|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie nr 294722-2015 z dnia
2015-11-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej stałej i doraźnej
ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do
Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez: -...
Termin składania ofert: 2015-11-13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w roku 2016
Numer ogłoszenia: 324466 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294722
- 2015r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony
fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta
Kielce Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej stałej i
doraźnej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych
należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez:
- fizyczną ochronę przez pracowników ochrony Wykonawcy - na obiektach
wymienionych w Wykazie Lokalizacji. ppkt: 1), 2),3),4),10),12) siwz. - podjazdy
grup patrolowych - 14 razy w tygodniu na każdy obiekt wymieniony w Wykazie
Lokalizacji ppkt: 5),6), 7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie urządzeń alarmowych
zainstalowanych przez Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie
ew. wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania - we wszystkich
obiektach. Przewidywana liczba godzin ochrony stałej sprawowanej przez
pracowników Wykonawcy ( bez podjazdów patroli ) w okresie realizacji zamówienia
wyniesie: 56 604 godziny. Przewidywana liczba podjazdów patroli w okresie
realizacji zamówienia wyniesie: 4 392 podjazdy ( wg mapy Google ) trasa 1
objazdu patrolowego obiektów objętych tą formą ochrony wynosi ok. 20 km -
przyjęto w oparciu o kalendarz na 2016 r. ).
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel Security Polska Sp. z o. o. ( Lider) Impel
Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.(partner) Impel Monitoring Sp.
z o. o. Sp. K.(partner), ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 678336,58 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 622850,28
- Oferta z najniższą ceną: 622850,28 / Oferta z
najwyższą ceną: 999900,00
- Waluta: PLN .
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty
Kielce, dnia
18.11.2015 r.
Dot.
II postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego na: Ochronę fizyczną osób i mienia w
obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE OFERTY
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w rezultacie
czynności badania i oceny ofert w niniejszym postepowaniu, jako
najkorzystniejsza została wybrana oferta: Nr 1 - Konsorcjum Wykonawców:
Impel Security Polska Sp. z o. o. ( Lider)
Impel Provider Security Partner Sp. z
o. o. Sp. K. (partner)
Impel Monitoring Sp. z o. o. Sp. K.
(partner)
53-111 Wrocław ul. Ślężna 118;
która uzyskała łącznie 100 pkt za poszczególne
kryteria oceny ofert:
-
90 punktów w kryterium: najniższa cena, tj: 622 850,28 zł brutto
- 10 pkt w
kryterium : doświadczenie personelu, tj. za 40
pracowników posiadających
uprawnienie do wykonywania czynności pracownika ochrony od co najmniej 2 lat
przed terminem składania ofert
Uzasadnienie
Oferta jest ważna, sporządzona zgodnie ze
SIWZ. Spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne: jest kompletna, zawiera wszystkie
oświadczenia i dokumenty żądane w siwz .
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów określonych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj: cena z wagą 90 % oraz
doświadczenie personelu z wagą 10%.
W postępowaniu złożono 5 ofert. Nie wykluczono
Wykonawcy, nie odrzucono oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację :
Nr
oferty
|
Wykonawca
|
Cena
oferty
( brutto)
|
Pkt
w
kryte
rium
|
Pkt
Razem
|
Doświadczenie
personelu
|
1
|
Konsorcjum l:
Impel Security
Polska Sp. z o.o. ( Lider)
Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. K.
Impel Monitoring Sp. z o. o. Sp. K.
53-111 Wrocław
ul. Ślężna 118
|
622 850,28
|
90
|
100,00
|
40
|
10
|
2
|
Konsorcjum:
Agencja
Ochrony Osób i Mienia Justus Sp. z o. o. (Lider)
Justus C.M.A. Sp.
z o.o.
30-394
Kraków
ul.
Skotnicka 230
|
682 035,00
|
81,90
|
91,90
|
39
|
10
|
3
|
GRUPA
GT Ochrona Sp. z o. o.
u.
Chałubińskiego 42,
25-619
Kielce
Hunters
Sp. z o.o.
62-065
Grodzisk Wielkopolski
Ul.
Bukowska 114
|
999 900,00
|
55,80
|
65,80
|
27
|
10
|
4
|
ARGOS
-1 Sp. z o.o.
Os.
Sosnówka 1B
26-060
Chęciny
|
746 914,56
|
74,70
|
84,70
|
47
|
10
|
5
|
Legion CK Sp. z
o.o. (Lider)
ul. Warszawska
34/507
25-312 Kielce
Karabela Sp. z o.
o.
ul. Sokola 14
39-400 Tarnobrzeg
|
665 795,00
|
83,70
|
93,70
|
40
|
10
|
Zgodnie
z art. 94 ust.1.3)a ustawy Pzp - umowa może zostać zawarta przed upływem
terminu 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 294722-2015 z dnia 2015-11-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kielce
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej stałej i doraźnej
ochrony fizycznej osób i mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do
Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez: -...
Termin składania ofert: 2015-11-13
Numer ogłoszenia: 301188 - 2015; data zamieszczenia:
09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie
dotyczy: Ogłoszenia
o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 294722 - 2015 data 03.11.2015 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, fax. 41 3676913.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina
10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul.
Żytnia 1, Ip. sekretariat.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina
10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul.
Żytnia 1, Ip. sekretariat.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana treści siwz 9.11.
Kielce dnia 09.11.2015 r.
Dot.
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie
ustawy Prawo zamówień publicznych, w
trybie przetargu nieograniczonego pn: Ochrona fizyczna osób i mienia w
obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2016
ZMIANA
TREŚCI SIWZ
Działając
na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp- Zamawiający zmienia treść SIWZ w ten
sposób, że:
ROZDZ. XV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
I OTWARCIA OFERT
1)
Ust. 4 przyjmuje brzmienie:
„… 4. Termin składania ofert upływa w
dniu : 16 listopada 2015r, o
godzinie 10:00..”
2)
Ust.
7. 1. przyjmuje brzmienie
„… 1.Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 16 listopada 2015r o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p.
pok. nr 5…”
Zgodnie
z art. 38 ust. 4a) Pzp – powyższa zmiana powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu i
zostanie zamieszczona w BZP.
Załączniki: SIWZ na ochronę II PN po zm. 09.11.2015 SIWZ na ochronę II PN po zm. 09.11.2015
|
|
|
|
|
|
|
|
Pytania i odpowiedzi do siwz z 06.11.2015r
Kielce
dnia 06.11.2015 r.
Dot. postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych, w trybie przetargu
nieograniczonego pn: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2016
Pytania i odpowiedzi do siwz
Działając
w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy pzp – w imieniu Zamawiającego informuję, że wpłynęło
od Wykonawcy pytanie w sprawie o wyjaśnienie treści SIWZ, dot. „Ochrony
fizycznej osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2016”, którego treść oraz odpowiedź na pytanie zamieszczamy
poniżej:
1. Zamawiający w załączniku nr 4 do siwz -
wykaz osób w kolumnie doświadczenie wymaga wpisania „daty
uzyskania licencji l st. - chodzi o licencję pracownika ochrony od co najmniej
2 lat sprzed 01.01.01.2014" - zwracamy sią z prośbą
o modyfikację kolumny Doświadczenie na zapis -„data uzyskania wpisu na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej".
Dodatkowo informujemy,
iż w
związku z Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących
wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z dnia 23 lipca 2013 r. póz. 829), z
dniem 01.01.2014 r. zniesione
zostają licencje pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia. Zmiany polegają przede wszystkim na rezygnacji z podziału
pracowników ochrony na stopnie, od których uzależnione były dotychczas specjalistyczne uprawnienia, oraz
rezygnacji z konieczności uzyskania licencji. Wymogi te zastąpiono wpisem na odpowiednią listę. Zgodnie ze
znowelizowanym brzmieniem art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia
czynności, do których wykonywania dotychczas niezbędne było posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej
(zarówno I jak II stopnia), obecnie mogą być wykonywane przez każdą osobę wpisaną na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej osób i
mienia.
Odpowiedź Zamawiającego
Załącznik
nr 4 do siwz jest tak sporządzony, aby Zamawiający z treści :
a)
kol.
3 Wykazu
uzyskał odpowiedź w zakresie
potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego wymogu minimum 40 osób
posiadających wpis na listę
kwalifikowanego pracownika ochrony ( który zgodnie ze zmienioną ustawą o
ochronie osób i mienia jest prowadzony
od 01.01.2014r, czyli od 22 miesięcy )
b)
kol.
4 Wykazu uzyskał odpowiedź w zakresie
potwierdzenia drugiego kryterium oceny ofert ( doświadczenie personelu),
poprzez wykazanie osób posiadających doświadczenie w zakresie wykonywania usług ochrony od co najmniej 2-ch lat, czyli
od co najmniej 24 miesięcy przed
terminem składania ofert, a to przypada na okres przed 01.01.2014r , czyli w
okresie kiedy obowiązywały licencje.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w roku 2016
Numer ogłoszenia: 294722 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi bezpośredniej stałej i doraźnej ochrony fizycznej osób i
mienia obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego,
znajdujących się na terenie miasta Kielce poprzez: - fizyczną ochronę przez
pracowników ochrony Wykonawcy - na obiektach wymienionych w Wykazie
Lokalizacji. ppkt: 1), 2),3),4),10),12) siwz. - podjazdy grup patrolowych - 14
razy w tygodniu na każdy obiekt wymieniony w Wykazie Lokalizacji ppkt: 5),6),
7), 8), 9), 11) siwz - dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych przez
Wykonawcę w 9 obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie ew. wsparcia grupy
interwencyjnej szybkiego reagowania - we wszystkich obiektach. 3. Przewidywana
liczba godzin ochrony stałej sprawowanej przez pracowników Wykonawcy ( bez
podjazdów patroli ) w okresie realizacji zamówienia wyniesie: 56 604 godziny.
Przewidywana liczba podjazdów patroli w okresie realizacji zamówienia wyniesie:
4 392 podjazdy ( wg mapy Google ) trasa 1 objazdu patrolowego obiektów objętych
tą formą ochrony wynosi ok. 20 km - przyjęto w oparciu o kalendarz na 2016 r. )
4. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty należy dokonać wizji lokalnej
obiektów i nieruchomości przeznaczonych do ochrony. Osobą upoważnioną do
udzielania informacji w zakresie zamówienia jest: Andrzej Mazur-kierownik
Działu Ekonomiczno-Administracyjnego w MOSiR , tel.: 41 3676716 wew.12.
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 ustawy pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do wysokości: 20% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
przystępujący postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 12 000,00
zł (sł.: dwanaście tysięcy zł ) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach
bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.
Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090
3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Ochronę fizyczną obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2016 2) w przypadku wnoszenia
wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia
wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania
rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla
pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w
jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć
(spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej
treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze
żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie ważnej koncesji na
prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia , wydanej na
podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z
2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami); Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu koncesji wg formuły: spełnia
albo nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- należyte wykonanie lub
wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co
najmniej dwóch usług, z których każda polega na bezpośredniej ochronie
fizycznej ochrony osób i mienia ( z wyłączeniem konwojowania pieniędzy )
- o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda,
poświadczonych za należyte wykonanie. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego w
rozdz. IX pkt 3 lit. c) niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 5 do siwz ,
metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- a) dysponowanie co najmniej
dwoma firmowo oznakowanymi samochodami na potrzeby grup patrolowych na
terenie miasta Kielce. b) dysponowanie systemem urządzeń odbiorczych do
monitorowania sygnałów ze sprzętu zainstalowanego w obiektach
Zamawiającego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia - wykazu wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. f)
niniejszej SIWZ, wg wzoru jak zał. nr 9 metodą spełnia lub nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dysponowanie co najmniej 40
osobami wpisanymi na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia
- wykazu Wykonawcy wymienionego w rozdz. IX, pkt 3 lit. d), e) niniejszej
SIWZ, jako zał. nr 4, metodą spełnia lub nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie opłaconej polisy, a
w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia / tj. w zakresie wykonywania
usług ochrony osób i mienia, na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 2 000
000 zł wraz z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma
gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za
wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu polisy, o
którym mowa w pkt. IX 3 g) siwz, metodą: spełnia lub nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opis
urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych
zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości
oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub
które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wg wzoru, jak w zał. nr 6
do siwz ( w oryginale). Treść dokumentu tego innego podmiotu powinna zawierać
informacje, z których ma jasno wynikać , czy stosunek łączący Wykonawcę z
podmiotem udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do nich, a w
szczególności : - zakres dostępnych zasobów; - charakter stosunku, jaki będzie
łączył Wykonawcę z innym podmiotem b) pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia; (w oryginale lub kopii poświadczonej przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (w oryginale lub kopii
poświadczonej przez notariusza!!!)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie personelu -
10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarte w
§12 Umowy stanowiącej zał. nr 7 do siwz.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1,pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, Ip.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ II PN SIWZ II PN
Załączniki od 1 do 10 do siwz Załączniki od 1 do 10 do siwz
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|