Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie nr 541389-N-2019 z dnia 2019-04-25 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji: Odtworzenie konstrukcji głównej Stadionu Piłkarskiego przy ul.
Ściegiennego 8
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1 , 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41
3676716, e-mailzamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Ofertę oraz dokumenty dołączone do oferty, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1
siwz składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 . sekretariaat.
Ip.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie
konstrukcji głównej Stadionu Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8
Numer referencyjny: N. ZP. II RB. 2.26. 2. 2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na
:
- czyszczeniu konstrukcji stalowych kratowych stadionu piłkarskiego,
- zabezpieczeniu konstrukcji farbami do gruntowania, podkładowymi i
nawierzchniowymi,
- pomalowaniu konstrukcji farbami
nawierzchniowymi, na powierzchni ok. 500m2 2. Szczegółowy zakres robót oraz
warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do siwz
b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do siwz
Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
1) Wykonawca i ew. podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy
o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks
pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą
zakres zamówienia określony w § 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do
SIWZ.
2) Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia
osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu
niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 18 i § 56 wzoru umowy
stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy i rodzaj umowy
o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Ponadto, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności na wysokości
powyżej 1 i 3 m:
- odbyły szkolenie w zakresie bhp oraz instruktaż stanowiskowy zapoznający
ich z charakterem prac na wysokości, zagrożeniami związanymi z wykonywanymi
przez nich czynnościami, możliwymi skutkami zagrożeń oraz głównymi przyczynami
wypadków,
- posiadały aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy
na wysokości,
- umiały posługiwać się
przydzielonymi im środkami ochrony indywidualnej oraz urządzeniami
zabezpieczającymi.
W celu zapoznania sie z terenem przyszłych robót Wykonawcy powinni dokonać
wizji lokalnej na stadionie. Osobami do kontaktu w tej sprawie są:
- Jacek Domoradzki – kierownik Zespołu Obiektów Sportowych , tel. 608
078888
- Wojciech Wesołowski- zastepca kierownika ZOS, tel: 664 027136
II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97540,74
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegającego na powtórzeniu robót budowlanych
w zakresie czyszczenia i malowania konstrukcji stadionu o przewidywanej wartości
ok. 50% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-07-16
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
|
2019-07-16
|
II.9) Informacje dodatkowe: maksymalny termin wykonania zamówienia
przewidziano na : 16 lipca 2019r możliwość skrócenia terminu wykonania
maksymalnie – o 16 dni minimalny termin wykonania zamówienia : 30 czerwca 2019,
z tym, że roboty mogą być rozpoczęte najwcześniej z dniem 1 czerwca 2019r.
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis
oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w rozdz. XX niniejszej SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż
100 000,00 zł na jedno i więcej zdarzeń w zakresie określonym niniejszym
zamówieniem. Suma gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności
Wykonawcy za wszelkie ryzyka z tytułu realizacji zamówienia Ocena spełniania
tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. IX
pkt 4.1)b SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia
Warunek zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
która będzie pełnić funkcje Kierownika Robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z
oryginałem zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ – o ile w pkt. 3 formularza
ofertowego nie zostanie wskazany adres dostępności dla pobrania przez
Zamawiającego odpisu z właściwego rejestru)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokumentu ( np. polisy …) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100 000,00 zł Suma
gwarancyjna stanowi łączną wartość odpowiedzialności Wykonawcy za wszelkie
ryzyka z tytułu realizacji zamówienia ( w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę ); b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do kierowania
robotami wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( w
oryginale ) ( Wzór wymaganego oświadczenia ( wykazu ) na potwierdzenie
spełniania warunków udziału, wymienionego w Rozdz. IX. pkt. 4.1)a, Zamawiający
przekaże razem z wezwaniem do jego złożenia )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4)
dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w
szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do
reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów
rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia
poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1
ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności
odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. b)
pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww.
dokumentów; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
1.5) zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, wymagane postanowieniami
rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o
ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w
formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o
notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii
powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 2 500,00 zł ( sł: dwa tysiące pięćset 00/100 ) 2. Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej
lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.
poz.359 t.j.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji
- wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium. Uwaga: Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci
Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób
trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie
do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: w ING BANK
ŚLĄSKI S.A. Nr rach: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w
przetargu nieograniczonym na: „Odtworzenie konstrukcji głównej Stadionu
Piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8” Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu musi
wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu
składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,
w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określone są w § 62 wzoru
umowy.( zał. nr 4 do siwz)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-05-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu > polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W załączeniu : do pobrania ze strony internetowej:
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 - formularz oferty Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 4 Projekt umowy Załącznik nr 4 Projekt umowy
Załącznik nr 5 Przedmiar robót Załącznik nr 5 Przedmiar robót
Załącznik nr 6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Załącznik nr 6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
|