|
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 510557792-N-2020 z
dnia 29.12.2020 r.
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji:
Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych
do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021–
zamówienie III częściowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kielce - Miejski Ośrodek
Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel.
41 3676796; 41 3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne
administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Dostawa chemicznych środków
czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021– zamówienie III częściowe.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IIDU.2.26.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy
środków chemicznych, myjących, czyszczących i higienicznych oraz artykułów
gospodarczych na potrzeby utrzymania czystości i porządku w obiektach
Zamawiającego w Kielcach: 1. Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia 1 2. Hala
Sportowa ul. Krakowska 72 3. ZOS ul. Szczecińska 1 ( Basen Letni - Lodowisko)
4. ZOS ul. Drogosza ( Hotel „MARATON”, Hala Legionów-tylko parkiet, Stadion l.
a.) 5. ZOS ul. Ściegiennego 8 ( Hotel „STADION”, Hala Sportowa ) 6. ZOS ul.
Warszawska 338 ( Hala sportowa ) 7. Kryta Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 8.
Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 9. Kryta Pływalnia MORS ul. Marszałkowska
96 10. Kryta Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 11. Kryta Pływalnia JURAJSKA ul.
Jurajska 7 12. Dział Ekonomiczno-Administracyjny – ul. Żytnia 1 (Biuro MOSIR)
13. Dział Organizacji Imprez Sportowych ul. Drogosza 2 ( Hala Legionów) 14.
Boisko Piłkarskie ul. Kusocińskiego 53. Jest to zamówienie 3- częściowe, z
którego poszczególne części noszą nazwę: Cz. I. Dostawachemicznych środków
czystości do obiektów MOSIR w roku 2021 Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych
do obiektów MOSiRw roku 2021 Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru
toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiRw roku 2021
II.4) Informacja o częściach
zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39811100-1, 39813000-4, 39830000-9,
39831240-8, 39831300-9, 39831600-2, 39525800-6, 33711900-6, 33741100-7,
39224300-1, 33760000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy
zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawachemicznych środków
czystości do obiektów MOSIR w roku 2021
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 104739.05
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU
UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone
wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo
Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego
państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego
państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ
OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ
CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113073.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113073.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121410.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat
podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie
wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa artykułów gospodarczych do
obiektów MOSiRw roku 2021
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 23726.54
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY,
KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone
wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo
Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego
państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego
państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ
OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ
CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26490.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26490.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30862.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat
podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie
wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych:
papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiRw roku 2021
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 25058.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY,
KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone
wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo
Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego
państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa
nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ
OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ
CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27708.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27708.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31405.18
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat
podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie
wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO
ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w
trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne
i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne
z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 214 tys. euro. Przedmiotem zamówienia
są dostawy artykułów powszechnie dostępnych, których możliwość nabycia ma
każdy, o ustalonych standardach posiadających powtarzalne cechy jakościowe i
techniczne produktów. Na rynku funkcjonuje duża ilość Wykonawców zdolnych do
wykonania dostaw. Zaproszona ilość Wykonawców zapewnia konkurencyjność
postępowania. Cena jest podstawowym czynnikiem cenotwórczym oferty. Na koszty
wykonania zamówienia składa się : cena za poszczególne produkty wraz z dostawą
ich do obiektów Zamawiającego. Koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu
zamówienia zostały uwzględnione w sposób szczegółowy, poprzez: określenie w
opisie zamówienia ( z podziałem na części ) cech jakościowych i technicznych
każdego zamawianego produktu oddzielnie oraz zapotrzebowania na poszczególne
produkty w okresie 1 roku.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I, cz. II i cz. III
Kielce dnia 21.12.2020
r.
N.ZP.2.26.131.2020
Dot.
postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie
zapytania o cenę, na podstawie
przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2019r, poz. 1843 ze zm.) pn: Dostawa
środków chemicznych, artykułów
gospodarczych i higienicznych do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach
w roku 2021 – zamówienie 3 częściowe.
1.
Zawiadomienie o
wyborze oferty na cz. I
Cz. I. Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów MOSIR w roku
2021
Działając w
trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień
publicznych
- Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na cz. I, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 Wykonawcy:
DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska
1A, 25-116 Kielce
- za cenę:
113 073,62
zł brutto ( słownie: sto trzynaście
tysięcy zero siedemdziesiąt trzy 62/100 zł )
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie
wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA = 100%
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
1
|
DTJ Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1A,
25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
9
|
PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna
ul. Zbożowa 9C,
25-416 Kielce
|
93,10
|
93,10
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania
niniejszego zawiadomienia.
2.
Zawiadomienie o
wyborze oferty na cz. II
Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR w
roku 2021.
Działając w
trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień
publicznych - Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na cz. II, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy:
DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska
1A, 25-116 Kielce
- za cenę: 26
490,51 zł brutto (
słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt 51/100 zł )
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie
wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA = 100%
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
2
|
DTJ Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1A,
25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
5
|
PARTNER Robert
Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna
ul. Łanowa 45,
25-147 Kielce
|
99,50
|
99,50
|
8
|
PUH IMPOLEX R.
Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna
ul. Zbożowa 9C,
25-416 Kielce
|
85,80
|
85,80
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.
3.
Zawiadomienie o
wyborze oferty na cz. III
Cz. III. Dostawa artykułów
higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR w
roku 2021
Działając w
trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień
publicznych - Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na cz. III, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 Wykonawcy:
DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska
1A, 25-116 Kielce
- za cenę: 27
708,15 zł brutto (
słownie: dwadzieścia siedem tysięcy siedemset osiem 15/100 zł )
Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie
wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt w kryterium:
CENA = 100%
|
Ilość pkt
ŁĄCZNIE
|
3
|
DTJ Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1A,
25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
4
|
Biuro Techniczn0-Handlowe
ASKON S.C
ul. Krakowska 304,
25-801 Kielce
|
88,20
|
88,20
|
6
|
PARTNER Robert
Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna
ul. Łanowa 45,
25-147 Kielce
|
95,40
|
95,40
|
7
|
MAG-CHEM Magdalena Krzyszkowska
ul. Kolberga 4,
25-620 Kielce
|
95,40
|
95,40
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp, umowa zostanie zawarta w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacja z otwarcia ofert
Kielce, dnia 17.12.2020
r.
Dot. postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania o cenę, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2018r, poz.1986) pn: Dostawa chemicznych środków czystości,
artykułów gospodarczych i higienicznych
do obiektów Miejskiego Ośrodka
Sportu i Rekreacji
w Kielcach w roku 2021- zamówienie 3
częściowe.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając
w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający przedstawia informacje z
otwarcia ofert w w/w postępowaniu:
1.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
wynosi:
180 500,00 zł brutto, w tym na:
-
cz. I. Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów MOSIR: 126 051,03 zł
- cz.
II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR: 26 405,64 zł
- cz.
III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych
do obiektów MOSiR: 28 043,33 zł
2.
Nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny ofert.
Cz. I. Dostawa środków chemii gospodarczej do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
1
|
DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska
1A, 25-116 Kielce
|
113 073,62
|
9
|
PUH IMPOLEX R.
Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna
ul. Zbożowa 9C,
25-416 Kielce
|
121 410,45
|
Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
2
|
DTJ Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce
|
26 490,51
|
5
|
PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp.
J
ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce
|
26 622,39
|
8
|
PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka
Jawna
ul. Zbożowa 9C, 25-416 Kielce
|
30 862,24
|
Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do
obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
3
|
DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska
1A, 25-116 Kielce
|
27 117,15
|
4
|
Biuro
Techniczn0-Handlowe
ASKON S.C
ul. Krakowska
304, 25-801 Kielce
|
31 405,18
|
6
|
PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp.
J
ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce
|
29 031,03
|
7
|
MAG-CHEM
Magdalena Krzyszkowska
ul. Kolberga 4,
25-620 Kielce
|
29 043,38
|
3. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego
powyższej informacji , zobowiązany jest złożyć :
-
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączeniu do niniejszej Informacji
( Załącznik nr 6 do SIWZ)
W
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
Wymagana
forma – oryginał
Załączniki: ośw dot. gr.kapitałowej ośw dot. gr.kapitałowej
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|