OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 559939-N-2018 z dnia 2018-05-17 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji:
Budowa i wyposażenie mini boisk sportowo
rekreacyjnych na terenie miasta Kielce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1 , 25018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41
3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia Tak. www.mosir.kielce.p
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pod
rygorem nieważności w formie pisemnej na papierze, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu.
Adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępneNie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i
wyposażenie mini boisk sportowo rekreacyjnych na terenie miasta Kielce
Numer referencyjny: N.ZP. IIRB.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy: dwie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.3.1)
Cz.1. Budowę i wyposażenie dwóch obiektów na: Os. Chęcińska i Os. Podkarczówka
w Kielcach. Każdy obiekt składa się z: a) mini boiska sportowo rekreacyjnego, o
nawierzchni z poliuretanu (SBR+EPDM) o wymiarach 15,00x25,00m z dodatkowymi
obrzeżami, otoczonego piłkochwytem o wysokości 2,50m (krawędzie boczne boiska)
i 4,50m (piłkochwyt za bramkami) b) oraz strefy rekreacji o nawierzchni z płyt
amortyzujących upadek SBR (wysokość swobodnego upadku max. 1,50cm) otoczonego
ogrodzeniem wysokości około 1,20m. wyposażonych w: Boisko: - bramka o wym.
3,00x2,00m – 2 szt., Strefa rekreacji: - tablica informacyjna – 1szt., - kosz
na śmieci – 2 szt., - ławka z oparciem – 2 szt., - stolik z ławkami – 1 szt., -
bujak (wiek 1-12lat, wys. swobodnego upadku max. 1,50m) – 1 szt., - huśtawka
przeciwwaga (wiek 3-12lat, wys. swobodnego upadku max.1,50m)–1 szt., -
zjeżdżalnia (wiek 3-12lat, wys. swobodnego upadku max. 1,50m) – 1 szt. 1.3.2)
Cz. 2. Budowę i wyposażenie trzech obiektów na: Os. Barwinek, Os. Ślichowice i
Os. Uroczysko w Kielcach. Każdy obiekt składa się z: - mini boiska sportowo
rekreacyjnego, o nawierzchni z poliuretanu (SBR+EPDM) o wymiarach 15,00x25,00m
z dodatkowymi obrzeżami, otoczonego piłkochwytem o wysokości 2,50m (krawędzie
boczne boiska) i 4,50m (piłkochwyt za bramkami); Boisko wyposażone w bramki o
wym. 3,00x2,00m – 2 szt., 1.3.3). Wszystkie urządzenia montowane na obiekcie,
nawierzchnia obiektu oraz ogrodzenia muszą posiadać wymaganie atesty i
certyfikaty bezpieczeństwa wymagane stosownymi normami. 1.4. Szczegółowy zakres
robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt umowy, stanowiący
załącznik nr 4 do siwz b) projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 5 do siwz
c) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6 do siwz d) specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 7 do siwz w
całości zwanych dalej dokumentacją – stanowiących załączniki do SIWZ oraz
zapisami w niniejszej SIWZ. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
ustawy Pzp: 1) Wykonawca i ew. podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na
podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby, które
wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w § 2 wzoru umowy stanowiącego
Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu
dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy
Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 18
i § 56 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga! Imię i nazwisko
pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy
i rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45112210-0
|
45233250-6
|
45214100-1
|
37535200-9
|
45342000-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 787531,92 Waluta: pln
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp, które będzie polegało na: - wybudowaniu na
terenie miasta Kielce mini boisk/a z płytą o nawierzchni poliuretanowej wraz z
wyposażeniem w sprzęt sportowy lub wybudowaniu na terenie miasta Kielce mini boisk/a
z płytą o nawierzchni poliuretanowej ze strefą rekreacyjną wraz z wyposażeniem
w sprzęt sportowy i rekreacyjny.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 56
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
56
|
|
|
II.9) Informacje dodatkowe: 4. Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana w danej części jako najkorzystniejsza - w terminie 14 dni od podpisania
umowy złoży m.in. kosztorys szczegółowy dla całości robót objętych zamówieniem
w danej części ( z podziałem na koszty w danej lokalizacji) , na cenę ofertową
w danej części zamówienia oraz sporządzony na podstawie kosztorysu harmonogram
rzeczowo – finansowy (z kwotami brutto), który będzie stanowił załącznik do
umowy z dniem zatwierdzenia go przez Zamawiającego. Kosztorys należy sporządzić
metodą kalkulacji szczegółowej i powinien zostać przygotowany według
opracowanego przez Wykonawcę przedmiaru robót. Udostępnionę przez Zamawiającego
przedmiary pełnią jedynie rolę pomocniczą. Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą
zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca poda
cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie,
VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy
cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na
stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do
wszystkich pozycji. W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. W razie
wniesienia uwag lub zastrzeżeń przez Zamawiającego do harmonogramu Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić je w poprawionym harmonogramie i dostarczyć go do
Zamawiającego w terminie 14 dni od wniesienia zastrzeżeń. Określone przy
przygotowaniu kosztorysu, a następnie podane w harmonogramie rzeczowo -
finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu
stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego
rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach
ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami
i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go
w całości. W razie nie wyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie
jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu
zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie
wykonania zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu. Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu. Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) dot. Wykonawcy ( jednakowe dla cz. 1 i cz. 2 ):
Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmującą
wykonanie boiska lub boisk z nawierzchnią poliuretanową; o wartości roboty nie
mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. 2) dot. osób: Wykonawca musi wykazać
dysponowanie osobą którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.3) Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4)
Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w
szczególności: ‐ odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument
potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do
postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”
zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu
ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod
adresem internetowym. ‐ w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww.
dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana
forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) Zobowiązanie
wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega
na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu (o ile dotyczy), wg wzoru, jak w załączniku nr 8 do siwz
; Wymagana forma – oryginał; 1.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w
formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o
notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii
powyższego dokumentu poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
następujących kwotach: 1) 10 000 zł ( dziesięć tysięcy zł ) - na cz. I. 2) 11
000,00 zł ( jedenaście tysięcy zł ) - na cz. II. 2. Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.
poz.359 t.j.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji
- wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium. Uwaga: Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci
Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób
trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie
do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: w ING BANK
ŚLĄSKI S.A. Nr rach: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w
przetargu nieograniczonym na: Cz. ( …..) Budowę i wyposażenie mini boisk
sportowo rekreacyjnych na osiedlach: . ………………………….…….(wymienić lokalizacje) w
Kielcach Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej
rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie. Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
60,00
|
TERMIN
|
28,00
|
Gwarancja
|
12,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określone są w § 62 wzoru
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Budowa i
wyposażenie mini boisk sportowo rekreacyjnych na osiedlach: Os. Chęcińska i
Os. Podkarczówka w Kielcach
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Budowę i wyposażenie dwóch obiektów na: Os. Chęcińska i Os. Podkarczówka w
Kielcach. Każdy obiekt składa się z: a) mini boiska sportowo rekreacyjnego, o
nawierzchni z poliuretanu (SBR+EPDM) o wymiarach 15,00x25,00m z dodatkowymi obrzeżami,
otoczonego piłkochwytem o wysokości 2,50m (krawędzie boczne boiska) i 4,50m
(piłkochwyt za bramkami) b) oraz strefy rekreacji o nawierzchni z płyt
amortyzujących upadek SBR (wysokość swobodnego upadku max. 1,50cm) otoczonego
ogrodzeniem wysokości około 1,20m. wyposażonych w: Boisko: - bramka o wym.
3,00x2,00m – 2 szt., Strefa rekreacji: - tablica informacyjna – 1szt., - kosz
na śmieci – 2 szt., - ławka z oparciem – 2 szt., - stolik z ławkami – 1 szt., -
bujak (wiek 1-12lat, wys. swobodnego upadku max. 1,50m) – 1 szt., - huśtawka
przeciwwaga (wiek 3-12lat, wys. swobodnego upadku max.1,50m)–1 szt., -
zjeżdżalnia (wiek 3-12lat, wys. swobodnego upadku max. 1,50m) 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112210-0,
45233250-6, 45214100-1, 37535200-9, 45342000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia): Wartość bez VAT: 370381,17; Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
CENA
|
60,00
|
TERMIN
|
28,00
|
GWARANCJA
|
12,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Budowa i
wyposażenie mini boisk sportowo rekreacyjnych na osiedlach: Os. Ślichowice,
Os. Barwinek i Os. . Uroczysko, w Kielcach
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Budowa i wyposażenie trzech obiektów na: Os. Barwinek, Os. Ślichowice i Os.
Uroczysko w Kielcach. Każdy obiekt składa się z: - mini boiska sportowo
rekreacyjnego, o nawierzchni z poliuretanu (SBR+EPDM) o wymiarach 15,00x25,00m
z dodatkowymi obrzeżami, otoczonego piłkochwytem o wysokości 2,50m (krawędzie
boczne boiska) i 4,50m (piłkochwyt za bramkami); Boisko wyposażone w bramki o
wym. 3,00x2,00m – 2 szt.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112210-0,
45233250-6, 45342000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 417150,55; Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
CENA
|
60,00
|
TERMIN
|
28,00
|
Gwarancja
|
12,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE
W załączeniu – do pobrania:
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 formularz oferty Załącznik nr 1 formularz oferty
Załącznik nr 2 oświadczenie z art 25 a) Załącznik nr 2 oświadczenie z art 25 a)
Załącznik nr 3 oświadczenie z art 24ust.1 Załącznik nr 3 oświadczenie z art 24ust.1
Załącznik nr 4 do SIWZ wzór umowy Załącznik nr 4 do SIWZ wzór umowy
5.1_TECZKA_Os.Chęcińska 5.1_TECZKA_Os.Chęcińska
5.2_OT_Os.Chęcińska 5.2_OT_Os.Chęcińska
5.3_A1_Os.Chęcińska 5.3_A1_Os.Chęcińska
5.4_A2_Os.Chęcińska 5.4_A2_Os.Chęcińska
6.1_TECZKA_1_Os.Chęcińska 6.1_TECZKA_1_Os.Chęcińska
6.2_Przedmiar_robót_Os_Chęcińska 6.2_Przedmiar_robót_Os_Chęcińska
7.1_STWOiR_Os. Chęcińska 7.1_STWOiR_Os. Chęcińska
5.1_TECZKA_Os.Podkarczówka 5.1_TECZKA_Os.Podkarczówka
5.2_OT_Os.Podkarczówka 5.2_OT_Os.Podkarczówka
5.3_A1_Os.Podkarczówka 5.3_A1_Os.Podkarczówka
5.4_A2_Os.Podkarczókwa 5.4_A2_Os.Podkarczókwa
6.1_TECZKA_1_Os.Podkarczówka 6.1_TECZKA_1_Os.Podkarczówka
6.2_Przedmiar_robót_Os_Podkarczówka 6.2_Przedmiar_robót_Os_Podkarczówka
7.1_STWOiR_Os. Podkarczówka 7.1_STWOiR_Os. Podkarczówka
5.1_TECZKA_Os.Ślichowice 5.1_TECZKA_Os.Ślichowice
5.2_OT_Os.Ślichowice 5.2_OT_Os.Ślichowice
5.3_A1_Os.Ślichowice 5.3_A1_Os.Ślichowice
5.4_A2_Os.Ślichowice 5.4_A2_Os.Ślichowice
6.1_TECZKA_1_Os.Ślichowice 6.1_TECZKA_1_Os.Ślichowice
6.2_Przedmiar_robót_Os_Ślichowice 6.2_Przedmiar_robót_Os_Ślichowice
7.1_STWOiR_Os. Ślichowice 7.1_STWOiR_Os. Ślichowice
5.1_TECZKA_Os.Barwinek 5.1_TECZKA_Os.Barwinek
5.2_OT_Os.Barwinek 5.2_OT_Os.Barwinek
5.3_A1_Os.Barwinek 5.3_A1_Os.Barwinek
5.4_A2_Os.Barwinek 5.4_A2_Os.Barwinek
6.1_TECZKA_1_Os.Barwinek 6.1_TECZKA_1_Os.Barwinek
6.2_Przedmiar_robót_Os_Barwinek 6.2_Przedmiar_robót_Os_Barwinek
7.1_STWOiR_Os. Barwinek 7.1_STWOiR_Os. Barwinek
5.1_TECZKA_Os.Uroczysko 5.1_TECZKA_Os.Uroczysko
5.2_OT_Os.Uroczysko 5.2_OT_Os.Uroczysko
5.3_A1_Os.Uroczysko 5.3_A1_Os.Uroczysko
5.4_A2_Os.Uroczysko 5.4_A2_Os.Uroczysko
6.1_TECZKA_1_Os.Uroczysko 6.1_TECZKA_1_Os.Uroczysko
6.2_Przedmiar_robót_Os_Uroczysko 6.2_Przedmiar_robót_Os_Uroczysko
7.1_STWOiR_Os. Uroczysko 7.1_STWOiR_Os. Uroczysko
Załącznik nr 8 do SIWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego Załącznik nr 8 do SIWZ- oświadczenie podmiotu udostępniającego
|