Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr
500147715-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Rekonstrukcja
pomieszczeń zaplecza treningowego w Hali Sportowej przy ul. Krakowskiej 72 w
Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy
projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kielce - Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul.
ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska,
tel. 41 3676796; 41 3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41
3676913.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.kielce.pl
I.2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne
administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Rekonstrukcja
pomieszczeń zaplecza treningowego w Hali Sportowej przy ul. Krakowskiej 72 w
Kielcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.RB.2.26.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:
Roboty budowlane w
pomieszczeniach sanitariatów, szatni oraz na zewnątrz budynku hali, a w
szczególności: 1) licowanie ścian płytkami ceramicznymi, 2) malowanie ścian i
sufitów, 3) wykonanie posadzek z płytek z kamienia sztucznego, 4) wykonanie
nawierzchni z kostki brukowej,
II.4) Informacja o
częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody
CPV: 45233000-9, 45442100-8, 45431100-8, 45431000-7, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 189893.11
Waluta pln
IV.3)
INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4)
LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa
wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki
Email wykonawcy: ppu.hewanag@onet.eu
Adres pocztowy: ul.Zagnańska 220 A
Kod pocztowy: 25-563
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca
pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca
pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 229992.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229992.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229992.49
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca
przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie
IV.8)
Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ
RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone
jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie
wyboru trybu
Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie
zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postepowaniu prowadzonym uprzednio trybie przetargu nieograniczonego nie
zostały złożone żadne oferty i Zamawiający w dniu 06.06.2018r unieważnił to
postępowanie na podstawie art. art. 93 ust.1.pkt.1) Pzp. Ponadto, z uwagi na
termin wykonania zamówienia 31.07.2018r, nie można dochować terminów
określonych dla innych trybów. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w
istotny sposób zmienione
|