|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 500308018-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Gmina Kielce - Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji: Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów
gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kielcach w roku 2019 – zamówienie 3 częściowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer
identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41 3676716, e-mail
zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i
higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w
roku 2019 – zamówienie 3 częściowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): II.DU.2.26.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków chemicznych, myjących,
czyszczących i higienicznych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby
utrzymania czystości i porządku w obiektach Zamawiającego w Kielcach: 1. Hala
Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia 1 2. Hala Sportowa ul. Krakowska 72 3. ZOS ul.
Szczecińska 1 ( Basen Letni - Lodowisko) 4. ZOS ul. Drogosza ( Hotel „MARATON”,
Hala Legionów-tylko parkiet, Stadion 5. ZOS ul. Ściegiennego 8 ( Hotel
„STADION”, Hala Sportowa ) 6. ZOS ul. Warszawska 338 ( Hala sportowa ) 7. Kryta
Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 8. Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 9.
Kryta Pływalnia MORS ul. Marszałkowska 96 10. Kryta Pływalnia FOKA ul. Barwinek
31 11. Kryta Pływalnia ul. Jurajska 7 12. Dział Ekonomiczno-Administracyjny –
ul. Żytnia 1 (Biuro MOSIR) 13. Dział Organizacji Imprez Sportowych ul. Drogosza
2 ( Hala Legionów)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39224300-1, 33760000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ
NR: 1
NAZWA: Dostawa chemicznych środków
czystości do obiektów MOSIR w roku 2019
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 92623.99
Waluta pln
IV.3)
INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4)
LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy: biuro@dtj.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1a,
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca
pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca
pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 117599.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117599.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125940.65
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca
przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8)
Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ
NR: 2
NAZWA: Dostawa artykułów gospodarczych do
obiektów MOSiR w roku 2019
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 20478.00
Waluta pln
IV.3)
INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4)
LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
Email wykonawcy: biuro@impolex-kielce.eu
Adres pocztowy: ul. Zbożowa 9c
Kod pocztowy: 25-416
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca
pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca
pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 26749.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26749.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28995.83
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca
przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8)
Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ
NR: 3
NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych:
papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR w roku 2019
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 27055.00
Waluta pln
IV.3)
INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4)
LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: Biuro Techniczno - Handlowe ASKON S.C.
Email wykonawcy: askonkielce@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 304
Kod pocztowy: 25-801
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca
pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca
pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 36547.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36547.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39382.13
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca
przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8)
Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ
OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na
podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 211 tys. euro. Przedmiotem zamówienia
są dostawy artykułów powszechnie dostępnych, których możliwość nabycia ma
każdy, o ustalonych standardach posiadających powtarzalne cechy jakościowe i
techniczne produktów. Na rynku funkcjonuje duża ilość Wykonawców zdolnych do
wykonania dostaw. Zaproszona ilość Wykonawców ( 5) zapewnia konkurencyjność
postępowania. Cena jest podstawowym czynnikiem cenotwórczym oferty. Na koszty
wykonania zamówienia składa się : cena za poszczególne produkty wraz z ich
dostawą do obiektów Zamawiającego. Koszty w całym okresie korzystania z
przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione w sposób szczegółowy, poprzez:
określenie w opisie zamówienia ( z podziałem na części ) cech jakościowych i
technicznych każdego zamawianego produktu oddzielnie oraz zapotrzebowania na
poszczególne produkty w okresie 1 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na cz. I, II i III
Kielce dnia 7.12.2018r
N.ZP.2.26.140.2018
Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie
ustawy Pzp, w trybie przetargu nieograniczonego pn: Dostawa chemicznych środków
czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2019 – zamówienie III częściowe
1.
ZAWIADOMIENIE O
WYBORZE OFERTY NA CZ. I.
Cz. I. Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów MOSIR w roku
2019
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w cz. I postepowania o udzielenie ww. zamówienia, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4
Wykonawcy:
P.H.U.
DTJ Tomasz Jurczak ul. Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
-
za cenę: 117
599,74 zł brutto (sto siedemnaście tysięcy pięćset
dziewięćdziesiąt dziewięć 74/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie wykluczono żadnego
Wykonawcy, nie odrzcono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny
ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
1
|
IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416 Kielce
ul. Zbożowa 9c
|
93,30
|
93,30
|
4
|
P.H.U. DTJ Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.
2. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA CZ. II.
Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych
do obiektów MOSiR w roku 2019
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w cz. II postępowania o udzielenie ww. zamówienia, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3
Wykonawcy:
IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna, 25-416
Kielce ul. Zbożowa 9c
-
za cenę: 26
749,38 zł
brutto (dwadzieścia sześć tysięcy
siedemset czterdzieści dziewięć 38/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie wykluczono żadnego
Wykonawcy, odrzucono jedną ofertę.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy
złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny
złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
3
|
IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416
Kielce ul. Zbożowa 9c
|
100,00
|
100,00
|
6
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe DTJ
Tomasz
Jurczak
25-116
Kielce ul. Pińczowska1a,
|
93,60
|
93,60
|
7
|
Biuro
Techniczno - Handlowe ASKON S.C.
25-801
Kielce ul. Krakowska 304
|
93,40
|
93,40
|
10
|
DUET Witold Borek Mariusz Zieliński
25-326
Kielce ul. Leszczyńska 9
|
Oferta odrzucona
|
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.
3. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA CZ. III.
Cz. III. Dostawa artykułów
higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR w
roku 2019
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w cz. III postępowania o udzielenie ww. zamówienia, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 8 Wykonawcy:
B.T.H.
ASCON S.C. Mirosław Lepucki, Mucha
Zbigniew ul. Krakowska 304,
25-801
Kielce
-
za cenę: 36
547,84zł brutto (trzydzieści sześć tysięcy
pięćset czterdzieści siedem 84/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie wykluczono żadnego
Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
2
|
IMPOLEX R.
Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416 Kielce ul.
Zbożowa 9c
|
93,50
|
93,50
|
5
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe DTJ
Tomasz Jurczak
25-116
Kielce ul. Pińczowska 1a,
|
97,90
|
97,90
|
8
|
Biuro
Techniczno - Handlowe ASKON S.C.
25-801
Kielce ul. Krakowska 304
|
100,00
|
100,00
|
9
|
PARTNER Robert
Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna
25-147 Kielce ul.
Łanowa 45
|
92,80
|
92,80
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacja z otwarcia ofert
Kielce, dnia 23.11.2018r
Dot. postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania o cenę, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2017r, poz.1579) pn: Dostawa chemicznych środków czystości,
artykułów gospodarczych i higienicznych
do obiektów Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji
w Kielcach w roku 2019- zamówienie 3
częściowe.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając
w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający przedstawia informacje z
otwarcia ofert w w/w postępowaniu:
1.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
wynosi:
201 614,00 zł brutto, w tym na:
-
cz. I. Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów MOSIR: 131 283,35 zł
- cz.
II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR: 31 940,63 zł
- cz.
III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych
do obiektów MOSiR: 38 390,02 zł
2.
Nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny ofert.
Cz. I. Dostawa środków chemii gospodarczej do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
1
|
IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416 Kielce
ul. Zbożowa
9c
|
125 940,65
|
4
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe DTJ
Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska
1a,
25-116 Kielce
|
117 599,74
|
Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
3
|
IMPOLEX R. Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416
Kielce ul. Zbożowa 9c
|
26 749,38
|
6
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe DTJ
Tomasz
Jurczak
25-116
Kielce ul. Pińczowska1a,
|
28 555,33
|
7
|
Biuro
Techniczno - Handlowe ASKON S.C.
25-801
Kielce ul. Krakowska 304
|
28 615,31
|
10
|
DUET Witold Borek Mariusz Zieliński
25-326
Kielce ul. Leszczyńska 9
|
28 995,83
|
Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do
obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
2
|
IMPOLEX R.
Szczepaniak i s-ka Sp. Jawna
25-416 Kielce ul.
Zbożowa 9c
|
39 073,55
|
5
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe DTJ
Tomasz Jurczak
25-116
Kielce ul. Pińczowska 1a,
|
37 315,74
|
8
|
Biuro
Techniczno - Handlowe ASKON S.C.
25-801
Kielce ul. Krakowska 304
|
36 547,84
|
9
|
PARTNER Robert
Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna
25-147 Kielce ul.
Łanowa 45
|
39 382,13
|
3.Jednocześnie Zamawiający informuje, że: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego
powyższej informacji , zobowiązany jest złożyć :
-
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączeniu do niniejszej Informacji
( Załącznik nr 6 do SIWZ )
W
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
Wymagana
forma – oryginał
Załączniki: Załącznik do Informacji z otwarcia ofert Załącznik do Informacji z otwarcia ofert
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|