Zaproszenie do składania ofert
ZAMAWIAJĄCY:
MIEJSKI
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
ul.
Żytnia 1
25-018
Kielce
www.mosir.kielce.pl
e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
Znak sprawy: N.ZP.2.26.107.2018
Zaproszenie
do składania ofert
w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej
w zł
równowartości
30 000 euro , prowadzonym na podstawie Regulaminu określającego zasady i sposób postępowania
przy udzielaniu zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwot, o których mowa w
art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U. z
2017 r. poz.1579), stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia dyrektora MOSIR nr 41 z dnia
1 sierpnia 2016r.
prowadzonym w trybie publicznego zaproszenia do składania
ofert w przetargu nieograniczonym na:
Dostawy środków
do uzdatniania wody w basenach
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kielcach w roku 2019.
Mieczysław Tomala
Kielce dnia 18.10.2018r.
………………………………………...........
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kielcach
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA
1.
Nazwa zamówienia: Dostawy środków do uzdatniania wody w basenach obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w
Kielcach w roku 2019
2.
Opis przedmiotu
zamówienia: zamówienie jest podzielone na dwie części:
Cz. I. Dostawa środków chemicznych do uzdatniania
wody w basenach krytych pływalni
MOSiR w Kielcach:
- Krytej Pływalni DELFIN ul. Krakowska 2,
- Krytej Pływalni ORKA ul. Kujawska 18,
- Krytej Pływalni MORS ul. Marszałkowska
96,
- Krytej Pływalni przy Szkole nr 25 ul.
Jurajska 7
- Krytej Pływalni FOKA ul. Barwinek 31
w okresie: 01.01. - 31.12.2019 r.
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR przy Zespole Obiektów Sportowych ul.
Szczecińska 1 w Kielcach:
w okresie: 1.05.
- 31.08.2019 r.
Szczegółowy opis zamówienia i zakresu dostaw
oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) opis
przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik
nr 1 do zaproszenia
b) umowa
, której wzór stanowi załącznik nr 3 do
zaproszenia
3.
Termin wykonania zamówienia: jak w pkt. 1.
4.
Warunki udziału dotyczące
zdolności zawodowej:
a)
posiadanie doświadczenia, rozumianego jako: należyte
wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu
ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
zgodnych z przedmiotem niniejszego
zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60
000 zł brutto każda (dotyczy cz.
I.)
b)
dysponowanie minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane
przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r o przewozie towarów niebezpiecznych
(t.j. Dz. U. z 2016 r, poz. 1834, 1948, 1954) – ważne zaświadczenie ADR o
ukończeniu kursu dla kierowców przewożących towary niebezpieczne ( dotyczy cz. I. i II )
5.
Wykaz oświadczeń
lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału:
1) oświadczenie
Wykonawcy , wg wzoru jak w załączniku nr 5 ( w oryginale)
( dotyczy cz. I. i II. )
2) wykaz
wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6 ( w oryginale ) (dotyczy cz. I.).
Uwaga!
1.
Dowodami, o których mowa są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane
nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2)
oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w
ppkt 1);
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub
dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z
poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało
wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały
zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów
bezpośrednio Zamawiającemu.
3) oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia (tj. zaświadczenie
ADR o ukończeniu kursu dokształcającego dla kierowców przewożących towary
niebezpieczne (dotyczy cz. I. i II)
wg
wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 ( w oryginale)
6.
Opis sposobu
dokonywania oceny ich spełniania:
Zamawiający - oddzielnie dla I i II części - w pierwszej kolejności oceni warunki udziału w
postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 5, wg
formuły: spełnia lub nie spełnia.
7.
W celu potwierdzenia,
że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda
załączenia do oferty ( oddzielnie dla cz. I lub II) :
a) ważnego
pozwolenia na obrót środkiem biobójczym ( wraz z załącznikami do tego
pozwolenia ) wydanego na podstawie ustawy z dnia 13.09.2002r. O produktach
biobójczych ( tekst jedn. Dz.U. z 2015
poz. 242 ) na środki:
- podchloryn
sodu stabilizowany o minimalnym stężeniu 130 g/l –ciecz;
- środek do
zwalczania glonów, grzybów, bakterii w wodzie basenowej, min. udział substancji czynnej nie mniejszy
niż 20% – ciecz
( w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę )
8. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia
postępowania( oddzielnie dla cz. I lub II)
1) aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez Wykonawcę.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym:
konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez notariusza
3 ) pełnomocnictwo określające jego zakres
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do
podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego
rejestru lub ewidencji.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez notariusza
Zamawiający
wezwie Wykonawców do uzupełnienia w ustalonym terminie brakujących w ofertach dokumentów i oświadczeń, a jeżeli:
a) uzupełnione dokumenty i oświadczenia ( wymienione w pkt. 5 i 8 ) nie
potwierdzą spełniania warunków udziału lub Wykonawca nie uzupełni w
wyznaczonym terminie dokumentów i oświadczeń
– to
Zamawiający wykluczy
takiego Wykonawcę z postepowania,
a oferta nie będzie podlegała dalszej ocenie;
b) dostarczone dokumenty ( o których mowa w pkt. 7 ) nie
potwierdzą wymagań Zamawiającego w
stosunku do produktu lub
Wykonawca nie uzupełni w wyznaczonym terminie tych dokumentów
- to
Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy;
|
9.
Opis sposobu
przygotowania i złożenia oferty:
1) Ofertę
należy sporządzić w postaci zestawienia
ofertowego, wg zał. Nr 2.I lub 2.II
( na cz. I lub II )
Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 i 7
zaproszenia( dla każdej części oddzielnie ).
2) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i
załączników do oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod
warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy
odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego.
3) Wykonawca może złożyć oferty na obie części
oddzielnie , w tym tylko jedną ofertę na daną część zamówienia ( I lub II)
4) Kopertę z ofertą lub pismo przewodnie należy opisać
następująco:
Cz. I. Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w
krytych pływalniach MOSIR w Kielcach w
roku 2019
lub:
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w
Kielcach w roku 2019
adres Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia
5)
Oferty częściowe - w osobnych kopertach -
można składać w następujący sposób:
- osobiście lub listownie na adres :
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul.
Żytnia 1, ( I p. Sekretariat. ) 25-018 Kielce
- elektronicznie : plik PDF, e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
przy czym za przekazany elektronicznie uznaje się (
scan ) fotokopię oryginału dokumentu podpisanego przez upoważnione osoby, w
formie załącznika do wiadomości. Zabrania się wpisywania treści informacji w
okno e-maila.
10. Opis kryteriów oceny ofert, znaczenie
tych kryteriów i sposób oceny ofert:
1)
Kryterium
oceny ofert: cena = 100%
2)
Cena łączna oferty
wskazana w zestawieniu ofertowym na cz. I lub II będzie służyła Zamawiającemu
do porównania cen ofert w postępowaniu.
Rzeczywiste wartości zamówienia będą wynikać z iloczynu
zapotrzebowania bieżącego określonego
przez kierowników obiektów Zamawiającego oraz ceny za dostawę poszczególnych
środków.
3) Zamówienie zostanie udzielone temu
Wykonawcy, który za wykonanie dostaw określonych w danej części zamówienia
zaproponuje najniższą cenę.
4) Jeżeli w wyniku oceny złożonych
ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że w danej części zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert
dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie
złożonych ofertach;
5) Jeżeli cena oferty będzie zawierała oczywiste błędy rachunkowe,
to Zamawiający poprawiając błędy uzna,
że: Wykonawca prawidłowo określił cenę
jednostkową za 1 kg oferowanego produktu – wg
wartości z „zestawienia ofertowego”.
10. Termin składania ofert: 30 października do godziny 12.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu :30 października o godzinie 12.15 w pok.
Nr 5 .
12. Osoby uprawnione do
kontaktu w sprawie zamówienia:
1/
w
zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Przemysław Chmiel tel.: 41 3676838 lub
784 422 957
2/ w zakresie
dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Halina
Rutyna tel.: 41 3676716 w. 16 lub 662 186 938
13. Ochrona danych osobowych
1)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/na danych osobowych jest:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach ul. Żytnia 1;
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych
osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można
skontaktować się pisząc na adres e-mail: iodo@mosir.kielce.pl;
§ Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji
celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie - przez okres a
także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
−na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
−prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym ze specyfikacja zamówienia oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2) Do obowiązków Wykonawcy należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od
których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi
informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto
wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik
nr 2 do zaproszenia , składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.
14.
Załączniki ( do
pobrania ze strony internetowej:
www.mosir.kielce.pl)
1.
Opis
przedmiotu zamówienia .
2.
Zestawienie
ofertowe.
3.
Projekt
umowy.
4.
Oświadczenie
o posiadaniu uprawnień.
5.
Oświadczenie
o spełnianiu warunków.
6.
Wykaz
wykonanych dostaw.
……………………………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do
reprezentowania Zamawiającego
Załączniki: Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Zestawienie oferty Załącznik nr 2 - Zestawienie oferty
Załącznik nr 3 Projekt umowy Załącznik nr 3 Projekt umowy
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach
Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 6 - Wykaz dostaw Załącznik nr 6 - Wykaz dostaw
|