Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kielce:
Przebudowa szatni nr 4 wraz z modernizacją systemów chłodzenia rozdzielni
elektrycznych w Zespole Obiektów Sportowych ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 76857 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostaka budetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa szatni nr 4 wraz z modernizacją systemów
chłodzenia rozdzielni elektrycznych w Zespole Obiektów Sportowych ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót
przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia został określony w
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz przedmiarze robót, w całości zwanych dalej dokumentacją - stanowiących
załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ.
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia
podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
tj. w zakresie robót remontowych pomieszczeń oraz systemów chłodzenia
rozdzielni elektrycznych .
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1,
45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.10.00-1,
45.31.12.00-2, 45.31.51.00-9, 45.31.57.00-5, 45.31.70.00-2, 45.33.22.00-5,
45.33.24.00-7, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 2 000,00 zł ( sł: dwa tysiące 00.100 ) 2. Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty
oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium
wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, a dodatkowo do
oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1
lit. I) SIWZ. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci
Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób
trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu
należy wpłacić przelewem na konto: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z
dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na: Przebudowa szatni nr 4 wraz z
modernizacją systemów chłodzenia rozdzielni elektrycznych w Zespole Obiektów
Sportowych ul. Ściegiennego 8 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na
pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania
ofert. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt 8; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Uwaga: Zamawiający
zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie pkt 5 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,
na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało
brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć
oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty,
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2
roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 85 000,00 zł brutto każda
polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku
użyteczności publicznej. Przez budynek użyteczności publicznej rozumie
się budynek o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 2015 poz.1422) Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i
dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a) i b) SIWZ.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć
oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać
dysponowanie osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi,
posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w tym zakresie, w
specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit c) i d) SIWZ. Uwaga: Samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy
Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z
dnia 15 stycznia 2016 poz.65).
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie uszczegóławia
tego warunku. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć
oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych
niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W Wykazie muszą być wskazane co najmniej 2 najważniejsze roboty, o których
mowa w Rozdz. VIII.pkt.2 b) Siwz Wymagana forma dokumentów: - wykaz robót
budowlanych - oryginał, - dowody dotyczące najważniejszych robót,
określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z
oryginałem w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. i) SIWZ;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dowód
wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII SIWZ; b) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów W celu oceny, czy Wykonawca będzie
dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego
wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu
musi jasno wynikać: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym
podmiotem ( np. podwykonawca, inny) - zakres i okres udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał c)
pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów
rejestrowych; Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez
notariusza d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma
dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne
zmiany postanowień zawartej umowy określone są w § 46 wzoru umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce I. p. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce I. p.
sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: SIWZ SIWZ
Zał. 1 - oferta Zał. 1 - oferta
Zał. 2 - oświadczenie z art 22 Zał. 2 - oświadczenie z art 22
Zał. 3 - oświadczenie z art 24ust.1 Zał. 3 - oświadczenie z art 24ust.1
Zał. 4 - Wykaz robot Zał. 4 - Wykaz robot
Zał. 5 -Wykaz osob Zał. 5 -Wykaz osob
Zał. 6 - Oświadczenie z art 24 ust 2 pkt 5 Zał. 6 - Oświadczenie z art 24 ust 2 pkt 5
Zał. 7- projekt umowy Zał. 7- projekt umowy
Zał. 8.0 - opis- szatnie4+MOSIR Zał. 8.0 - opis- szatnie4+MOSIR
Zał. 8.1 - A01 A3 Zał. 8.1 - A01 A3
Zał. 8.2 - A02 A3 Zał. 8.2 - A02 A3
Zał. 8.3 - A03 A4 Zał. 8.3 - A03 A4
Zał. 8.4 - Str tyt Zał. 8.4 - Str tyt
Zał. 8.5 - IE opis Zał. 8.5 - IE opis
Zał. 8.6 - E-01 Zał. 8.6 - E-01
Zał. 8.7 - E02 Zał. 8.7 - E02
Zał. 8.8 - OPIS - Instalacje Sanitarne Zał. 8.8 - OPIS - Instalacje Sanitarne
Zał. 8.9 - WK1 Zał. 8.9 - WK1
Zał. 8.10 - WK2 Zał. 8.10 - WK2
Zał. 8.11 - CO1 Zał. 8.11 - CO1
Zał. 8.12 - W1 Zał. 8.12 - W1
Zał. 9.0 - szatnia nr 4_przedmiar Zał. 9.0 - szatnia nr 4_przedmiar
Zał. 9.1 - Przedmiar - elektryka Zał. 9.1 - Przedmiar - elektryka
Zał. 9.2 - PRZEDMIAR_MOSiR_Szatnia.kst Zał. 9.2 - PRZEDMIAR_MOSiR_Szatnia.kst
ZAł. 10.0 - szatnia nr 4_str.tyt.spec ZAł. 10.0 - szatnia nr 4_str.tyt.spec
Zał. 10.1 - STWiORB_ wym. ogolne Zał. 10.1 - STWiORB_ wym. ogolne
Zał. 10.2 - SST -B-01_rob rozbiórkowe Zał. 10.2 - SST -B-01_rob rozbiórkowe
Zał. 10.3 - SST -B-02_rob. murarskie Zał. 10.3 - SST -B-02_rob. murarskie
Zał. 10.4 - SST -B-03_rob. posadzkarskie Zał. 10.4 - SST -B-03_rob. posadzkarskie
Zał. 10.5 - SST -B-04_rob. konstr.stalowe Zał. 10.5 - SST -B-04_rob. konstr.stalowe
Zał. 10.6 - SST -B-05_rob. stolarskie Zał. 10.6 - SST -B-05_rob. stolarskie
Zał. 10.7 - SST -B-06_rob. tynkarskie Zał. 10.7 - SST -B-06_rob. tynkarskie
Zał. 10.8 - SST -B-07_rob. malarskie Zał. 10.8 - SST -B-07_rob. malarskie
Zał. 10.9 - Specyfikacja - Elektryka Zał. 10.9 - Specyfikacja - Elektryka
Zał. 10.10 - Specyfikacja - Instalacje Sanitarne Zał. 10.10 - Specyfikacja - Instalacje Sanitarne
|