Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie nr 580084-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca
sprzedaż i dystrybucję gazu do obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w
Kielcach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1 , 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41 3676716,
e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający,
czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie,
czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia Tak: www.mosir.kielce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pod
rygorem nieważności w formie pisemnej na papierze, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu. Dokumenty sporządzone w
języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
Adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa
dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu
do obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: kompleksową dostawę
(sprzedaż oraz dystrybucję) gazu ziemnego wysokometanowego typu E, do obiektów
sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach.
Przedmiot zamówienia dotyczy następujących obiektów: 1) Kryta Pływalnia FOKA,
Kielce ul. Barwinek 31 2) Kryta Pływalnia DELFIN, Kielce ul. Krakowska 2 3)
Hala Sportowa Kielce ul. Warszawska 33 4) Stadion Piłkarski Kielce ul.
Szczepaniaka 29 w okresie: 01.10.2018r do 30.09.2019r ( 12 miesięcy ) 2.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Na potrzeby
przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert, Zamawiający
posługuje się szacunkową ilością zamawianego gazu: : 2 826 005 kWh, która ma
jedynie charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego,
zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. W takim przypadku Wykonawcy nie
będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez
Zamawiającego przewidywanej ilości gazu, która może ulec zwiększeniu lub
zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na
podstawie faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze
wskazaniami liczników wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy. 4.
Zamawiający nie wyraża zgody na określenie minimalnego poziomu wykorzystania
gazu w okresie obowiązywania umowy.
II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
09123000-7
|
65200000-5
|
65210000-8
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: miesiącach lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-10-01 lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
2018-10-01
|
|
II.9) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający oświadcza, że
dostarczony gaz będzie wykorzystany na potrzeby własne i że jest zwolniony z
akcyzy w związku z przeznaczeniem zamawiającego paliwa gazowego do celów
opałowych przez organy administracji publicznej (art. 31b ust. 2 pkt. 2 ustawy
z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym (Dz. U. 2014 r. poz. 752 z późn.
zm.). 2) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw gazu ziemnego oraz
świadczenia usług dystrybucji gazu na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017. 220 t.j. ze zm.)
oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD.
Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne,
akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2
lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego
tekst jedn. Dz. U. 2014 r. poz. 1059) oraz Polskie Normy. 3) Na wniosek
Wykonawcy Zamawiający po rozstrzygnięciu przetargu, do dnia podpisania umowy,
przekaże Wykonawcy niezbędne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury
zmiany sprzedawcy, w wersji elektronicznej. 4) Zamawiający nie posiada ofert
promocyjnych i nie jest członkiem grupy programów lojalnościowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualną koncesję na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu
ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b) posiada aktualną koncesję na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego,
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej,
lub posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu
Dystrybucyjnego (OSD) lub do dnia zawarcia umowy z Zamawiającym podpisze umowę
generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług
dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce
dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku
Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom
państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tych warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymagana forma - kopia poświadczona za zgodność z
oryginałem
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) w przypadku Wykonawców będących jednocześnie właścicielem sieci
dystrybucyjnej:
- aktualnej koncesji na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu/sprzedaży gazu ziemnego wydana
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
Wymagana forma - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
b) w przypadku Wykonawców nie
będących jednocześnie sprzedawcą i właścicielem sieci dystrybucyjnej:
- aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu/sprzedaży, Wymagana forma - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
- stosownego oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy generalnej z Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze,
na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego – zgodnie z treścią
zawartą w załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy). Wymagana forma -
oryginał
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania
Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający
uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z
dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub
kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z
ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2)
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Pełnomocnictwa, winny być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98
ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze
zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez
notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie. Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
100,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,
w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm ) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w
treści Umowy w postaci aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany wartości umownej
brutto w przypadku: a) zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą
kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego, c) ustawowej zmiany stawki podatku
VAT; 2) zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo
gazowe; 4) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych
punktów odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury zmiany
sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych lub z
przyczyn niezależnych od Stron; 5) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli
zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu
prawnego. 2. W przypadku zmian w przepisach prawa, w szczególności dotyczących
opłat i podatków skutkujących wzrostem lub spadkiem kosztów wpływających na
ceny paliwa gazowego lub stawki opłat, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o
tej zmianie na piśmie. Nowe ceny paliwa gazowego i stawki opłat będą
obowiązywały od chwili wejścia w życie zmian i nie wymagają zawarcia aneksu do
Umowy. 3. Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień umowy są zawarte w § 12
projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-07-06,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu : polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - formularz oferty Załącznik nr 2 - formularz oferty
Załącznik nr 2a) - formularz cenowy Załącznik nr 2a) - formularz cenowy
Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy na wu Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy na wu
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy na bpdw Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy na bpdw
Załącznik nr 5 Projekt umowy Załącznik nr 5 Projekt umowy
|