|
Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Usługi sprzątania i utrzymania czystości na
terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2016.
Numer ogłoszenia: 298750 - 2015; data
zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2016..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów
sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w roku 2016 A) Stadion piłkarski przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka 29 w
Kielcach C) Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy ul. Bocznej 15 w Kielcach D)
Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach E) Hala Sportowa ul.
Warszawska 338 w Kielcach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres
czynności do wykonania w ramach świadczonych usług zawiera załącznik nr 8 A-E
do siwz. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej terenów i
pomieszczeń objętych zamówieniem na obiektach. W sprawie ustalenia terminu
wizji należy kontaktować się z : - Jackiem Domoradzkim - tel: 608 07 88 88 -
kierownikiem Zespołu Obiektów Sportowych: ul. Ściegiennego 8 i Szczepaniaka 29
i Kusocińskiego 53 - Dariuszem Misiorowskim - tel. : 662 019080 kierownikiem
Zespołu Obiektów Sportowych ul. Drogosza 2 - Markiem Baranem - tel: 735 989577
- kierownikiem Zespołu Obiektów Sportowych ul. Warszawska 338.
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości całości
zamówienia podstawowego , polegających na usłudze sprzątania i utrzymania
porządku w obiektach MOSIR.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset ). 2. Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W
przypadku wniesienia wadium: 1) w pieniądzu, wraz z ofertą należy złożyć
oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za
zgodność z oryginałem zgodnie z opisem rozdz. XV pkt 1 lit.h) SIWZ; 2) w
pozostałych formach, wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający
wniesienie wadium w formie oryginału i dodatkowo należy dołączyć do oferty
(spiąć z ofertą) jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem w sposób
opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. h) SIWZ. Zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wniesienia wadium z ofertą, gdyż w przypadku zwrotu wadium,
Zamawiający zwraca Wykonawcy oryginał dokumentu. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu
należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr rachunku: 66 1050
1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Usługi sprzątania
i utrzymania czystości na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Kielcach w roku 2016. 5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na
pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania
ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium: wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt 10, 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Uwaga:
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 8a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z
przyczyn leżących po jego stroni, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt
5., lub informacji o tym , że nie należy go grupy kapitałowej, lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako
najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy,
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni ten warunek
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w
art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do siwz
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co
najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu usług sprzątania w budynkach
i na terenach zewnętrznych , o wartości usługi nie mniejszej niż 200
000,00 zł brutto każda. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w
postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych/wykonywanych usług , jak w
zał. Nr 4 do siwz wg formuły: spełnia albo nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający oceni ten warunek
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w
art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do siwz
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 20 osobami
zdolnymi wykonać zamówienie. Zamawiający oceni spełnienie warunków
udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu osób przewidzianych do
wykonania zamówienia, jak w zał. nr 7 do siwz wg formuły: spełnia albo
nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł na
jedno i więcej zdarzeń w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wraz
z zapłatą składek wymaganych na dzień otwarcia ofert. Suma gwarancyjna
stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie ryzyka z
tytułu realizacji zamówienia Ocena spełniania tego warunku zostanie
dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. X pkt 3 ppkt d)
niniejszej SIWZ;
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W Wykazie tym powinny znaleźć się co najmniej 2 usługi wymienione w pkt.
VIII.1.1) siwz ), tzn: co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu
usług sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych , o wartości
usługi nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów tj. tych o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia w postaci: wiedzy i doświadczenia, potencjału
technicznego, finansowego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z
informacją o udziale (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia ; wg
wzoru, jak w zał. nr 6 do siwz ( w oryginale) b) pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia; (oryginał lub kopia poświadczona przez
notariusza!!!) c) pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy
oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane
za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; (oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza!!!)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w sytuacjach o których
mowa w § 11 wzoru umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ,25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ,25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip.
psekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załączniki do siwz od 1 do 9 Załączniki do siwz od 1 do 9
|