboty,
niedziele, święta - przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 700 a
1900; Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany zaopatrzyć obiekty
Zamawiającego w: a) 16 szt. pilotów anty napadowych z funkcją odbioru sygnału:
- po 1 szt. dla 3-ch hoteli MOSIR ul. Drogosza 1, Krakowska 72, Ściegiennego 8
(łącznie 3 szt.). - po 1 szt. dla stanowisk kasowych w pływalniach: ul. Jurajska7,
Toporowskiego 96, Barwinek 31, Kujawska 18, Krakowska 2 (łącznie 5 szt.) - po 1
szt. dla konserwatorów w pływalniach: ul. Jurajska 7, Toporowskiego 96,
Barwinek 31, Kujawska 18, Krakowska 2 (łącznie 5 szt.) - 1 szt. dla
konserwatora w obiekcie przy ul. Kusocińskiego 53 (1szt.); - 2 szt. na Basen
letni / Lodowisko ul. Szczecińska 1. (2 szt.) b) czytniki kontroli pracy
pracownika/ agenta ochrony Wykonawcy na obiektach do demontażu po zakończeniu
umowy.
Cz. II. 1. Hotele MOSiR: a) Hotel Stadion przy
ul. Ściegiennego 8 - przez 12 miesięcy b) Hotel przy Hali Sportowej w Kielcach
ul. Krakowska 72 - przez 12 miesięcy c) Hotel MARATON w Kielcach ul. Drogosza 1
- przez 12 miesięcy 2. Kryte pływalnie MOSIR: a) Pływalnia DELFIN w Kielcach
ul. Krakowska - przez 11 miesięcy b) Pływalnia ORKA w Kielcach ul. Kujawska 18
- przez 11 miesięcy c) Pływalnia MORS w Kielcach ul. Toporowskiego 96 - przez
10 miesięcy d) Pływalnia JURAJSKA w Kielcach ul. Jurajska 7- przez 10 miesięcy
e) Pływalnia FOKA w Kielcach ul. Barwinek 31- przez 11 miesięcy f) Basen Letni
ul. Szczecińska 1 - przez 2 miesiące..
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje - dla
każdej części oddzielnie - udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego
samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do
wysokości: 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący do cz. I. postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
12 000,00 zł (sł.: dwanaście tysięcy 00100 zł ) Na cz. II. - wadium nie
wymagane. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium
musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest
dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku
następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia
wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce
nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu
na: Ochronę fizyczną obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016
2) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał
lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje
się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych
formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z
ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie ważnej koncesji na
prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia , wydanej na
podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z
2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami); Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu koncesji wg formuły:
spełnia albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. cz.I. należyte wykonanie
lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie, co najmniej dwóch usług, z których każda polega na bezpośredniej
ochronie fizycznej ochrony osób i mienia ( z wyłączeniem konwojowania
pieniędzy ) - o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto
każda, poświadczonych za należyte wykonanie. Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego
w rozdz. IX pkt 3 lit. c) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 5 do siwz
, metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. cz.I. a) dysponowanie co
najmniej dwoma firmowo oznakowanymi samochodami na potrzeby grup
patrolowych na terenie miasta Kielce. b) dysponowanie systemem urządzeń
odbiorczych do monitorowania sygnałów ze sprzętu zainstalowanego w
obiektach Zamawiającego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit.
f) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 9 metodą spełnia lub nie
spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dot. cz.I. dysponowania co
najmniej 40 osobami posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę
kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu Wykonawcy
wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej SIWZ, jako zał. nr
4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dot. cz.I. i II. posiadania
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego
zamówienia tj. w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia, na
sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 2 000.000 zł ( dla cz. I. ) lub 20000
euro ( dla cz. II.) wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia
ofert. Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności
Wykonawcy za wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego
dokumentu polisy, o którym mowa w pkt. IX 3 g) siwz, metodą: spełnia lub
nie spełnia Uwaga!
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wg wzoru, jak w zał. nr 6
do siwz ( w oryginale). Treść dokumentu tego innego podmiotu powinna zawierać
informacje, z których ma jasno wynikać , czy stosunek łączący Wykonawcę z
podmiotem udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do nich, a w
szczególności : - zakres dostępnych zasobów; - charakter stosunku, jaki będzie
łączył Wykonawcę z innym podmiotem b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia; (w oryginale lub kopii poświadczonej przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (w oryginale lub kopii
poświadczonej przez notariusza!!!) d) dokument wniesienia wadium
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy
dopuszczalne są w warunkach przewidzianych w § 12 umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr
5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, Ip.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa
bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Kielce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie
usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego, znajdujących się na
terenie miasta Kielce poprzez: - fizyczną ochronę przez pracowników
ochrony Wykonawcy - na obiektach wymienionych w Wykazie Lokalizacji cz. I.
ppkt: 1), 2),3),4),10),12) siwz. - podjazdy grup patrolowych - 14 razy w
tygodniu na każdy obiekt wymieniony w Wykazie Lokalizacji cz. I ppkt:
5),6), 7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych
przez Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie ew. wsparcia
grupy interwencyjnej szybkiego reagowania - we wszystkich obiektach. w
okresie od: 2 stycznia 2016 r od godziny 7.00 do 2 stycznia 2017 r do
godziny 7.00. Przewidywana liczba godzin ochrony stałej sprawowanej przez
pracowników Wykonawcy ( bez podjazdów patroli ) w okresie realizacji
zamówienia wyniesie: 56 604 godziny. ( przyjęto w oparciu o kalendarz na
2016 r. ) Liczba ta posłuży do porównania ceny ofert. Rzeczywista liczba
godzin będzie wynikała z założeń zawartych w pkt. III. 2 siwz oraz ew.
ustaleń bieżących (dot.np. ochrony Zespołu Obiektów Sportowych przy ul.
Szczecińskiej 1 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Rozpoczęcie: 02.01.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa
bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości
pieniężnych z obiektów Zamawiającego do Banku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem II części zamówienia jest
świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów
sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego poprzez: świadczenie
usług odbioru gotówki z utargów na obiektach Zamawiającego położonych na
terenie miasta Kielce, w których znajdują się punkty kasowe oraz jej
konwoju do Banku Zamawiającego: ING Banku Śląskiego przy ul. Silnicznej 26
w Kielcach - w okresie: od 3 stycznia 2016r do 31.12.2016 r 1. Hotele
MOSiR: a) Hotel Stadion przy ul. Ściegiennego 8 - przez 12 miesięcy b)
Hotel przy Hali Sportowej w Kielcach ul. Krakowska 72 - przez 12 miesięcy
c) Hotel MARATON w Kielcach ul. Drogosza 1 - przez 12 miesięcy 2. Kryte
pływalnie MOSIR: a) Pływalnia DELFIN w Kielcach ul. Krakowska - przez 11
miesięcy b) Pływalnia ORKA w Kielcach ul. Kujawska 18 - przez 11 miesięcy
c) Pływalnia MORS w Kielcach ul. Toporowskiego 96 - przez 10 miesięcy d)
Pływalnia JURAJSKA w Kielcach ul. Jurajska 7- przez 10 miesięcy e) Pływalnia
FOKA w Kielcach ul. Barwinek 31- przez 11 miesięcy f) Basen Letni ul.
Szczecińska 1 - przez 2 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki: SIWZ na ochrone 2016 SIWZ na ochrone 2016
Załaczniki 1-10 do siwz Załaczniki 1-10 do siwz
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|