Zaproszenie do składania ofert
Znak sprawy: N.ZP.2.26. 110.
2016 Kielce,
dnia 22.09.2016 r.
Zaproszenie
do składania ofert
1.
Zamawiający :
MIEJSKI
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
ul.
Żytnia 1, 25-018 Kielce
www.mosir.kielce.pl
zamowienia@mosir.kielce.pl
tel.:
41 3676716,
fax:
41 3676913
w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
w zł równowartości 30 000 euro ( art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp) prowadzonego w trybie publicznego zaproszenia
zaprasza Wykonawców
do
składania ofert na: Dostawy środków do
uzdatniania wody w basenach
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kielcach w roku 2017
2.
Opis przedmiotu
zamówienia: zamówienie jest podzielone na dwie części.
Cz. I. Dostawa środków chemicznych do uzdatniania
wody w basenach krytych pływalni
MOSiR w Kielcach:
- Krytej
Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2,
- Krytej
Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18,
- Krytej
Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96,
- Krytej
Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7
- Krytej
Pływalni FOKA ul. Barwinek 31
w
okresie: 01.01. - 31.12.2017 r.
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR przy ul. Szczecińskiej 1 w Kielcach:
w okresie: 1.05.
- 31.08.2017 r.
Szczegółowy
opis zakresu zamówienia i zakres dostaw oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 1 do zaproszenia
b) umowa , której ( wspólny ) wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia
3.
Termin wykonania zamówienia: jak w pkt. 1.
4.
Warunki udziału dotyczące
zdolności zawodowej:
a) posiadanie doświadczenia, rozumianego jako: należyte
wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu
ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
zgodnych z przedmiotem niniejszego
zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60
000 zł brutto każda (dotyczy cz. I.)
b) dysponowanie minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane
przepisami prawa tj. ustawą o przewozie
towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r Nr 199, poz.1671 ze zm.) – ważne
zaświadczenie ADR o ukończeniu kursu dla kierowców przewożących towary
niebezpieczne ( dotyczy cz. I. i II )
5.
Wykaz oświadczeń
lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu ich
potwierdzenia:
1) oświadczenie Wykonawcy , wg wzoru jak w zał. nr 5 ( w
oryginale)
( dotyczy cz. I. i II. )
2) wykaz
wykonanych dostaw , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6 ( w oryginale ) (dotyczy
cz. I.).
Uwaga!
1. Dowodami, o
których mowa są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane
nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2)
oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w
ppkt 1);
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub
dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z
poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało
wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały
zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów
bezpośrednio Zamawiającemu.
3) oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia (tj. zaświadczenie
ADR o ukończeniu kursu dokształcającego dla kierowców przewożących towary
niebezpieczne (dotyczy cz. I. i II)
wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 ( w
oryginale)
6.
Opis sposobu
dokonywania oceny ich spełniania:
Zamawiający
oceni warunki udziału w I i II części postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów
wymienionych w pkt. 5, wg formuły: spełnia lub nie spełnia
7.
W celu
potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom
Zamawiający żąda załączenia do oferty :
a) ważnego
pozwolenia na obrót środkiem biobójczym ( wraz z załącznikami do tego
pozwolenia ) wydanego na podstawie ustawy z dnia 13.09.2002r. O produktach
biobójczych ( tekst jedn. Dz.U. z 2015
poz. 242 ) na środki:
- podchloryn
sodu stabilizowany o minimalnym stężeniu 130 g/l –ciecz;
- środek do
zwalczania glonów, grzybów, bakterii w wodzie basenowej, min. udział substancji czynnej nie mniejszy
niż 20% – ciecz
( w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę )
b) aktualnej karty charakterystyki substancji niebezpiecznych na wszystkie środki, wystawionej zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 13
listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. z 2007 r., Nr 215, poz. 1588)
( w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę )
8. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia
postępowania
1) aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez Wykonawcę.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym:
konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza
3 ) pełnomocnictwo określające jego zakres
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do
podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego
rejestru lub ewidencji.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza
Zamawiający wezwie Wykonawców do
uzupełnienia w ustalonym terminie brakujących dokumentów i oświadczeń, a jeżeli:
a) uzupełnione dokumenty i oświadczenia ( wymienione w pkt. 5 i 8 ) nie
potwierdzą spełniania warunków udziału lub Wykonawca nie uzupełni w
wyznaczonym terminie dokumentów i oświadczeń
– to Zamawiający wykluczy takiego
Wykonawcę z postepowania, a oferta
nie będzie podlegała dalszej ocenie;
b) dostarczone dokumenty ( o
których mowa w pkt. 7 ) nie potwierdzą wymagań Zamawiającego
w stosunku do produktu lub Wykonawca nie uzupełni w
wyznaczonym terminie tych dokumentów
- to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy;
|
9.
Opis sposobu
przygotowania i złożenia oferty:
1)
Ofertę
należy sporządzić w postaci : zestawienia
ofertowego wg zał. Nr 2
( na cz. I lub II )
oraz dołączyć (
dla każdej części oddzielnie !) wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 i 7 zaproszenia.
2) Zamawiający
dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach sporządzonych
przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom
określonym przez Zamawiającego
3) Wykonawca może
złożyć oferty na obie części oddzielnie , w tym tylko jedną ofertę na daną
część zamówienia ( I lub II)
4) Kopertę z ofertą lub pismo przewodnie należy opisać
następująco:
Cz. I. Dostawa środków
do uzdatniania wody basenowej w krytych pływalniach MOSIR w Kielcach w roku 2017
lub:
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2017
adres
Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
5)
Oferty częściowe można składać w następujący sposób:
-
osobiście lub listownie na adres :
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, ( I p. Sekretariat. ) 25-018 Kielce
-
faxem : 41 367 69 13
-
elektronicznie : plik PDF, e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
przy czym za
przekazany elektronicznie uznaje się ( scan ) fotokopię oryginału dokumentu
podpisanego przez upoważnione osoby, w formie załącznika do wiadomości.
Zabrania się wpisywania treści informacji w okno e-maila.
10. Opis kryteriów oceny ofert, znaczenie
tych kryteriów i sposób oceny ofert:
1)
Kryterium
oceny ofert: cena = 100%
2)
Cena łączna oferty
wskazana w zestawieniu ofertowym za określone ilości środków przewidziane w
dostawach w roku 2017, będzie służyła Zamawiającemu do porównania cen ofert w
postępowaniu. Rzeczywiste wartości zamówienia będą wynikać z zapotrzebowania
bieżącego oraz wartości poszczególnych
dostaw. Ceny
jednostkowe pozostaną nie zmienione.
3) Zamówienie zostanie udzielone temu
Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona , a który za wykonanie dostaw określonych w danej
części zamówienia zaproponuje najniższą cenę.
4) Jeżeli w
wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
11. Termin składania ofert: 5
października 2016 r., godzina 12.00.
12. Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie
zamówienia:
1/
w
zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Przemysław Chmiel tel.: 41 366 90 10 lub 784 422 957
2/ w zakresie dotyczącym zagadnień
formalno-prawnych:
Halina Rutyna tel.: 41 3676716 w. 16 lub 662 186 93
13. Załączniki
:
1.
Opis
przedmiotu zamówienia .
2.
Zestawienie
ofertowe.
3.
Projekt
umowy.
4.
Oświadczenie
o posiadaniu uprawnień..
5.
Oświadczenie
o spełnianiu warunków.
6.
Wykaz
wykonanych dostaw.
22.09.2016 r. Wojciech
Dębski – Dyrektor MOSiR Kielce
Data
i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Zamawiającego
Załączniki: Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 Zestawienie ofertowe Załącznik nr 2 Zestawienie ofertowe
Załącznik nr 3 Projekt umowy Załącznik nr 3 Projekt umowy
Załącznik nr 4 Ośw o uprawnieniach Załącznik nr 4 Ośw o uprawnieniach
Załącznik nr 5 Ośw Wykonawcy na wu Załącznik nr 5 Ośw Wykonawcy na wu
Załącznik nr 6 Wykaz dostaw Załącznik nr 6 Wykaz dostaw
|