Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie nr 563494-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca
sprzedaż i dystrybucję gazu do obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w
Kielcach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo
ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1 , 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41
3676716, e-mailzamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia www.mosir.kielce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pod
rygorem nieważności w formie pisemnej na papierze, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu. Dokumenty sporządzone w
języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępneNie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa
dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu
do obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach.
Numer referencyjny: N.ZP. II DU. 2.26. 1. 2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: kompleksową dostawę
(sprzedaż oraz dystrybucję) gazu ziemnego wysokometanowego typu E, do obiektów
sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach.
Przedmiot zamówienia dotyczy następujących obiektów: 1) Kryta Pływalnia FOKA,
Kielce ul. Barwinek 31 2) Kryta Pływalnia DELFIN, Kielce ul. Krakowska 2 3)
Hala Sportowa Kielce ul. Warszawska 33 4) Stadion Piłkarski Kielce ul.
Szczepaniaka 29 w okresie: 01.10.2019r do 30.09.2020r ( 12 miesięcy ) 2.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Na potrzeby
przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert, Zamawiający
posługuje się szacunkową ilością zamawianego gazu: : 2 764 240 kWh, która ma
jedynie charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego,
zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie
przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego
przewidywanej ilości gazu, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w
okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie
faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami
liczników wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy. 4. Zamawiający
nie wyraża zgody na określenie minimalnego poziomu wykorzystania gazu w okresie
obowiązywania umowy
II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
65200000-5
|
65210000-8
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 416597,00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-10-01 lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
2019-10-01
|
|
II.9) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający oświadcza, że
dostarczony gaz będzie wykorzystany na potrzeby własne i że jest zwolniony z
akcyzy w związku z przeznaczeniem zamawiającego paliwa gazowego do celów
opałowych przez organy administracji publicznej (art. 31b ust. 2 pkt. 2 ustawy
z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym (Dz. U. 2014 r. poz. 752 z późn.
zm.). 2) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw gazu ziemnego oraz
świadczenia usług dystrybucji gazu na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017. 220 t.j. ze zm.)
oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD.
Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo
energetyczne, akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra
Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków
funkcjonowania systemu gazowego tekst jedn. Dz. U. 2014 r. poz. 1059) oraz
Polskie Normy. 3) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający po rozstrzygnięciu
przetargu, do dnia podpisania umowy, przekaże Wykonawcy niezbędne dane i
dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, w wersji
elektronicznej. 4) Zamawiający nie posiada ofert promocyjnych i nie jest
członkiem grupy programów lojalnościowych. Jeżeli Wykonawca jest właścicielem
sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są instalacje wymienione w pkt. 1,
wówczas musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki. Jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci
dystrybucyjnej, do której przyłączone są instalacje wymienione w pkt. 1,
wówczas – oprócz aktualnej koncesji- musi posiadać podpisaną generalną umowę
dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – Polskim Górnictwem
Naftowym i Gazownictwem Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W sytuacji, gdy
umowa, o której mowa powyżej wygaśnie przed zakończeniem realizacji
przedmiotowego zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia
ważności umowy generalnej z OSD do czasu wygaśnięciu umowy zawartej z
zamawiającym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki, b) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci
dystrybucyjnej, lub posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego (OSD) lub do dnia zawarcia umowy z Zamawiającym
podpisze umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na
świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje
się miejsce dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie będących
Właścicielami sieci dystrybucyjnej. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku. Ocena
spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru jak w
załączniku nr 3 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku. Ocena
spełniania będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru jak w
załączniku nr 3 do siwz
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z
udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII. ust. 2 SIWZ, wezwie
Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do
dostarczenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymagana forma - kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu
dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o których mowa w Rozdziale VIII. ust. 1 SIWZ Zamawiający wezwie
wykonawcę którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do
dostarczenia następujących dokumentów: a) w przypadku Wykonawców będących
jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej: - aktualnej koncesji na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu/sprzedaży gazu ziemnego
wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - aktualnej koncesji na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego,
wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; Wymagana forma - kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem b) w przypadku Wykonawców nie będących
jednocześnie sprzedawcą i właścicielem sieci dystrybucyjnej: - aktualnej koncesji
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu/sprzedaży, Wymagana
forma - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem - stosownego oświadczenia o
posiadaniu aktualnej umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
(OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się
miejsce dostarczenia gazu ziemnego – zgodnie z treścią zawartą w załączniku Nr
1 do SIWZ (Formularz ofertowy). Wymagana forma - oryginał
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania
Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający
uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z
dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał
lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z
ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2.
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Pełnomocnictwa, winny być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98
ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze
zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez
notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
100,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj
Dz. U. z 2018 r. poz. 1896 ze zm.) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w
treści Umowy w postaci aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany wartości umownej
brutto w przypadku: a) zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą
kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego, b) Zmiany stawek i cen za usługi
dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa URE zmiany Taryfy na usługi
przesyłu gazu OSD, które miałyby obowiązywać w okresie obowiązywania Umowy, c)
ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiany mocy umownej ( za zgodą OSD) w
związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo gazowe; 4) zmiany terminu
rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych punktów odbioru, jeżeli
zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu
rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od
Stron; 5)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne
będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. W przypadku
zmian w przepisach prawa, w szczególności dotyczących opłat i podatków
skutkujących wzrostem lub spadkiem kosztów wpływających na ceny paliwa gazowego
lub stawki opłat, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tej zmianie na piśmie.
Nowe ceny paliwa gazowego i stawki opłat będą obowiązywały od chwili wejścia w
życie zmian i nie wymagają zawarcia aneksu do Umowy. 3. Poza tym dopuszcza się
zmiany umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt. 2) ,3), 5), 6) ustawy Prawo
zamówień publicznych( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1896 ze zm.) 3.Strony
dopuszczają również wprowadzenie nieistotnych zmian w zawartej umowie w postaci
aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę lub
Zamawiającego; 2) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 3) w
innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
niniejszej Umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o
których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na
krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik
postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-06-28,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu : polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - formularz oferty Załącznik nr 2 - formularz oferty
Załącznik nr 2a) - formularz cenowy Załącznik nr 2a) - formularz cenowy
Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy na wu Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy na wu
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy na bpdw Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy na bpdw
Załącznik nr 5 Projekt umowy Załącznik nr 5 Projekt umowy
|