Zaproszenie do składania ofert
Znak sprawy: N.ZP.I.2.26./1/
2015 Kielce,
dnia 05.01.2015r.
Zaproszenie
do składania ofert
MIEJSKI
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
ul.
Żytnia 1, 25-018 Kielce
www.mosir.kielce.pl
Tel:
41 3676716,
fax:
41 3676913
w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości
w zł 30 000 euro, w trybie
rozeznania rynku.
zaprasza
Wykonawców
do składania ofert na: Dostawy środków
do uzdatniania wody w basenach obiektów Zamawiającego w roku 2015
1.
Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie
składa się z 2 części:
Cz. I. Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2015:
- Krytej Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2,
- Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18,
- Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96,
- Krytej Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7
- Krytej Pływalni FOKA ul. Barwinek 31
w okresie:
od daty podpisania umowy do 31 .12.
2015r.
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w
małym i dużym basenie letnim MOSiR w
Kielcach w roku 2015:
- Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1
w okresie: od 1.05.2015 r. do
31.08.2015r.
Szczegółowy
opis i zakres dostaw oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy stanowiące załącznik nr 1 do zaproszenia
b) umowa , której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia.
2.
Termin wykonania zamówienia: jak w pkt. 1
3.
Warunki udziału*):
a) posiadanie wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako: należyte
wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu
ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
zgodnych z przedmiotem niniejszego
zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60
000 zł brutto każda;
(dotyczy tylko cz. I.).
b) dysponowanie
minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane przepisami prawa tj. ustawą o przewozie towarów
niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r Nr 199, poz.1671 ze zm.) – ważne zaświadczenie
ADR o ukończeniu kursu dla kierowców przewożących towary niebezpieczne.( dotyczy cz. I. i II. )
c) posiadanie
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności,
związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia 100 000,00
zł ( na jedno i więcej
zdarzeń ) (dotyczy tylko cz. I.)
4.
Wykaz oświadczeń
lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków
udziału :
1)
oświadczenie Wykonawcy , wg wzoru jak w zał. nr 5 ( w oryginale)
( dotyczy
cz. I. i II. )
2) wykaz wykonanych dostaw , w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane, oraz załączenie dowodów[1] czy zostały wykonane należycie – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6 ( w
oryginale ) (dotyczy tylko cz. I.).
Uwaga:
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa
wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego
dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane
nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu,
na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie
dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
3) opłacona
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 pln ( na jedno i więcej zdarzeń
) ( dotyczy
tylko cz. I. )
(w kserokopii potwierdzonej przez
Wykonawcę)
4) oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia (tj. zaświadczenie
ADR o ukończeniu kursu dokształcającego dla kierowców przewożących towary
niebezpieczne( dotyczy cz. I. i
II. )
wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 (
w oryginale)
5.
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania warunków udziału : Zamawiający
oceni warunki udziału na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.
4, wg formuły: spełnia lub nie spełnia
6.
W celu potwierdzenia, że oferowane
dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający
żąda załączenia do oferty :
a) ważnego pozwolenia na obrót środkiem biobójczym ( wraz z
załącznikami) wydanego na podstawie ustawy z dnia 13.09.2002r. O produktach
biobójczych ( tekst jedn.Dz.U.2007.39.252) na
środki:
- podchloryn sodu stabilizowany o
minimalnym stężeniu 147 g/l –ciecz;
- środek do zwalczania glonów,
grzybów, bakterii w wodzie basenowej – ciecz
( w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę )
b) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych na wszystkie środki, wystawionej zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie
karty charakterystyki (Dz. U. z 2007 r.,
Nr 215, poz. 1588)
( w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę )
7. Inne
dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania
1) aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez Wykonawcę.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym:
konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza
3 ) pełnomocnictwo określające jego zakres
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do
podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego
rejestru lub ewidencji.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia
poświadczona przez notariusza
Zamawiający wezwie Wykonawców do
uzupełnienia w ustalonym terminie brakujących dokumentów i oświadczeń, a jeżeli:
a) uzupełnione dokumenty i oświadczenia (
wymienione w pkt. 4 i 7 ) nie potwierdzą spełniania warunków
udziału lub Wykonawca nie uzupełni w wyznaczonym terminie dokumentów i
oświadczeń
– to Zamawiający wykluczy takiego
Wykonawcę z dalszego postepowania,
a oferta nie będzie podlegała dalszej ocenie;
b) dostarczone dokumenty ( o których mowa w pkt. 6 ) nie
potwierdzą wymagań Zamawiającego w stosunku
do właściwości środków lub
Wykonawca nie uzupełni w wyznaczonym terminie tych dokumentów
- to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy;
|
7.
Opis sposobu
przygotowania i złożenia oferty:
1)
Ofertę
należy sporządzić w postaci : zestawienia
ofertowego wg zał. Nr 2
( na cz. I lub II )
2)
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach
sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis
kolumn i wierszy odpowiadać będzie
formularzom określonym przez Zamawiającego
3)
Wykonawca może złożyć oferty na obie części, w tym tylko jedną ofertę na daną
część zamówienia ( I lub II)
4) Kopertę z ofertą lub pismo przewodnie należy opisać
następująco:
Cz. I. Dostawa środków
do uzdatniania wody basenowej w krytych pływalniach MOSIR w Kielcach,
lub:
Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w małym i dużym basenie letnim MOSiR w Kielcach
adres
Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
5)
Oferty częściowe można składać w następujący sposób:
-
osobiście lub listownie na adres :
Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, ( I p. Sekretariat. ) 25-018 Kielce
-
faxem : 41 367 69 13
-
elektronicznie : plik PDF, e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
przy czym za
przekazany elektronicznie uznaje się ( scan ) fotokopię oryginału dokumentu
podpisanego przez upoważnione osoby, w formie załącznika do wiadomości.
Zabrania się wpisywania treści informacji w okno e-maila.
9. Opis kryteriów oceny ofert, znaczenie
tych kryteriów i sposób oceny ofert:
1)
Kryterium
oceny ofert: cena = 100%
2)
Cena łączna oferty
wskazana w formularzu i zestawieniu ofertowym za określone ilości środków
przewidziane w dostawach w roku 2015, będzie służyła Zamawiającemu do
porównania cen ofert w postępowaniu. Rzeczywiste wartości zamówienia będą
wynikać z zapotrzebowania bieżącego oraz
wartości poszczególnych dostaw. Ceny jednostkowe pozostaną nie zmienione.
3) Zamówienie
zostanie udzielone Wykonawcy, który za wykonanie dostaw określonych w danej
części zamówienia zaproponuje najniższą cenę.
4) Jeżeli w
wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10. Termin składania ofert: 12 stycznia
2015r do godziny 12.00.
1. Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający :
1) zawiadomi
wykonawców, którzy złożyli oferty o:
wyborze najkorzystniejszej oferty,
podając nazwę/firmę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i
adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz
nazwy/firmy, albo imiona i nazwiska, siedziby albo adresy zamieszkania i adresy
wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w
przyjętym kryterium oceny ofert,
2)
zamieści informacje, o których mowa
w ppkt 1a), na stronie internetowej:
www.mosir.kielce.pl/zamowienia_publiczne/ zamowienia do 30 000 euro /oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie
Zamawiającego
11. Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie zamówienia:
1/
w
zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Przemysław
Chmiel tel. 41 260 53 53 lub 784 422957
2/ w zakresie dotyczącym zagadnień
formalno-prawnych:
Halina
Rutyna tel.41 3676716 w. 16 lub 662 186938
12.
Załączniki
:
1.
Opis
przedmiotu zamówienia .
2.
Zestawienie
ofertowe.
3.
Projekt
umowy.
4.
Oświadczenie
o posiadaniu uprawnień..
5.
Oświadczenie
o spełnianiu warunków.
6.
Wykaz
wykonanych dostaw.
1.
Dowodami, o których mowa są:
1) poświadczenie, z
tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych
poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert;
2) oświadczenie
Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1);
Załączniki: Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 Zestawienie Ofertowe Załącznik nr 2 Zestawienie Ofertowe
Załącznik nr 3 wzór umowy Załącznik nr 3 wzór umowy
Załącznik nr 4 Oświadczenie o uprawnieniach Załącznik nr 4 Oświadczenie o uprawnieniach
Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy wu Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy wu
Załącznik nr 6 Wykaz dostaw Załącznik nr 6 Wykaz dostaw
|