Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie nr 556143-N-2018 z dnia 2018-05-10 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji: Wykonanie systemów oświetlenia i podgrzewania płyty oraz
modernizacja zaplecza sportowego na boisku piłkarskim przy ul. Kusocińskiego 53
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul. Żytnia 1 , 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41
3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia Tak www.mosir.kielce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pod
rygorem nieważności w formie pisemnej na papierze, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu.
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępneNie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
systemów oświetlenia i podgrzewania płyty oraz modernizacja zaplecza sportowego
na boisku piłkarskim przy ul. Kusocińskiego 53
Numer referencyjny: N. ZP. II RB. 2.26. 1. 2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Zakres robót:
1) wykonanie robót związanych z budową przyłącza elektroenergetycznego SN
15 kV, nN, zakończonego stacją transformatorową kontenerową,
2) budowa przyłącza
elektroenergetycznego 0,4 kV;
3) budowa oświetlenia płyty boiska oraz oświetlenia terenu;
4) montaż rozdzielni elektrycznych
5) budowa ogrzewania płyty boiska
6) dostawa i montaż podgrzewaczy w budynku zaplecza
7) budowa ogrodzenia części boiska z przęseł betonowych
1.2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 5 do siwz
b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6 do siwz
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,stanowiąca załącznik
nr 7 do siwz
d) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do siwz w całości zwanych dalej
dokumentacją – stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ.
1.3 Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy
traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót
budowlano-montażowych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego
przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość
należy rozumieć minimalne parametry urządzenia, materiału wskazanego z nazwy w
zakresie wartości podanych w dowolnie obowiązującej normie na terenie Kraju lub
Europy dla tego urządzenia lub materiału.
2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
1) Wykonawca i ew. podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy
o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks
pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą
m.in. zakres zamówienia określony w § 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4
do SIWZ.
2) Szczegółowe uregulowania w
zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w
zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały
określone w § 18 i § 56 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45232221-7
|
45311100-1
|
45311200-2
|
45315300-1
|
45315600-4
|
45316100-6
|
45332200-5
|
45342000-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1882321,17
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: miesiącach: lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
80
|
|
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe w
kwocie minimum 500 000,00 zł lub zdolność kredytową na kwotę 500 000,00 zł; w
okresie nie wcześniejszym, niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania
ofert.
Informacje dodatkowe Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1
robotę budowlaną w zakresie wykonania instalacji podgrzewania w systemie
elektrycznym;
2) Osób Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą z minimum
3- letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń -
która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015
r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub zgodnie z
wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub
posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15
grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa ( j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1725).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4)
dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w
szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do
reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów
rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia
poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1
ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności
odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. b)
pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww.
dokumentów; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
1.5) zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, wymagane postanowieniami
rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o
ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie
oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o
notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii
powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:Tak
Informacja na temat wadium
1.1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.2)
dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w
szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do
reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów
rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia
poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1
ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności
odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. b)
pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.3)
zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, wymagane postanowieniami rozdz.
X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o
ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.4) pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w
formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o
notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii
powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
60,00
|
TERMIN
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania Umowy, w formie
aneksu do Umowy w przypadkach określonych w §62.1. zał. nr 4
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
związanej ze zmianą zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
wynagrodzenia lub zmiany terminu zakończenia robót w zakresie adekwatnym do
przyczyny powodującej konieczność zmiany w przypadkach określonych w §62.2.- 9
zał. nr 4.
3. Inne zmiany: - na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art.
144 ust. 1 pkt.1), 2), 3), 4), 5) i 6) ustawy Pzp. - Zmiany osobowe w zakresie
pełnienia funkcji kierownika - zmiana nazwy Wykonawcy, - zmiana lub
wprowadzenie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć
Podwykonawcom, - wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wymienienia w
ofercie lub zmiana podwykonawców. Szczegółowe dane na temat zmian postanowień
zawartej umowy określone są w § 62 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W załaczeniu: do pobrania:
SIWZ z załącznikami 1-8
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do siwz Załącznik nr 1 do siwz
Załącznik nr 2- oświadczenie z art. 25a)Pzp Załącznik nr 2- oświadczenie z art. 25a)Pzp
Załącznik nr 3 -Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pzpz Załącznik nr 3 -Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pzpz
Załącznik nr 4 Projekt umowy Załącznik nr 4 Projekt umowy
Załącznik nr 5.1 - projekt Załącznik nr 5.1 - projekt
Załącznik nr 5.2. Projekt Załącznik nr 5.2. Projekt
Załącznik nr 5.3 projekt Załącznik nr 5.3 projekt
Załącznik nr 5.4 Projekt Załącznik nr 5.4 Projekt
Załącznik nr 5.5 projekt Załącznik nr 5.5 projekt
Załącznik nr 5.6 projekt Załącznik nr 5.6 projekt
Załącznik nr 5.7 projekt Załącznik nr 5.7 projekt
Załącznik nr 5.8 projekt Załącznik nr 5.8 projekt
Załącznik nr 5.9 projekt Załącznik nr 5.9 projekt
Załącznik nr 5.10. projekt Załącznik nr 5.10. projekt
Załącznik nr 5.11. projekt Załącznik nr 5.11. projekt
Załącznik nr 5.12. projekt Załącznik nr 5.12. projekt
Załącznik nr 5.13 projekt Załącznik nr 5.13 projekt
Załącznik nr 5.14 projekt Załącznik nr 5.14 projekt
Załącznik nr 5.15 projekt Załącznik nr 5.15 projekt
Załącznik nr 5.17. projekt Załącznik nr 5.17. projekt
Załącznik nr 5.16 projekt Załącznik nr 5.16 projekt
Załącznik nr 5.18 projekt Załącznik nr 5.18 projekt
Załącznik nr 5.19 projekt Załącznik nr 5.19 projekt
Załącznik nr 5.20 projekt Załącznik nr 5.20 projekt
Załącznik nr 5.21 projekt Załącznik nr 5.21 projekt
Załącznik nr 5.22 projekt Załącznik nr 5.22 projekt
Załącznik nr 5.23 projekt Załącznik nr 5.23 projekt
Załącznik nr 5.24 projekt Załącznik nr 5.24 projekt
Załącznik nr 5.25 projekt Załącznik nr 5.25 projekt
Załącznik nr 5.26. projekt Załącznik nr 5.26. projekt
Załącznik nr 5.27 projekt Załącznik nr 5.27 projekt
Załącznik nr 5.28 projekt Załącznik nr 5.28 projekt
Załącznik nr 5.29 projekt Załącznik nr 5.29 projekt
Załącznik nr 5.30 projekt Załącznik nr 5.30 projekt
Załącznik nr 5.31 projekt Załącznik nr 5.31 projekt
Załącznik nr 5.32. projekt Załącznik nr 5.32. projekt
Załącznik nr 5.33 projekt Załącznik nr 5.33 projekt
Załącznik nr 5.34 projekt Załącznik nr 5.34 projekt
Załącznik nr 5.35 projekt Załącznik nr 5.35 projekt
Załącznik nr 5.36 projekt Załącznik nr 5.36 projekt
Załącznik nr 5.37 projekt Załącznik nr 5.37 projekt
Załącznik nr 5.38 projekt Załącznik nr 5.38 projekt
Załącznik nr 5.39 projekt Załącznik nr 5.39 projekt
Załącznik nr 6 przedmiar robót Załącznik nr 6 przedmiar robót
Załącznik nr 7 specyfikacja techniczna Załącznik nr 7 specyfikacja techniczna
Załącznik nr 8 oświadczenie podmiotu udostępniającego Załącznik nr 8 oświadczenie podmiotu udostępniającego
|