Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Kielce:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach MOSIR w 2015 roku - Zamówienie
uzupełniające
Numer ogłoszenia: 41721 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach MOSIR w
2015 roku - Zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach MOSIR w
2015 roku - Zamówienie uzupełniające polegające na bezpośredniej ochronie
fizycznej przez jednego pracownika ochrony w następujących obiektach należących
do Zamawiającego: Kryta Pływalnia DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, sobota i
niedziela 14:30-18:30 Kryta Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej 18, sobota
15:00-18:00, niedziela 9:00-12:00 w okresie: 21.03.2015 - 31.05.2015 ( z
wyłączeniem weekendu świątecznego 4, 5 kwietnia 2015 r.).
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp.
K. - Lider Konsorcjum Impel, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 1808,10
- Oferta z najniższą ceną: 1808,10 / Oferta z
najwyższą ceną: 1808,10
- Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji
bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z
wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
- Prawo zamówień publicznych.
- 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w SIWZ i
ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest
zgodny z zamówieniem podstawowym.
|